Часовете свършиха. Прибрах се, учих, а времето си течеше тооолкова бавно, че чак болеше! Най-накрая стана 17:30. Започнах да се приготвям. Взех си един душ, облякох една зелена тениска на която, с черни букви пишеше: Don't touch my girl!, черни свлечени дънки и черни кецове на Supra. Оправих си косата и тръгнах да взема Съни.
Часа е 17:59, а аз стоя пред къщата на момичето, което ме кара да се чувствам на седмото небе, въпреки че я познавам от два дни. Позвъних на званеца и след около 30 секунди вратата се отвори и от къщата излезе ТЯ! Беше прекрасна! Носеше бели скъсани панталонки, стигащи малко над коляното й, черен потник на който пишеше: Look at me because i'm perfect!, черни кецове на Vans и черни слънчеви очила с бели линии. Косата й беше напълно права, за разлика от вчера, когато беше леко къдрава. Леле...как забелязвам тези неща?! Изненадан съм от себе си!
-Здравей!-поздрави тя, изваждайки ме от мислите ми. Явно пак се бях отнесъл.
-Хей! Изглеждаш...прекрасно!
-Брагодаря! И ти!
-Е...ще тръгваме ли?
-Разбира са!-каза тя и ми се усмихна топло.
Стигнахме в нас.
-Мислех, че...ще ходим на кино?!-каза тя объркана
-В нас имаме нещо като кино зала-стая с огромеб телевизор и меки удобни столове.-изясних въпроса аз.
-О! Това е супер.
-Хайде, влез!-подканих я, като отворих вратата. Тя пристъпи несигурно през прага и се огледа. Беше толкова сладка!
-Имаш...хубав дом!
-Благодаря!
"Имаш хубаво дупе" помислих си аз. Ооо, да! Ето го истинския (перверзен) Крис!
-Настанявай се на дивана ето там, а аз ще донеса пуканки.-казах й.
-Ок!-отвърна. Влязох в кухнята, направих пуканки и седнах при Съни.
-Така...за да не се чудиш защо те поканих ей така, без да се познаваме...причината е, че искам да те опозная! Казвам ти това, защото имам чувството, че ще зададеш точно този въпрос.-казах с усмивка.
-О! Ами...добре...какво искаш да знаеш за мен?-попита ме тя.
-Разкажи ми твоята история!-оп...май малко прибързах като изтърсих тази глупост. Какъв съм тъпак!
-Ам...доообрее. По принцип съм от България, но скоро се преместих тук, в Калифорния. Родителите ми починаха в катастрофа, когато бях на 14. И... общо взето е това! При теб как е?
-Оу...аз...съжалявам!-промълвих аз.
-Няма проблем. Не си виновен.-успокой ме тя.
-А...моята история... И аз съм от България, но се преместих да живея в Калифорния, когато бях на около 7 години. Първоначално живях с родителите си, но миналата година те се преместиха в Италия. Сега ми разкажи малко за себе си!-защо, за бога, защо не можех да спра да питам!
-Добре. Вече, както виждам знаеш името ми-каза тя и се усмихна-на 17 съм (навърших ги преди около 2 месеца) обичам коне, езда...нямам любим цвят (всички са ми любими), живея сама, а...най-вероятно си видял конната база до нас...е, ами...моя е! Мама и тате бяха заможни хора и сега аз имам цяло състояние и наследих бизнеса им, за това мога да си позволя конна база и къща с басейн. Иии като цяло е това! Ами ти?
-Интересно!-казах-Аз... от малък съм феймъс. Мама и татко са богати и ми пращат пари от Италия, всички момичета ме обожават и така...
-Интересно...-изимитира ме тя и аз се засмях.-Е...кой филм ще гледаме?
-Ами...не знааам...някой хорър?
-Ммм ок!
Станах и отидох да избера някой страшен филм. Реших да й пусна "Погрешен завой". Седнах до нея и пъхнах няколко пуканки в устата си.
Вече беше към 8 вечерта, когато филмът свърши.
-Хареса ли ти?-питах я.
-Да!
-Ей...ъм...чудех се...дали ти би искала да...-запелтечих аз.
-Просто изплюй камачето!-каза тя с нетърпение.
-Искаш ли да останеш за вечеря?-изплюх бързо.
-Ами...добре! Какво има за вечеря?-уснихна ми се сияйно тя.
-Спагети.
-Ууухаа!-ето ги пак тези тръпчинки!!! Аааа не издържам! Искам да я прегърна, да я целуна, да я усещам...ИСКАМ Я!!!
Вечеряхме и я изпратих до тях, но точно преди Съни да отключи, вратата на къщата й се отвори и от там излезе...
На снимката е Съни.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
When he fall in love
РазноеТой беше типичното момче. Най-готиният в училище. Имаше всяка, която пожелае. Тя беше новото момиче. Беше красива, но недостъпна. Той я искаше. Дали успя да я получи?