1. DERS- Savunma

75 17 225
                                    

Laura "Bonjour mes petit loups!" diye şakıyarak bahçedeki savunma dersi için ayrılmış yerin kapısında göründü.

"GÜ NAY DIN LARRRR! GÜZEL UYUYUP UYKUNUZU ALABİLDİNİZ Mİ MİNNOŞLARIM BENİM?" diye tekrar şakıdı. Sonra durdu ve kafasını Alexander'ın omzuna koyup uyuyan Melania'ya baktı. "AAA fan fini fon kendine fan fini fon yapmak için birini bulmuş. Artık bizi salar umarım."

"Sabahın beşinde uyanmışken uykumuzu nasıl almamızı bekliyorsunuz profesör?" diye sordu Lemina gözünü ovuştururken.

Laura kollarını açıp henüz yeni doğmakta olan güneşe dönüp bir müddet öyle durdu. "Dites 'Salut!' au soleil et souriez mes amis. Hem koca koca adamlarsınız. 5 saat uyku neyinize yetmiyor?"

Arkasını döndü ve kendine uykulu gözlerle bakan öğrencilerine baktı. "OFF. Peki. önce uykunuzu açmamız lazım. Herkes 30 tane açma kapama, 30 tane squad, 30 tane lunch yapıp 100 kere ip atlıyor. Hadi bakalım enerji enerji! pıstık pıstık enerji, kaldırın götünüzü hadi!" diye öğrencileri gaza getirip kenara oturdu ve onları izlemeye başladı. Herkes açma kapamasını bitirdikten sonra önüne gelen saçını arkaya atıp konuştu.

"Squad ve lunch'ın nasıl yapıldığını biliyorsunuz değil mi?"

Etrafta bir müddet sessizlik oldu. Kimse cevap vermeyince Laura omuzlarını silkti.

"Peki demek hepiniz biliyorsunuz. Başlayın bakalım o zaman. Squad!" deyip oturduğu koltukta ayak ayak üstüne attı. Kucağında bir anda kimsenin nereden geldiğini anlayamadığı bir patlamış mısır kutusu belirmişti ve ağzına ikişer üçer mısır atarak öğrencilerini izliyordu.

Herkes squad yapmaya başlamıştı. Tabi yaptıklarına squad deniyorsa. Hareketi doğru yapan bir ya da iki kişi vardı, geri kalan herkes ufak tefek ya da büyük çok fazla hata yapıyordu.

"Joaquin! Bacaklarını biraz daha aç ve parmak uçların hafif dışarı dönük olsun! Bacakların omuz hizasında."

"Joly Jane. Vücudunu o kadar eğme ve bacakların parmak ucunu geçmesin."

"Melenia öne doğru o kadar eğilme."

Laura en sonunda sinirle kalkıp Eliana'nın poposuna vurdu. "Bu göt böyle durmayacak!"

Laura böyle bir kaç kişiyi uyardıktan sonra tek tek uyarmayla bir yere varamayacağını anlamış olacak ki ayağa kalktı.

"Herkes beni izlesin.

Şimdi. Önce bacaklar. Omuz hizanızdan çok çok daha az geniş olacak şekide açıyorsunuz. Yapın bakalım, aferin.

Parmak uçlarınız dümdüz karşıya bakmasın, onlar da hafif dışa doğru açık, çok az. Lemina, kapat biraz ayaklarını, evet. Aferin.

Şimdi ellerinizi daha rahat olmak için önünüzde göğüs hizanızda birleştirin. Güzel. 

Sanki arkanızda bir sandalye varmış da ona oturuyormuş gibi, bacaklarınız kesinlikle ileri gitmiyor ve parmak hizanızı geçmiyor. Poponuz geriye doğru gidiyor, sandalyeye oturacakmış gibi.

Sorusu olan?"

Laura anlatımı bittikten sonra Hala yapamayanlarla teker teker ilgilendi ve sonunda otuzuncu squad'ı tüm öğrenciler doğru bir şekilde yapabilmişti. 

Laura lunch hareketinde de aynı sorunu yaşamamak için hareketi önce kendisi gösterdi. Sonra öğrencilere yaptırdı. İpler de atlandıktan sonra her şey bitmişti ama öğrencilerin hepsi de bitmişti.  

Laura hepsini toplayıp çimlere çember şeklinde oturttu, ders başlayalı bir saat olmuştu ve sıcak güneş üstlerinde yavaş yavaş parlamaya başlamıştı.

"Bakıyorum da herkes uyanmış?" 

Yorgun suratlardan birkaç mırıldanma ve onaylama sesi çıktı.

"Evet arkadaşlar. Pratik dersimiz bugünlük bu kadar. Bu ne diyebilirsiniz, ki çok normal, ben olsam ben de derdim. Sonuçta siz buraya bir yıl sonra maruz kalacağınız sınavlarda kendinizi korumak için eğitim almaya geldiniz. Fitness yapmaya değil ama şunu da bilin ki, zinde olmazsanız hiçbir şey yapamazsınız. "

"O yüzden, ilk ödevinizi veriyorum. Her sabah uyanır uyanmaz ilk iş bu hareketleri yapacaksınız. Ha bunlar bana yetmez profesör derseniz, spor salonumuz 7/24 açık orada da çalışabilirsiniz. Belki hamlarsanız, kaslarınız çok ağrır ama bu kendinizi geliştirmeniz için gerekli ve sakın kaytarmaya kalkmayın, benim her yerde gözüm ve kulağım var. İllaki duyarım. O zaman da eceliniz olurum."

"Şimdi de asıl, bugünkü ders konumuza gelelim. Aslında bugün size yıl boyunca yapacaklarımızdan bahsetmekti amacım. 

Savunma ve saldırı nedir arkadaşlar?

Sözlük anlamlarında savunmanın Saldırıya karşı koyma, müdafaa olduğunu, saldırının da Kötülük yapmak, yıpratmak amacıyla doğrudan doğruya silahlı veya silahsız bir eylemde bulunma, hücum, taarruz, tecavüz demek olduğunu görüyoruz. 

Ama come on, biz bu saçmalıklarla ilgilenmeyeceğiz. 

Benim bu dersteki amacım sizi yıl sonundaki korkunç sınava hazırlamak, ki o sınava girmiş ve kurtulmuş biri olarak, bunu en iyi yapabilecek kişi benim, ve kardeşim tabi.

Şimdi arkadaşlar, öncelikle size savunma dersinde silahlı ve silahsız, benim sınavım boyunca kullandığım tüm savunma araçlarını kullanmayı öğreteceğim ve dersimiz canavarlar dersiyle sürekli bağlantılı gidecek çünkü karşınıza çıkan bir yaratıktan kurtulmak için de kendinizi savunmanız gerek. Mesela ben Akromantulalar ve Basilikslerin birbirlerinin ölümcül düşman olduklarını bilmesem, kendimi kendi sınavımda asla koruyamazdım. 

Dediğim gibi, size bu sene boyunca kendinizi korumanız gereken bir sürü yaratık ile kendinizi savunmak ve karşı atağa geçmeniz için bir çok şey öğreteceğim.

Bu derste bilgiler öyle oturarak, okuyarak ya da yazarak beyninize işlemez. O yüzden çok çalışmanız gerekir. Çalışın arkadaşlar.

Sorusu olan buraya yazabilir. Ayrılmadan önce yoklamanızı verin, iyi günler arkadaşlar. "

Night Nyx Moon Dark

Joaquin Helios Cold

Joly Jane Scearmt

Emrick Gold

Lemina Lestrange

Elisa Cara Daniella Grindelwald

Isabella Matson

Eliana Jones

Alex Charles

Maria Bennett

Vela Sİa Hawking

Melenia Slodoria Lestrange

Nicolas Lovegood

Alexander Boris Eldon Hector Luther Patrice Black"

Laura ismi okuduktan sonra derin bir nefes aldı. Öğrenciler Laura'dan bir kaç mırıldanma sesi duyduklarına eminlerdi.

"Ne diyor? Diye sordu Alexander.

"En son 'Bu adı koyan aile üylerinin-' dediğini duydum ben." dedi Nicolas.

"Ailene güzel sövdü tatlım" diyip kıkırdadı fan fini fon Melenia da.

Laura da yoklamada kalan son dört ismi okudu.

"Stephen Hadrian Marco Riddle

Beth Walker

Raven Ruby Black

Albert Pattinson"

11 Laneti(KATILIMLI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin