Medyada guzel karicigim var🥺🥵
İyi okumalar💖¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦
"Gitmiş! Wooyoung gitmiş!"
"Evet, gitti kendine yeni yol seçti. Senin yaptığın gibi yaptı o da."
"Ben kendime yeni yol seçemem ki o olmadan. Sadece bir süreliğine iyi hissetmek istedim o yüzden Yunho'yla çıkmaya başladım ama iyi olamıyorum."
"Ne Yunho'yu ne kendini ne de beni kandır artık. Tek kendine değil bize de yazık ediyorsun. Gözünü aç, Wooyoung seni istemiyor anla bunu!"
"Sizi kandırdığımı, size yazık ettiğimi mi düşünüyorsun gerçekten?"
"Evet!"
"Beni sevdiğini sanıyordum Seonghwa ama sen aslında sadece bana acıdığın için benim yanımdaymışsın."
"Seni sevdim ben, hem de çok sevdim ama sen aklını seni istemeyen Wooyoung'la bozduğun için sevgimi görmedin ve şimdi de en yakın arkadaşımla çıkıyorsun. Bunlara katlanıyorum!"
Seonghwa çaresizlikle olduğu yere çöktü ve ağlamaya başladı. Kalbi yeterince kırık ve kendisi de oldukça yorgundu. Bunca zaman sevdiği adamın en yakın arkadaşıyla çıkmasına bile katlanmışken, onları desteklemişken bir de sevdiği adamın ona gelip 'beni sevmiyorsun' demesine katlanamıyordu.
San yanına çöküp omuzuna dokunduğunda Seonghwa, "Yardıma ihtiyacım yok, sevgilinin yanına git dışarıda seni bekliyor." dedi.
"Akşam yanına geleceğim." deyip kapıya doğru yürüdü San. Kapıyı kapatmadan önce, "Wooyoung'dan sonra sadece seninle yakın hissettim, sen benim için çok değerlisin." dedi.
Kapının önünde duran Yunho'yla karşılaştığında Seonghwa'nın haklı olduğunu anladı, Yunho onu dışarıda bekliyordu.
"Çiçeğim, üzgün duruyorsun. Bir şey mi oldu, Seonghwa iyi mi?"
"Seonghwa gayet iyi, sadece biraz dinlenmek istiyormuş. Beni kovdu gibi oldu da."
Yunho şüpheli bir tiple baktı. "Böyle bir şey yapacağını düşünmüyorum... Ama yorgunluktan başı ağrıyorsa insanları yanında istemez, beni bile istemezdi. Peki, sen iyi misin?"
"Ben..." duraksadı San. Çok iyi hissetmiyordu ama iyiyim demesi gerektiğini biliyordu. "İyiyim."
Yunho San'ın iyi olmadığını onu ilk gördüğü an anlamıştı. İçeride ne olduğunu merak ediyordu çünkü bu aralar Seonghwa'yla San'ın arası iyi değildi ve Wooyoung'un gittiğini öğrenmek de San'ı garip etkilemiş olabilirdi.
Wooyoung'u tam olarak tanımıyordu sadece San'dan duyduğu birkaç şey vardı onun hakkında, zaten San'ın Wooyoung hakkında konuşmasını da sevmezdi. Sevgilisi ne diye eski sevgilisinden bahsediyordu ki? Onu unutmak istediğini düşünüyordu çünkü niye onu unutmak istemese onunla çıkmaya başlasın ki? Amacı Yunho'ya acı çektirmekse; elbet olabilirdi.
Ama San kimseye acı çektirmeyi düşünemeyecek kadar acı içindeydi. Kendisinin acı içinde olması zaten çevresindeki, onu seven kişiler için acı vericiydi.
"Yunho ben..."
San dilinin ucuna kadar gelmiş olan cümleyi söyleyemeden kendini Yunho'nun kollarına attı. Tek istediği ağlamaktı ve Yunho'nun kollarında olmaktı.
"Ağlama ne olur çiçeğim."
"Yunho lütfen sen de beni bırakma. Ben artık kimseyi kaybetmek istemiyorum, ben artık mutlu olmak istiyorum. Çok bunaldım, seni de bunaltıyorum. Hislerim kalbimi, beni yakıyor; ben de seni yakıyorum. Umarım kendimi öldürmem bu hisler yüzünden, en önemlisi umarım seni öldürmem."
"San, seni bırakmayacağım emin olabilirsin. Ben seni mutlu etmek istiyorum sadece. Sen de mutlu olmak istiyorsun, seni mutlu edeceğim ben de. Senin için elimden geleni yapacağım ve senden hiç ayrılmayacağım. Ama sen de bana söz ver, sen de benden hiç ayrılmayacaksın."
Yunho serçe parmağını uzattı, küçükca tarzda bir sözdü ama sonsuza kadar sürecek sözdü de aynı zamanda.
"Söz veriyorum." deyip kendisine uzatılmış serçe parmağı kendi serçe parmağıyla sıktı San. "Benim tek istediğim ailem, sevgilim olabilecek bir insan. Tek bunu istiyorum, sahip olduğum tek bir şey bile yok. Ailem bile yok, benim ailem ol Yunho."
"Olacağım sevgilim merak etme."
Yunho, San'ı öptü. Bu öpücük onlar için kocaman bir aşkın başlangıcı oldu.
¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦
"I feel it burning me, i feel it burning you
I hope i don't murder, i hope i don't murder me"Bolum yazamama sorunu yasiyorumm ve en onemlisi butum taslaklarim bittiii
Görüşürüz💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABY CAME HOME | woosan
NouvellesBence eğer onu bulsaydın o zaman sen bile onun benim olduğunu anlardın... [short story] The neighbourhood'un 'baby came home' şarkısından ilham alınarak kurgulanmıştır. -tamamlandı-