13

65 12 4
                                    

"Lan demek o baktığımız bebe sendin!"

"Hâlâ inanmıyorum, kuzenini tanıyamadın mı?"

"Biz bayadır görüşmüyoruz ki." demesiyle Batın'ın bir sessizlik oluşurken tekrar konuştu.

"Onu bunu geç de Aras hatırlamıyor hiçbir şeyi."

Aras ortamda tanıdığı biri olduğundan çok gergin olmasa da hâlâ anlamadığı şeyler döndüğü için gergindi.

"Her şeyi en baştan anlatsak hatırlar mı?"

"Ya da unutmadan önceki yaptığınız şeyleri tekrar yapsanız."

"O, unutmadan önce ormanda onu kovaladım! Az daha şelaleden düşüyordu, bunu tekrar yapamayız." derken umutsuzca kafasını iki yana salladı Alkan.

Sonra aklına bir şey gelmişçesine Batın'a döndüğünde Batın, garip bakışlarıyla ne var dercesine kafasını salladı.

Alkan, Batın'ın kulağına eğilip fısıldadı.

"O kovalamacadan sonra öpüştük biz." demesiyle Batın şaşkınca "Ne!" diye bağırmıştı.

Aras sinirle kaşlarını çatıp dudaklarını büzerken sitemle bağırdı.

"Bana da söylesenize ya! Ne fısıldaşıyorsunuz?"

"Emin ol duymak istemezsin." diye atıldı Batın.

Alkan'ın dediklerini tekrardan gözden geçirdi. Yaparak bir şey kaybetmezlerdi sonuçta, değil mi?

"Öp." dedi Batın.

"Ne?" diye sormasına kalmadan Alkan, Aras'ı kendine çekip dudaklarını onun dudaklarına bastırmıştı ve anında geri çekilmişti.

"İşe yaradı mı?"

Aras başındaki ağrıyla etrafa bakınırken gözleri kararmıştı.

Şey ben bu kurgunun gidişatını unutmuşum, bir planım vardı da unuttum 👉🏻👈🏻🙄

NEYSE YA BULURUZ BİR ŞEYLER FİNAL YAKIN ÇÜRÜMÜŞ LAN KURGU ✊🏼✊🏼✊🏼

der Wasserfall (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin