5. DERS- HSDT

63 14 389
                                    

Profesör Layla ve Laura tüm öğrencileri gece yarısı okulun hiç bilmedikleri bir bölümününe toplamışlardı ve ikisi de çok gergin gözüküyordu. Profesör Laura'nın gözleri ya uzun saatler uyumadığından ya da uzun süre boyunca ağladığından dolayı kıpkırmızı gözüküyordu ki tüm öğrenciler bir hafta içinde Profesörlerinin uykusuzluktan gözlerinin kızarmayacağını öğrenmişti. Bu yüzden hepsine ikinci seçenek daha mantıklı geliyordu. Ki ikinci seçeneğin daha mantıklı gelmesinin bir başka sebebi de Profesör Laura'nın hiçbir şekilde Layla'yla konuşmaması ve onun tarafına bakmaması da olabilirdi.

Öğrenciler kapalı bir alana girdiklerinde Profesör Layla'nın isteğiyle liste sırasına göre yan yana dizildiler. Layla ondan sonra yoklamayı aldı ve beklemeye başladı.

"Night Nyx Moon Dark

Joaquin Helios Cold

Joly Jane Scearmt

Emircik Gold

Lemina Lestrange

Elisa Cara Daniella Grindelwald

Isabella Matson

Eliana Jones

Alex Charles

Maria Bennet

Vela Sİa Hawking

Melenia Slodoria Lestrange

Nicolas Lovegood

Alexander Boris Eldon Hector Luther Patrice Black

Stephen Hadrian Marco Riddle

Beth Walker

Raven Ruby Black

Albert Pattinson

Adelina Black"

Uzun bir beklemenin ardından bulundukları odanın kapısı açıldı. Bu bekleme yaklaşık on dakika sürmüştü ama tabi ki de öğrenciler bu gergin ortamdan dolayı hiçbir şey soramamıştı. Kapı açıldığında içeri ikisi de uzun boylu, birisi sarı saçlı mavi gözlü, diğeri de Laura'nınki gibi sarıya çalan kumral saçlı yeşil-bal rengi karışık renkli gözlü iki adam girmişti. Layla odanın köşesinde transa girmiş gibi oturan ablasına kısaca baktıktan sonra gelenleri karşılamaya gitti ve doğruca kumral saçlı olana konuştu.

"Rolf enişte, bir şey yap. Dünden beri benimle konuşmuyor."

Rolf Layla'nın dediğini umursamazdan gelip direkt Laura'nın yanına giderken Layla arkasından seslendi "Sen de mi?" Rolf yine onu umursamazken Layla bu sefer karşısındaki sarı saçlı adama döndü. Gözleri dolmuştu, "Steve... Sadece çocuklara Panzehir yaptırmıştım."

Sarı saçlı adam Layla'ya sarılırken onun kırmızı saçlarını okşadı, "Tamam, sakin ol. Sadece biliyorsun ki ikisi de bu konuda çok hassas. Onlara biraz zaman ver." Layla kafasını sallarken Laura ve Rolf'un olduğu tarafa baktı. Laura kafasını Rolf'un göğsüne dayamıştı.

"Rolf. Resmen öldüler. Beş tanesi. Tek kalemde öldü. Son 103 tane kelpi kaldı... İnsanlar sırf bu saçma sapan Panzehir için zavallı yaratılara nasıl kıyıyorlar anlamıyorum."

Rolf Scamander bir şey demeden sevgilisinin saçını okşamaya devam etti. Laura ise bir anda kafasını kaldırıp Rolf'a baktı.

"Biz de katiliz Rolf. Biz de katiliz. Biz Büyüzoolog belgemizi aldığımızda birbirimize ne söz vermiştik? Hiçbir fantastik yaratığın yok edilmesine izin vermeyeceğiz demedik mi? Dibimizde 5 tanesi katledildi!"

11 Laneti(KATILIMLI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin