"Bazen ben de iyi oyunculuk sergileyebiliyormuşum demek ki." derken ayağa fırlayıp ellerini çırpmıştı Alkan.
Aras gözlerindeki yaşlarla şaşkınca bakarken Alkan elini Aras'a uzattı.
"Hadi evimize dönelim güzelim. Beni fazlaca yordun."
Aras sarhoş olmadığını anladığını ima etmesi yüzünden bir şey diyemezken el mecbur pıtı pıtı takip etmişti Alkan'ı.
Eve geldiklerinde Aras suçlulukla koltuktaki eski pozisyonuna geri döndü. Gelecekten kaçılamayacağını çok net anlamıştı.
"Dua et de doğa bize çok sinirlenmesin."
"N-niye ki?"
"Az önce çok fazla düzenlerini bozdum da ondan."
"Benim yüzümden, özür dilerim. Başına bela oldum, hep olduğum gibi."
Alkan, Aras'a sarılırken mırıldandı:
"Önemi yok. Tatlı belasın sen."
Alkan kollarını çekerken bu sefer ciddiyetle Aras'a baktı.
"Kaçmak yok bir daha."
"Ben sadece hep senin yanında olmak istiyorum."
"Olmayacağını kim söyledi ki?"
"Biliyorsun, 00.00'dan sonra değişeceğim ve eskiden nasıl düşünüyorsam öyle düşüneceğim. Senin bana hep öğretmeye çalıştığın gibi doğru düşünmeyeceğim."
Bir nefes alıp devam etti:
"Ama en kötüsü ne, biliyor musun? Seni ve anılarımızı hiç hatırlayamayacak olmam."
Acıyla konuşurken sesi titreyerek devam etti:
"Ö-özellikle seni sevdiğimi unutmak istemiyorum, gerçekten. Her şey olur ama o olmaz." derken ihtiyaçla kollarını açtı. Alkan da istediğini anlamış gibi tekrar sarıldı.
"Bir şey daha diyeceğim. Hatta isteyeceğim ama yemin ederim bu son. Bana kızma, tamam mı?"
"Sana istesem de kızamıyorum ki Aras'ım."
Aras gülümserken son isteğini dile getirdi:
"Beni öper misin? O gün numara yaparkenki yetmedi bana."
Alkan ellerini Aras'ın yanaklarına koyduğunda saat 23.54'ü gösteriyordu.
Alkan gözlerini kapadığında Aras kendisinin yapmasını istediğini anlamıştı ve isteğini zevkle yerine getirecekti.
Dudakları buluştuğunda Aras nefes aldığını hissederken Alkan nefesinin kesildiğini hissetmişti.
Aras, her hareketinde daha da istekli bi' hale bürünürken Alkan her çekilmeye çalıştığında ilk çekilmeye çalışırken yakasına koyduğu elini sıkılaştırıyordu ve kendine daha çok çekiyordu.
Ve saat 00.00'ı gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
der Wasserfall (bxb)
Fantasy[Tamamlanmıştır (×30)] İnanılıyordu ki, bir ormanda gençleşmek için bir şelale bulunuyordu. İyi okumalar,