31: "Baharın Gelişi"

184 16 6
                                    


G-Eazy & Halsey - Him & I

BÖLÜM 31: BAHARIN GELİŞİ

Jungkook'la gerçekleştirdiğimiz vedanın üzerinden üç gün geçmişti ve onunla sadece bir kez karşılaşmıştık. Onu gördüğüm an bir şekilde her zamanki gibi o şerefsiz gülümsemesini takınacağını, bana yine tuhaf imalarda bulunacak mimikler yapacağını düşünmüştüm. Hatta beklemiştim.

Ama beklentimin aksine kafasını çevirmişti. İkimiz de birbirimizi tamamen görmezden gelmiştik.

En çok da bu tuhaf hissettirmişti; Jungkook'un verdiği sözü tutuyor olması...

Yine de bunu çok garipsememem gerekirdi çünkü bundan sonra hep böyle olacaktı, alışmalıydım. Her ne kadar içten içe bu durum beni yaralasa da... O bebek için yapmalıydım bunu.

Jimin ve Yoongi mevzusunu da Jimin'le telefon üzerinden konuşmak istememiş olduğumdan ona yaşanan hiçbir şeyi anlatmamıştım. Çünkü eğer ona şimdiden bir şeyler söylersem karşılıklı olarak konuşacağımız zamanda söyleyeceği her şey planlayıp gelecekti.

Söyleyeceklerinin spontane ve üzerine düşünülmemiş olmasını istiyordum.

Onu gafil avlamak istiyordum.

Hayatımda ilk kez kendimi ona karşı bu kadar uzaklaşmış hissediyordum. Bu yüzdendir ki üç gün boyunca hiçbir aramasını cevaplamamıştım.

Konuşmak, sesini bile duymak istemiyordum.

Son iki günü kalmıştı. İki gün sonra aklımdaki tüm sorularının cevabını alacaktım. Biraz daha sabretmem gerekiyordu. Biliyorum, kötü bir niyeti yoktu ama yine de gizli kapaklı işler çevirmesi hoş değildi. Neden doğruca Yoongi'nin ona bunları söylediğini söylememişti ki? Bu da istemsizce kendimi kullanılmış hissettiriyordu.

Beş dakika içinde bitecek olan blok derste beynim sikilmiş gibi hissettiğimden elim masanın üzerindeki telefonuma gitmişti.

Açılan ekranda instagram'dan birkaç dakika önce gelen mesaj bildirimini gördüğümde garip titreme sardı vücudumu. Lisa'dan mesaj gelmesi bu hayatta beklediğim son şeydi.

Lisa: selam bu akşam altıda Sun'a gelir misin?

önemli bir şey konuşmamız lazım

Aldığım mesaja birkaç saniye öylece bakakaldım. Merak ettiğimden mesajı kabul et seçeneğine tıkladıktan sonra yazmaya başladım. Cevap vermesem ortadan ikiye çatlardım.

TaehyungKim: ne hakkında

Saniyeler içinde mesajı görmüştü.

Lisa: ne hakkında olduğunu biliyorsun

gelmek istemezsen kararına saygı duyarım

ve bir daha da seni rahatsız etmem

ama söyleyeceklerimi duyman gerekiyor diye düşünüyorum

çünkü gerçekleri bilmeyi hak ediyorsun

Alt dudağımı ısırarak attığı mesajları yedi kez okudum.

Of, o konunun kapanmış olması gerekiyordu ama deli gibi merak ediyordum işte.

TaehyungKim: tamam

ama yedide gelebilirim ancak

Lisa: tamam

Akşam bir türlü gelmek bilmedi gibi hissetsem de en sonunda kendimi Sun ismindeki kahvecinin önünde bulmuştum.

𝑯𝒆𝒑 𝑺𝒐𝒏𝒓𝒂𝒅𝒂𝒏 𝑲𝒐̈𝒑𝒖̈𝒓𝒅𝒖̈ 𝑫𝒂𝒍𝒈𝒂𝒍𝒂𝒓 ASKIDA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin