- SEOJUN -

Kiedy tylko dowiedziałem się, że moja kruszynka leży w szpitalu zabrałem swoje rzeczy i wybiegłem z sali nic w ogóle nie tłumacząc chłopakom. Kątem oka zauważyłem, że są mocno zdezorientowani.

Nie mając ani chwili czasu zacząłem biec w stronę szpitala, ale kiedy już nie miałem siły złapałem wolną taksówkę. Po zaledwie pięciu minutach byliśmy na miejscu. Zapłaciłem szybko kierowcy dzwoniąc po drodze do przyjaciela mojej siostry. 

- Hej, co z nią? - mówię szybko zasapany podbiegając pod salę. 

- Nie wiem, nie chcieli mi powiedzieć - mówi pociągając lekko  nosem.

Zrezygnowany usiadłem obok niego i czekałem, aż przyjdzie lekarz. Jakieś piętnaście minut później zjawiła się przyjaciółka mojej siostry wraz z moimi podopiecznymi. Dziewczyna podbiegła do chłopaka obok, a ja odezwałem się do Chan'a.

- A wy co tu robicie ? - mówię cicho do blondwłosego.

- Martwiliśmy się o ciebie więc przyjechaliśmy - odparł cicho siadając na przeciwko mnie.

- Skąd widzieliście, że tu jestem? - zapytałem zdezorientowany.

- Menager nam powiedział - zamruczał cicho Hyunjin.

Po naszej krótkiej wymianie zdań zapadła cisza. Zniecierpliwiony czekałem na przybycie lekarza, który jak na złość  nie zamierzał w ogóle się pojawić.  Niespodziewanie z sali Ari  wyszła pielęgniarka. Jak poparzony wstałem podbiegając do niej.

- Ym, dzień dobry - mówię cicho patrząc na kobietę.

- Witam, w czym mogę pomóc ? - starsza pani uśmiecha się miło.

- Chciałbym się zapytać co z tą dziewczyną - odparłem lekko zdenerwowany.

- A kim pan jest dla naszej pacjentki? - pyta miło.

- Bratem - odparłem szybko.

- Stan pacjentki jest stabilny, ale mamy pewne zastrzeżenia - mówi łagodnie - Od lekarza pan na pewno się dowie.

- A mogę do niej wejść ? -  zapytałem z nadzieją.

- Oczywiście - powiedziała uprzejmie i odeszła dalej.

Nie zwracając na nic uwagi wszedłem do pomieszczenia, w którym znajduje się moja siostrzyczka. Leżała na łóżku podpięta pod różne kable z lekko bladą buzią. Na ten widok w moich oczach zebrały się łzy. Podszedłem do niej powoli dotykając jej zimnej dłoni. Dłużej nie wytrzymując słona ciecz spływa po moich policzkach. Klękam obok jej łóżka i całuje zimną dłoń dziewczyny. 

poprawiony 10-11-2023

Bad Boy | Lee Know  [w trakcie poprawy]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz