"Acaba bizi normal yaşındaki gibi mi algılıyor yoksa bebek kafasıyla mı?" diye sordu Batın Alkan'a.
Bebeğin bağırmasıyla sorularına bir çeşit cevap almışlardı.
"Bir dakika bekle." diyerek içeri gitti Alkan ve elinde iki parça kâğıt, bir de kalem ile geri geldi.
Kağıtları masaya koydu ve birine evet, birine de hayır yazdı.
"Bakalım bizi anlayabiliyor mu? Çekil Batın."
Batın kenara kayarken Alkan bebeği kucağına alıp masanın önüne oturdu ve kağıtları önüne çekti.
"Tamam, şimdi sorular soralım. İlk olaraaaak... adın ne?" dediğinde Batın, Alkan'ın kafasına bir tane geçirmişti.
Aras'ın da umutlu bakışları garipseyen bakışlarına geri dönmüştü.
"Bu bebeğin adının evet ya da hayır olduğunu düşünmüyorum Alkan, mal mısın abicim?"
"Her neyse, bizi anlayabiliyor musun?"
Aras bir parmağıyla eveti göstermişti. Alkan emin olmak için birkaç kere daha aynı soruyu farklı sorulardan sonra sordu.
"Şelaleden su içtiğin için mi bebeksin?"
Bebek yine eveti gösterirken devam etti:
"18'den büyük müydü yaşın?"
Bir evet daha.
"Biriyle mi gitmiştin şelaleye?"
Bu sefer hayırı gösterdi.
"Evin buraya çok uzak mı?"
Bebek eveti gösterirken Alkan aklındaki son soruyu da sordu:
"Peki sana, sen büyüyünceye kadar, bakmamızda bir sorun var mı?"
Hayırı gösterdi Aras.
"Sana büyüyene kadar bakmak dışında başka bir şey yapabilir miyiz?"
Aras hayırı gösterirken çaresiz bir durumda olduğunun kafasına dank etmesiyle yüzü düşmüştü. İyi insanlar olmasalardı hayatta bile kalamazdı bu haliyle.
"Başka ne sorabiliriz?" diye sordu Alkan, Batın'a.
"Sorulacak pek bir şey yok, aklımıza geldiğinde sorarız. Kağıtlara alfabeyi de yazsak fena olmaz aslında. Bir şey istediğinde anlayabiliriz ve ismini de öğrenebiliriz."
Birkaç parça daha kâğıt alıp alfabeyi yazmışlardı ikili ve Aras'ın önüne koymuşlardı. Bir nevi konuşma tahtası hazırlamışlardı Aras için.
Aras ismini harflerken Alkan ve Batın dikkatle izliyordu.
"A-r-a-s. Aras! Adın Aras mı?"
Aras anlaşılmaya başlamasının sevinciyle konuşamadığından çığlık atmıştı. Batın ve Alkan yumruk tokuştururken Aras imrenen bakışlarını atınca Alkan ona da yumruğunu uzatmıştı ve Aras ile de yumruk tokuşturmuşlardı.
"Sonunda anlaşmaya başlayabildik bebek Aras."
Aras artık daha fazla bebek lafını duymak istemediğinden yine bir çığlık basarken Alkan kulaklarının acısıyla bir daha bebek dememeleri gerektiğini anlamıştı. Yani, şimdilik bebek demeyebilirdi.
Cin çağırma ortamı gibi oldu amk PWMFOAPMFOVPWMFKFLDL
Bayram harçlığı olsun bu bölüm. İYİ BAYRAMLAAAAR 🥳🥳
Zaman atlaması yapayım mı? Biraz daha bebeğe bakmakla uğraşsınlar mı ya da ergen bir Aras ister misiniz? LWMDPXPQKDMFKDXH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
der Wasserfall (bxb)
Fantasy[Tamamlanmıştır (×30)] İnanılıyordu ki, bir ormanda gençleşmek için bir şelale bulunuyordu. İyi okumalar,