9. DERS- Panzehir

30 12 89
                                    

Tüm öğrenciler gece 2'de panzehir sınıfında korkunç yağan sağanak yağmurun sesiyle profesörlerini beklerken Layla sınıfa girdi. Öğrencilere tek tek baktı. "Gözleriniz şişmiş. Belli ki aramızda bazı piremsesler var. Yazık size."

Tüm öğrenciler o an acaba o bazı piremseslerin arasında olup olmadıklarını merak ettiler. "Aldığım bazı duyumlara göre aranızdan bazıları okulun girilmesi yasak olduğu kocaman tabelelarla belirtilmiş olan bölümlerine girmeye çalışma ukalalığında bulunmuş. Şuan isim vermeyeceğim ama hepiniz bilmelisiniz ki eğer o bölümlere girerseniz çıkamayabilirsiniz. Burası Harry Potter kitabı ya da Hogwarts şatosu değil. Hatta arada herhangi bir benzerlik bile yok. Burada sizin okuduğunuz kitaplardaki gibi günün sonunda suç işlemiş ama pişman olmuş çocuk kazanmaz. Burada günün sonunda suç işleyen çocuk bedelini öder, canıyla. Umarım yeterince açık bir konuşma olmuştur. Şimdi yoklama alalım."

Night Nyx Moon Dark

Joaquin Helios Cold

Joly Jane Scearmt

Emrick Gold

Lemina Lestrange

Elisa Cara Daniella Grindelwald

Isabella Matson

Alex Charles

Maria Bennett

Vela Sia Hawking

Melenia Slodoria Lestrange

Alexander Boris Eldon Hector Luther Patrice Black

Stephen Hadrian Marco Riddle

Beth Walker

Raven Ruby Black

Adelina Black

"Yoklama da alındığına göre geleim bugünün panzehirine." Dedi Layla sert bir ifadeyle. Yüzünde ufacık bir yumuşama belirtisi olmazken konuşmaya devam etti. "Tutela Magica: Günün konusu. Bunun ne olduğunu bilen var mı? Stephan? Hayır mı? Yazık. Kitaplara kızlardan daha çok vakit ayırmanı öneririm. Gelelim Tutela Magica'ya. Bu Panzehirin amacı büyü korunmasıdır. Bulan kişi Caleb Potter'dır. Büyük büyük büyük amcam. Caleb büyük ve kudretli bir büyücü olmasına karşın koruma ve kalkan büyüklerinden berbattır. Çözümü ise bu Panzehir ile bulur. Bu Panzehiri bulması 110 yıl sürse de üstünde çok uğramış ve yanıltılması imkansıza yakın bir panzehir yapmıştır. Panzehirin olayı çok basit. Yiyen kişi kendisine gelen ilk büyüye karşı korunmalıdır. Bakın ilk büyü diyorum. Saldırı büyüsü olması gerekmez. Herhangi bir büyü. Ama ikinci büyü ona etki eder. Bu panzehir sadece tek bir büyüyü savuşturur. İkinci büyü için tekrar yemeniz gerekir. Akıllı cadı ve büyücüler turnuvaya bunu yiyerek çıkarlar. Kendilerine ilk büyünün ulaşmasını sabırla beklerler ve rakipleri kendi büyüklerinin neden hiçbir halta yaramadığını merak edip şaşırırken bu minik andan yararlanırlar. Tabi eğer rakibiniz bir Panzehir dehası ise bu hiçbir şeye yaramaz ve gereksiz olur. Tam da bu yüzden rakibinizin zayıf ve güçlü yönlerini her zaman bilmelisiniz."

"Peki Profesör korunma için bu panzehirden ne kadar yenmelidir?" Diye sordu Isabella. Layla soruyu içten içe beğense de bunu dışa yansıtmadı.

"Bu herkesin kan değerlerine, boyuna, kilosuna göre değişir. Hesaplamak için matematik gerekir. Sizde olmayan şey." Dedi Layla öğrencilerle dalga geçerek.

"Gelelim yapım aşamasına. Bu kısım biraz sıkıntılı çünkü herkesin Tutela Magica'sı özellikle kendisi için hazırlanmış olmalıdır. Başkasınınkini içmek size hiçbir etki etmez. Biraz midenizi bulandırabilir ama bunun için kendinizden 12 gram et (kendi etiniz), 16 mililitre kan, 8 gram saç teli, 24 gram Tutela çiçeği özü ve 15 mililitre ejderha kanı gerekli. Ejderha kanı herkesin masasının yanındaki çekmecede mevcut. Tutela çiçeği bahçede var. Diğer malzemelere zaten sahipsiniz. Tarifler ve yapım aşamaları bu kağıtlarda," dedi elindeki kağıtları göstererek, "Elisa, gel bu kağıtları dağıt. Hepinizin yapmak için 2 saati var. 2 saat sonra görüşürüz!"

Layla sınıftan çıkarken kimi öğrenciler aşamaları incelerken kimileri bahçeden kağıtta resmi olan Tutela çiçeğini toplamaya gittiler...

Layla sınıftan çıkarken kimi öğrenciler aşamaları incelerken kimileri bahçeden kağıtta resmi olan Tutela çiçeğini toplamaya gittiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Layla sınıfa girdiğinde her yerde kan gördü ve gülümsedi. "Anlaşılan bazılarınız kendini keserken biraz zorlanmış," dedi. Sınıfa baktığında gördüğü yorgun yüzler ve dağılmış saçlar komikti. "Tutela çiçeğinin sizi yemeye çalışacağını söylemeyi unuttum mu? Tüh!"

Bazı öğrenciler Layla'nın dalga geçer tarzını sinirle izlediler ama kimse bir şey söylemeye cesaret edemedi. "Şimdi ismini okuduğum tahtaya gelecek ve yaptığı Panzehiri içecek. Doğru mu yapmış göreceğiz."

(Panzehirin doğru ya da yanlış olması en baştaki katılımda yaptığınız ders sıralamasına göre belirlenmiştir.)

"Night gel tatlım!" Dedi Layla. Night tedirgin görünse de geldi ve yaptığı Panzehiri içti. Herkes ona bir şey olmasını beklerken hiçbir şey olmadan orada öylece durdu.

"Deneme amaçlı sana bir büyü göndereceğim," dedi Layla ve elinden bir ateş topu Night'a doğru gitmeye başladı. Tam onu vuracakken top bir anda yok oldu. Layla favori öğrencisine gururla baktı. "Aferin. Doğru yapmışsın. Aldın 100'ü. Yerine geçebilirsin. Sırada Joaquin var!"

Joaquin sevgilisinin başarısından umutlanarak tahtaya geçti ve panzehiri içti. Layla ona da ateş topu gönderdi ve yine panzehir onu korudu. O da tam not almıştı. Sıra Joly'e gelince onda da aynısı oldu ve o da tam notu aldı. "Açıkçası üçte üç yapmanızı beklemiyordum," dedi Layla biraz şaşırarak. "Emrick, sıradaki sensin!"

Emrick tahtaya geldi ve panzehirini içti. Layla tam ona da ateş topu gönderecekken Emrick'in burnu hızla büyümeye ve uzamaya başladı. Öyle büyüdü ki sınıfım diğer duvarına kadar değdi. Layla şen bir kahkaha attı. "Bu da yan etki oluyor. Hastane kanadına git!" Emrick sınıftan çıkarken epey bir zorlandı, zira çok uzun bir burnu vardı.

Daha sonrasında Lemina, Elisa, Isabella ve Adelina da tam not aldılar. Layla öğrencilerden kesinlikle bu kadar iyi bir performans beklemiyordu. Sıra Alex'e (Charles olan) geldi. O da panzehiri içincw bir anda kulakları büyümeye başladı. O kadar büyüdüler ki Alex ayakta duramaz hale gelip yere düştü. Layla onlara bir hafifletme büyüsü yapıp zavallı çocuğu hastane kanadına gönderdi ve sıra Maria'ya geldi.

Maria Panzehiri içince çığlık attı. "Gözlerim! Göremiyorum! Kör oldum!" Tüm sınıfta çığlıkları yankılanırken Layla konuştu. "Lemina onu sen hastane kanadına götür. Bu şekilde yolu kendisi bulamaz."

Melenia ve Beth de tam not alırlarken, Vela'nın ne yazık ki kolları önce içe doğru küçülmüş ve sonra yok olmuştu. Alexander'in ise saçları onu kel bırakana kadar kafatasının içine doğru gitmişti. Onlar hastane kanadına giderken, "Beyni olmadığı için saçları kafatasının içinde yer bulmakta sorun yaşamamıştır," diye yorumlanmıştı olayı Layla.

Sonrasında Stephan da Layla'yı çok şaşırtarak geçmişti. Anlaşılan profesörünün dersin başında yaptığı yorum onu hırslandırmıştı. Ancak Raven'ın dili kaybolmuştur ve hastane kanadına gitmesi gerekmişti.

Dersin sonunda Layla eğlendiğini hissetti. "Bence güzel bir dersti. Ders bitmiştir. Yarın görüşürüz."

11 Laneti(KATILIMLI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin