Част 2

381 18 0
                                    

Часа свърши. И слава богу, защото вече не издържах.
-Здравей!-поздравих Съни.
-Здрасти!-отвърна малко несигурно тя-Познаваме ли се?
-Не, но аз нямам против да се запознаем. Аз съм Крис. Приятно ми е!
-Аз съм Съни.
-Да знам!-как можах да го кажа! Леле голям съм идиот!
-Ъмм...от къде?
-Един приятел ми каза.-опитах се да се измъкна и явно успях. Уф-Какъв час имаш?
-Математика. Ами ти?-попита
-И аз! Хайде ела! Ще ти покажа стаята по математика.-предложих й аз-Съни, имам един въпрос.
-Слушам те.-каза тя.
-Ами...чудех се..дали искаш.....ъм...да гледаме филм утре вечер?-Мамка му! Защо ми е толкова трудно да говоря с нея?! Правя го с лекота с другите момичета, но... Не! Тя не е като другите момичета!
-Да. Няма проблем.-отвърна тя. Браво на мен! Влязохме в часа по математика и аз пак седнах до нея.
-Имаш ли нещо против, ако седя до теб?-попитах несигурен
-Не! Сядай. Не ми пречиш.-каза тя с усмивка. Имаше прекрасна усмивка и тръпчинки. Аз също й се усмихнах. Щом се обърнах видях злобните погледи на другите момичета и ми стана смешно.
***
Часовете свършиха. Предложих на Съни да я изпратя до тях. Тя ми отказа, но аз нястоях и ето ме сега-стоя пред вратата й и се чудя дали да почукам, за да я видя пак. Къщата й беше огромна с голям двор и басейн, а до тях имаше конна база. Името на конната база беше "Suny horse". Сигурно е на родителите й. Реших, че няма да й досаждам повече. Тръгнах обратно, мъчейки се да запомня всяка една крачка, водеща към училище от дома й.
Най-после се прибрах. Обядвах (ако мога да го нарека обяд). Беше към 16:30. Седнах да си напиша домашните. Бях добър в училище. Учих до 19:00. Реших да отида на бар. Облякох си черни дънки, тениска и риза и излязох. Близо до нас имаше един бар. Често ходех там и почти всеки път забивах няколко мацки. Седнах на бара и си поръчах един Джак Даниелс. После втори, трети и усетих как започвам да се напивам. Дойде някаква мацка. Личеше й, че е курва.
-Ей, сладкиш! Имам нужда от поправка. Искаш ли да погледнеш?-пита тя, повдигайки леко късата си пола.
-Дай да те видим!-съгласих се. Тя ме хвана за ръката и ме замъкна навън.
-Къде живееш?-заинтересува се тя. Аз я хванах и тръгнахме към нас. Щом отключих вратата, тя влетя в къщата, дърпайки ме за ризата. Бутна ме на дивана.
-Сам си, нали?-попита тя несигурна.
-Естествено!-тя се усмихна и ме целуна. Родителите ми живееха в Италия. Отлепи се от мен. Качи се на масичката за кафе и започна да се съблича. Не ми се занимаваше. Беше ми писнало от такива, дето са уж недостъпни, ама са готови да ги заведа в леглото. Тя махна и последната дреха от себе си и дойде до мен. Направи същото и с мен. Накрая влязох в нея. Тя не беше нищо особено. Просто поредната. Нямах желание за секс, за това я изчуках бързо и приключих. Тя си тръгна. Взех си един душ и си легнах, но не можех да заспя от мисли за Съни. Познавам това момиче от един ден, но вече не мога да спя заради нея. Имам нужда тя да е при мен. Искам да я прегърна и да спя с нея в ръцете си. Въртях се, мислих и най-накрая заспах.
На сутринта се събудих от алармата, но този път вместо да ми е гадно, че отивам на училище, се радвах, че ще видя Съни. Направих обичайните неща, които правя сутрин и излязох за училище. Щом влязох в стаята, Съни беше там. Зарадвах се. Седнах до нея.
-Добро утро, Съни!
-Хей, Крис!
-Как си?
-Добре, ти?
-И аз.-колко тъп разговор. Неловко мълчание.
-Съни...ъм....за довечера...кога да те взема от вас към... да кажем към 18:00?
-Да.
-Ок.
Госпожата по музика влезе и часа започна.

When he fall in loveWhere stories live. Discover now