3

101 18 4
                                    

2 saatten fazla olmuştu ama ne bi' gelen ne de bi' giden vardı.

Alkan gözlerini kucağında uyuyakalmış bedene çevirdi. Bir parmağı ağzında uyuyordu.

Artık kimsenin gelmeyeceğini düşünerek kucağındaki tontiş yanaklı bebekle ayağa kalktı Alkan.

"Seni nasıl bırakabildiler ki?" diye kendince düşünüyordu ama bilmiyordu ki o aslında bebek değildi ve ailesi falan bırakıp gitmemişti onu.

Önünde uzunca bir yol olduğunun farkına varınca derince bir of çekti Alkan. Kucağındaki bebeğin pozisyonunu değiştirerek omzuna yatırdı ve kafasına kendi kafasını yaslarken yola devam etti.

Bir saat yürüdükten sonra Aras uyanmıştı ama gözlerini hiç açası yoktu çünkü yeri çok rahattı. Aras'ın kafasına yavaş yavaş son olanlar düşünce nerede olduğunu sormak için konuşmaya çalışırken sesi sadece bir bağırış olarak çıkmıştı.

Küçük çığlıkla Alkan dikkatini tekrar bebeğe verdi.

"Ne oldu yine küçük?"

Aras, Alkan'ın tutmasıyla omzundan kafasını kaldırmıştı ve etrafa bakıyordu. Farkında olmadan küçük kaşları çatılmış ağlama moduna geçiyordu. Alkan bunu fark etmesiyle hemen konuşmaya başladı:

"Aa yine niye çattın kaşlarını bakayım, hm?"

Alkan bir parmağını bebeğin kaşlarının ortasına bastırıp yukarı çekti. Bunu yapmasıyla bebek gülmüştü. Alkan neye güldü acaba diye düşünürken kendi de güldü.

"Şimdi eve gidiyoruz, tamam mı? Seni almak için biri gelince gidersin."

Bebek anlamış gibi kafasını sallarken eliyle Alkan'ın yanağını tuttu ve sıkmaya başladı.

"Dursana bebecik!"

Alkan kafasını sağa sola sallayarak kurtulmaya çalışırken bebek kıkır kıkır gülüyordu. Bir süre sonra elini çekip tekrar aynı pozisyonuna döndü ve kafasını Alkan'ın omzuna koydu.

"Uykun mu var hâlâ?"

Bebek garip sesler çıkarırken Alkan bunu hayır olarak kabul etti.

Alkan kendi kendine bir şarkı mırıldanmaya başlamıştı. Tek başına yaşadığı için alışkanlıktı. Aklına bebeğin uyuyor olabileceği gelince sesini kesti ama sesini kestiği anda sırtına küçük bir el tarafından darbe almıştı.

"Ah! Devam mı edeyim istiyorsun? Ne ağır elin varmış."

Bebek yine garip garip sesler çıkarırken bu sefer Alkan bu sesleri evet olarak algıladı.

Yolun kalanında Alkan şarkılar mırıldanırken Aras da dinlemişti ve sonunda eve gelmişlerdi.

der Wasserfall (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin