Част 5/Партито!

326 9 2
                                    

Часовете минаха спокойно. Щом свършихме минах през магазина, за да взема алкохол и чаши за довечера. Прибрах се, подредих алкохола и чашите на бара и се качих да уча. Партито беше от 06:00 PM, а сега беше 03:00 PM. Имах достатъчно време. Учих до 5:30 PM, а след това се приготвих за партито. Облякох си черни смъкнати дънки, червена тениска с черен надпис Obey и черни кецове на Vans. Вече беше 6:15 PM и гостите започнаха да идват. Пуснах музиката и партито започна. Гадното беше, че Съни я нямаше. Стана 6:45 PM и тя дойде. УРА!!! Беше с черна рокля, която й стигаше малко над коляното и чени обувки на платформа. Косата й беше права. Беше мнооого красива!
-Здравей! Прекрасна си!-поздравих я.
-Ти също!-отвърна ми.
-Ела да те запозная.-казах и я хванах за ръка. Усетих как настръхва. Заведох я при "групата" състояща се от мен, Кари (момиче, което ми е като сестра), Джак (много добър мой приятел) и Дони (гаджето на Кари). Групичката ни не беше голяма, но беше направена от истински приятели.
-Ей, хора! Това е Съни.-извиках, за да ме чуят.
-Здравей!-извикаха всички. Всеки се представи поотделно.
-Искате ли да играем на предизвикателства?-попита Джак и погледна към Съни с мръснишка усмивка.
-Ъхм!-прокашлях се аз и го погледнах ядосано.
-Аз нямам против.-каза Кари. След нея Дони веднага се съгласи.
-Еми...щом и вие сте съгласни...Съни? Какво ще кажеш?-измрънках аз.
-Д-д-да добре!
-Ей! Добре ли си?-попита я Кари.
-Ъм, да! Просто се бях замислила за нещо.
-Хайде към стаята ми!-викнах аз. Качих се и всички дойдоха след мен. Седнахме в кръг.
-Аз съм първа!-извика Кара-Така...Дони! Ела с мен в банята за десет минути!-каза тя и го погледна игриво. Той, разбира се, не се възпротиви. След десет минути се върнаха и Дони имаше смучка на ключицата, а Кара-на врата.-Сега...Джак! Съблечи си тениската.-той се съблече и...да...имаше много хубаво тяло, но не като моето! Ходехме заедно на фитнес.-Крис!
-Ааа...да?!
-В стаята за гости за десет минути със Съни!-извика Кара. Хванах Съни за ръка и я поведох към стаята за гости.
-Е...!?-казах аз.
-Какво се очаква от нас?-чудеше се тя.
-Никаква идея!-отвърнах. Десет минути стояхме и мълчахме и някрая Кара ни извика. Просължихме играта. Дони целуна Кара 6 пъти и й направи още 2 смучки, а Джак целуна Съни по бузата 9 пъти, като 8 от тях се опита да я целуне по устните, но тя не се даваше лесно и накрая се отказа, а аз получих 4 целувки от нея. За жалост бяха по бузите. Тази вечер устните й останаха непокътнати. Стана 00:30 и всички си тръгнаха, а аз си легнах.

When he fall in loveWhere stories live. Discover now