SON-DUYURU

77 6 0
                                    

Merhaba değerli okurlar, 

uzun bir sessizlikten sonra yeniden yazıyor olmak ne denli huzur verici bilemezsiniz. Yapacağım duyuruya geçmeden önce burada olan, yazdıklarımı okuyan ve bir şekilde hikayenin kıyısına tanıklık eden herkese çok teşekkür ederim.  

Mahur, benim için çok değerli bir eser. Her bölümde tutkuyla yazdığım, yorumlarınızı merakla beklediğim ve en çok da hayatta kendime hediye etmiş olduğum en anlamlı şey. Şimdi ise bambaşka bir yolculuk bekliyor onu.

Yakın zamanda raflarda, kitap halinde yerini alacak. D&R, N11, KİTAPYURDU, HEPSİBURADA, BKM KİTAP, AMAZON, ÇİÇEK SEPETİ gibi online satış sitelerinde sizlerin hizmetine sunulmayı bekliyor. 

Geçtiğimiz iki ay boyunca edit aşamasındaydık. Belki de yazmaktan bile daha zor bir süreç olduğunu fark ettim. Uykusuz geçen onca haftadan sonra sona yaklaşmış durumdayız. Bu süreçte beraber çalıştığım, ilgilerini bir gün bile üzerimden eksik etmeyen Tilki Kitap Yayın Evine de şimdiden teşekkürlerimi sunarım.

Kitabın yalnızca ilk DÖRT bölümünü burada yeni okurlar için saklı tutmaya, kalanı ise kaldırmaya karar verdim. Bana ulaşabileceğiniz kanalları da yine buraya ekliyorum.

Instagram adresi: sineeemkus

Instagram adresi: tilkikitap

Kucak dolusu sevgilerle...

İMZA: MAHURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin