5

1.2K 45 42
                                    

- LEE KNOW - 

Po wyjściu z budynku zacząłem iść przed siebie nie wiedząc, gdzie mam pójść. Nie mam pojęcia czemu, ale moje myśli krążyły wokół dziewczyny. 

Przechodząc obok jakiejś ciemnej uliczki usłyszałem szloch, aby sprawdzić co się tam dzieje podszedłem tam i zobaczyłem  mężczyznę obmacującego  kobietę. Po chwili zorientowałem się, że jest to moja Ari. Wkurwiony podbiegłem szybko do nich i niewiele myśląc  rzuciłem się na starszego mężczyznę.

Nigdy nie potraktuje tak żadnej innej dziewczyny, a zwłaszcza mojej T.I. Gdy z nim skończyłem podbiegłem szybko do dziewczyny. Wyglądała okropnie. Miała rozerwaną podkoszulkę i zdjęte do połowy spodenki, a jeden z jej  policzków był cały czerwony. 

~~Pewnie ten skurwiel ją uderzył ~~

- M-Minho? - zapytała wybuchając płaczem.

- Już cii -  wziąłem ją na kolana i zacząłem uspakajać.

- On chciał .... - zacisnęła mocno  swoje ręce  na moim podkoszulku.

- Wiem - odparłem zciszonym głosem szczelniej ją obejmując.

- Chc-ce do domu - wyszeptała cicho w moje ucho.

Nic nie odpowiadając wstałem z nią na rękach i poszedłem do dormu. Dziewczyna podczas drogi, która się strasznie dłużyła zasnęła w moich ramionach. Po niecałych dwudziestu minutach nareszcie byliśmy na miejscu. Gdy tylko wszedłem do pomieszczenia zobaczyłem Jun'a i chłopaków, którzy siedzieli na kanapie z zmartwionymi minami. 

- Jestem już - powiedziałem cicho, aby nie obudzić dziewczyny.

Momentalnie wszyscy spojrzeli w naszą stronę i wstali na równe nogi. Seojun szybko do nas podbiegł i spojrzał na swoją młodszą siostrę. 

- Mała - wyszeptał, a w jego oczach zebrały się łzy.

- Zaniosę ją do pokoju - odparłem cicho  idąc na górę. 

Wszedłem do swojego pokoju i położyłem ciało kobiety  na łóżku. Wyjąłem z szafy swoją  podkoszulkę i przebrałem dziewczynę,  po czym przykryłem ją szczelnie kołdrą. Przez chwilę patrzałem na jej spokojną twarz, może i nie jest taka zła ja myślałem. Z lekkim uśmiechem na twarzy wyszedłem z pomieszczenia. 

poprawiony  07-07-2023

[~~ Myśli bohaterów ~~]

Bad Boy | Lee Know  [w trakcie poprawy]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz