İyi okumalar☁️
||||||||||||||||||||||||||||||||
"Neden? Neden olmuyor? Niye başaramıyorum? Yine sen ellerimden kayarkenki gibi oluyor, neden?"
Ağlamalarının arasında bağıran San kesinlikle gecenin bu saatinde komşularını uyutmuyordu ama bu onu umurunda bile değildi. Umurunda olan tek o vardı. Ona acı veren ama yine de ondan aldığı acıları bile sevdiği insandı o: Wooyoung'du.
Yine yapacaktı, yapmak zorundaydı. Sevmediği, onun için en lanet şey olmasına rağmen içki içer ve sızardı bir yerlerde. İçki içmek biraz da olsa hissettiği acıyı azaltır ve kalbinin yaralarına iyi gelirdi ona göre. Bir bakıma bu, onun için her şeyden kaçma, saklanma yöntemiydi.
Fakat artık eskisi gibi hissetmiyordu, o kadar da hafifletmiyordu acılarını ama yine de başka yöntemi yoktu ve hala kendini içmeye vermekten başka çaresi olmadığına inanıyordu. Kendinin aciz ve acınası olduğunu düşündürdüğü halde devam ediyordu 'pislik' olarak adlandırdığı şeye.
Evden çıktı ve evinin en yakınında bulunan bara doğru adımladı. Mekana varıp içeri girdiğinde havadaki çoğu kişiye iğrenç gelecek olan ama ona "aitlik" gibi hissettiren kokuyu içine çekti.
Barmenin gözleri yine onu bulmuştu, artık onu görmeye çok alışmıştı Yeosang. Neredeyse haftanın her günü gelir, ağlayıp içer ve ona dertlerini anlatırdı. Ne kadar Yeosang onun içmesini engellemeye çalışırsa çalışın San asla durmaz, bayılana kadar içerdi.
"Merhaba Yeosang."
"Sana kaç defa söyledim ben-"
"Biliyorum, evet, evet. Şu an tek ihtiyacım olan şey içmek, bana içki verebilir misin lütfen?"
Yeosang yüzünü buruşturarak istemeyerek de olsa San'ın önüne, ona özel hazırladığı az alkollü içkisini koydu.
"Teşekkür ederim."
İçeceği aldı ve elindeki bardağı inceledi hafifçe sonra ise hiç düşünmeden içeceğin tamamını tekte içti. Boğazından kalan acı tatla gülümsedi, uzun süredir onu tek gülümseten şey buydu. Derin bir nefes alıp verdi ve yeni bir bardak istedi. Önüne konan bardağı eline alıp etrafta gezdirdi gözlerini. Onun aksine: eğlenen, gülen, dans eden insanlar vardı. Hepsine lanet etti ve bardağını yine tekte içti.
San, önüne gelen kaçıncı olduğunu bilmediği bardak içkisini içti. Artık istediği hale gelmeye başlamıştı, hiçbir şey hissetmeyen hale.
O an asla aklına bile gelmeyecek bir şey yaptı, ayağa kalktı ve yürüyen birini kendine doğru çekip öptü. Öptüğü çocuk şaşkınca kalıp hiçbir tepki veremedi. En sonunda çocuk şaşkınlığını üstünden atıp San'ı itip ve yakalarını tuttu.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"
San güçsüzce onu yakalarından tutan çocuğun göğsüne koydu kafasını, ağlıyordu bu sırada. Çocuk daha çok şaşkına döndü ve karşısındaki kişinin yakasından elleri çekti.
Hem şaşkın hem de ona acıdığı belli olan ses tonuyla, "İyi misin?" diye sormuştu San'a.
"Ben onu sadece sevdim, çok sevdim. O ise beni bırakıp başka bir adama gitti. Ben onsuz yapmazken belki o şu an sevgilisinin kollarında."
Hala ne olduğunu anlayamazken göğsündeki sarhoş çocukla birlikte bar masasındaki boş yere gitti. Çocuğu oraya oturtup onu tanıyıp tanımadığını sordu en yakındaki barmene. Yeosang bıkkınlıkla ayık ama aynı zamanda kendinde gözükmeyen San'a baktı.
"Onun için endişelenmeyin. Çoğunlukla her gece buraya gelir ve bir yerlerde sızar, kendisi arkadaşımdır."
Adam Yeosang'ı onayladı ve San'a geri döndü.
"O bana yeterli, o bana aşık..."
"Neler saçmalıyorsun sarhoş çocuk?"
"Onu istiyorum." yine sarılmıştı karşısındaki adama. Onu Wooyoung olarak görüyordu sanki ama emindi ki o Wooyoung değildi, yine de sadece o olduğunu düşünmek istiyordu. "Ona bir kez dokunsam, bir kez öpsem her şey geçecek gibi..."
"Bak, bazen bazı şeyler istediğimiz gibi gitmez. Sevgilimizden ayrılabiliriz, bu hayatın sonu değil her şekilde devam etmeliyiz."
San, adamın işe yaramaz tavsiyesiyle güldü. Dışarıdan bakınca söylemesi ne kolay, bir de onun yerinde olsaydı ne derdi acaba? Daha durumu bile bilmeden bu kadar basitçe konuşması da güldürdü onu.
"İşe yaramaz tavsiye için teşekkür ederim. Gidip derdimi daha iyi, saçma tavsiyeler vermeden dinleyecek birini bulacağım."
San bardan çıktı ve evine doğru yürümeye başladı fakat sarhoş bedeni uzun süre ayakta kalamadı.
||||||||||||||||||||||||||||||||
"She's enough for me, she's in love with me"
Görüşmek üzere💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABY CAME HOME | woosan
Kısa HikayeBence eğer onu bulsaydın o zaman sen bile onun benim olduğunu anlardın... [short story] The neighbourhood'un 'baby came home' şarkısından ilham alınarak kurgulanmıştır. -tamamlandı-