1

186 22 12
                                    

İnanılıyordu ki, bir ormanda gençleşmek için bir şelale bulunuyordu.

Aras da buna inananlar arasındaydı. Bu yüzden de o ormana gelmişti ve şelaleyi arıyordu.

Aras zaten daha gencecikti ama genç kalma takıntısı ve merakı buraya gelmesine sebep olmuştu.

Aras artık ayağına takılan sarmaşıklara bile aldırmadan yürüyordu. O kadar yorulmuştu ki bırak gençlik suyunu artık normal bir damla su istiyordu.

Suyunu en başta heyecandan bitirdiğine şu an çok pişmandı.

Yine de devam ediyordu.

Duyduğu su sesiyle ne kadar yorulsa da devam etmeye çalıştı ama artık bu kadardı.

Olduğu yere oturdu ve gözlerini kapadı. Biraz suyun sesini dinledi ki motivasyon bulabilsin ama bu sadece çişini getirmişti.

Dinlendiğine kanaat getirince kalkıp oturduğu ağacın altına işemeye başladı.

İşi bitince su sesine doğru ilerlemeye başladı. Sonunda suya ulaştığında heyecanla bağırdı.

Çantasındaki matarayı çıkarıp sudan doldurdu. Susuzluğundan suyu biraz, ah hayır fazlaca fazla kaçırmıştı.

"Oh be! Dünya varmış."

Suyun tadı da güzel geldiği için biraz daha içti. Tekrar hissettiği yorgunlukla gözlerini kapattı ve uzandı. Su ellerine çarpıyordu.

Tekrar gözlerini açtığında gördüğü ellere şaşkınca baktı. Bunlar... minicikti!

Yüzüne dokunduğunda yumuşacık olduğunu fark etti. Elini bu sefer de saçlarına atınca uzun olan saçları yerine kısacık saçlara dokunmuş oldu.

Çantasından telefonu alarak yüzüne baktığında küçük bir bebek gibi gözüküyordu.

Gözlerini vücuduna çevirdiğinde küçülmüş olduğunu gördü. Zaten kıyafetlerinin altında kalmıştı.

Şokla beraber, küfür edemediği için çığlığı basarken kuş ciyaklamaları ve şelalenin sesi de ona eşlik etti.

Gerizekalılığına ve şaşkınlıktan ağlamaya başladı. Ellerini ve ayaklarını da kontrol edemiyordu. O yüzden rastgele havaya savuruyordu.

Suyu fazla içtiğinden artık 1 yaşına dönmüştü.

İyi tarafından bakarsak o kadar fazla içmemişti. Yoksa hiç doğmamış da olabilirdi.

İkinci yayınlanma 🤙🏻

der Wasserfall (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin