14

567 20 53
                                    

- Ja... - zawahałam się przez krótką chwile - bardzo chętnie - dodałam cicho zarumieniona.

- Naprawdę?! - krzyknął entuzjastycznie.

- Tak - zaśmiałam się cicho.

 Chłopak niespodziewanie ucałował moje usta, co zupełnie mnie zamurowało.  Gdy Minho zorientował się co właśnie zrobił szybko oderwał swoje usta od moich. Wypatrywaliśmy się w siebie przez dłużą chwilę, kiedy zaczął wyzwaniach telefon Lee.

- Halo? - zapytał z rumieńcami na policzkach.

W czasie rozmowy chłopaka postanowiłam zająć się czym innym co było bardzo trudne, gdyż moje myśli cały czas krążyły wokół tego co przed chwilą miało miejsce. Zmywając brudne naczynia wyczułam na sobie wzrok starszego. 

Stał oparty o blat nadal zawzięcie rozmawiając,  lecz jego wzrok cały czas był na mnie. Widząc, że ukradkiem na niego zerkam  posłał mi buziaka z tym jego uśmieszkiem.  Zarumieniona odwróciłam się i poklepałam po policzkach. 

Po jakimś czasie Lee Know skończył  i schował urządzenie do kieszeni podchodząc do mnie.  Patrzyliśmy sobie głęboko w oczy. Założyłam swoje ręce na jego szyje, natomiast ten złapał mnie w talii.  Zaśmiałam się cicho i pocałowałam delikatnie jego różowe usta, których tak bardzo pragnęłam. 

Minho nie protestował i oddał pocałunek przyciągając moje ciało  bardziej do siebie. Jego ręce jeździły po mojej tali, na co przeszły mnie przyjemne ciarki.  Zaczął schodzić pocałunkami na moją szyje, niestety tą chwilę postanowił ktoś nam przerwać. Tym razem był to mój dzwoniący telefon. 

- Halo? - nie patrząc kto dzwoni odebrałam nadal mając jedną rękę na ramieniu  Lee. 

-Arii - przeciągnął moje imię Hyungwoon.

- Słucham cię - zaśmiałam się cicho głaszcząc Minho po policzku.

- Mogę do ciebie wpaść? - zapytał cicho.

- Oczywiście słoneczko - powiedziałam, a na twarzy Lee pojawił się grymas.

Rozłączyłam się z przyjacielem odkładając telefon na blat. Pociągnęłam chłopaka do salonu i usiedliśmy na kanapie. Na jego twarzy nadal utrzymywał się lekki grymas niezadowolenia. Patrzyłam na chłopaka z niezrozumieniem, a ten nawet nie raczył spojrzeć w moją stronę.

- Oppa~ Co się stało? - zapytałam słodko chcąc zwrócić na siebie jego uwagę.

- Nie, nic - mruknął cicho nawet nie patrząc na mnie, co utwierdziło mnie w  przekonaniu,  że coś mu się nie spodobało. 

Złapałam go za brodę tak, aby odwrócił swoją twarz w moją stronę. Pogłaskałam opuszkami palców  chłopaka policzek nie odrywając od niego wzroku chociaż na sekundę. Dzięki temu w końcu raczył obdarzyć mnie jakimkolwiek spojrzeniem. 

- Powiesz mi co jest nie tak, że twój humor ekspresowo się zmienił? - zapytałam.

- LEE KNOW -  

Wszyscy z zespołu wiedzieli, że darze Ari jakimś uczuciem, ale nie przyznaje się do tego. Nie spodziewałem się, że mogę mieć jakąkolwiek konkurencję. Jestem zły na siebie za tak długie zwlekanie z wyznaniem swoich uczuć dziewczynie.

Muszę zrobić to jak najszybciej, aby żaden frajer nie zabrał mi jej z przed nosa. Obmyślając plan działania zamyśliłem się niezwracająca na nic innego uwagi. Poczułem tylko jak odwraca moją głowę na swoją piękną twarz.

Mógłbym patrzeć na nią cały czas. Na jej cudowne oczka, w których za każdym razem się zatracam, a o jej dużych i różowych  ustach  nie wspomnę. Chce je całować za każdym razem, gdy ją widzę. Chcę, żeby była po prostu moja i nikogo innego. 

poprawiony 07-10-2024

Bad Boy | Lee Know  [w trakcie poprawy]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz