1. Ideja
Sve počinje od ideje, to jest trenutka inspiracije. Inspiraciju ne treba tražiti - ona će naći tebe. Kada te nađe, trebaš je primiti i čvrsto držati. Možda ispari, a možda postane dijamant koji onda samo treba obaditi. Ako inspiracija ne uspije biti od koristi, nije to kraj svijeta. Ja ih imam toliko s kojima ne znam što bih da mi dođe da ih dijelim na Wattpadu onima koji ne mogu pronaći inspiraciju, ali uvijek si kažem ne. To bi bilo oduzimanje čovjeku jedno od osnovnih ljudskih prava - da mašta.
Dobro, to je ono što svi kažu: čekaj da ti se upali žarulja nad glavom. Ipak postoji još nešto što možeš učiniti. Zapitaj se što te zanima, što bi volio upoznati. Dat ću primjer iz svog života od prije koju godinu: sirene. Nikad nisam pročitala ništa o sirenama pa sam odlučila samo nešto napisati. Moram reći da ništa nije bilo zabavnije nego to istraživanje i upoznavanje sirena zajedno sa mojim čitateljima. Zato sva nadnaravna bića u mojim knjigama nisu kao u drugim - volim pretsaviti svoju maštu, di o sebe i otkrivati svijet sa svojim čitateljima.
Neke ideje mogu se vaditi i iz glazbe, slika ili čak ljudi na ulici. Odeš na neko mjesto prepuno ljudi i odabereš nasumce nekog, zamisliš njegovu priču i voila! Također možeš uzeti enciklopediju ili riječnik (na primjer stranih riječi - taj je najbolji, iako će svaki poslužiti) te ga otvoriti na nekoj nasumičnoj državi. Hm, ja sam evo upravo otvorila riječnik na zadnjim riječima na L i prvim na M: lust (požuda), machination (spletka), lying (lagati), luxuriance (raskoš). Bože, ovo zvuči kao neka sapunica sa nasljedstvima i varanjem! Još su super dječje igrice s oblačenjem (ne mojte mi se smijati) te citati iz knjiga koje niste nikad čitali i scene iz filmova pa čak i dječjih crtića koje nikad niste gledali. Možete dobiti neku inspiraciju i pretvorit je u pravu stvar. Oh, i da ne brinite, ali šanse su obično jako male da će vaša priča biti slična onoj drugoj.
VOTE AND COMMENT!
ESTÁS LEYENDO
Mali savjeti za male pisce
No FicciónSavjeti za pisanje za nas Balkance u nadi da ćemo pokazati Wattpadu što se zove pisnje. 16.04.2020. #1 u quotes 16.04.2020. #1 u ideas 16.04.2019. #2 u writing