Част 1/Тя?!

556 15 3
                                    

Оффф... Айде пак на училище. Станах от звука на алармата, измих се и се облякох. Сложих смъкнати черни дънки, тениска и суитчър. Оправих си косата. Тя е кафява, а очите ми-сини. Аз съм ба 17 и се казвам Крис. Живея в голяма къща с хубав двор и басейн. Слязох в кухнята и закусих, взех си раницата и тръгнах към училище.
***
Аз съм феймъс. Всички ме познаваха и всички момичета ме искат, а аз ги оправям, когато ми е скучно. Влязох в стаята и всички ме наобиколиха. Бях свикнал с такова внимание. Тази сутрин обаче беше различно. Забелязах едно момиче, което не бях виждал до сега. На нея не й направи вператление, че влизам. Беше красива. Имаше права, кафява коса, която й стига малко под рамената и кафяви очи. Не беше прекалено слаба, но не беше и дебела. Беше перфектна. Първо си помислих, че бързо ще я оправя, но после забелязах колко е нежна и крехка и ми се прийска само да я пазя от всичко и всички.
-Ей, Джак! Коя е новата?-казах аз, като се опитвах да звуча равнодушно.
-А, Съни ли? Готина е, нали? Мисля скоро да я оправя.-каза ми Джак и аз се ядосах. Исках я само за мен!
-Да не си я докоснал!-предупредих го аз.
-Добре де! Успокой топката!
Госпожата влезе, а аз реших да седна до...явно Съни. Когато седнах, тя ме погледна, а аз й се усмихнах. Часа започна. Бях се загледал в нея, но госпожата ме извади от мислите ми.
-Крис! За какво си мечтаеш?-попита тя с насмешка.
-Ааа нищо.-отвърнах аз. Тя беше толкова скадка и... Абе, Крис! Я се стегни! Няма да позволя на момиче, което дори не познавам, да ми завърти главата така! Е...ама...ако проблема е, че не я познавам...ами...ще се запознаем, но след часа. А до тогава...хм...ще мисля коя ще чукам довечера.
На снимката е Крис.

When he fall in loveOnde histórias criam vida. Descubra agora