Какво му ставаше на това момиче?! Мамка му! Искам да я разбера! Искам да съм този, който спира всяка нейна сълза. Искам да виждам усмивката й, защото тази усмивка е най-прекрасната от всички други. Само тя ми е нужна! Докато се усетя вече бях пред нас. Явно съм бил доста погълнат от мислите си. Отключих вратата и влязох. Изкъпах се и се обадих на Джак.
-Ей, брато! Може ли да ми кажеш домашните?-попитах аз.
-Мда! Абе, Крис! Какво стана със Съни? Ходи ли да я видиш? К'во й е?-попита Джак
-Ходих, ама тя се развика, изгони ме и тръшна вратата пред лицето ми.-казах с болка в гласа.
-Споко бе! Ще е твоя, ще видиш!-каза той-Сега...домашните.....
Записах домашните и седнах да си науча. Часа беше 6. Слязох в хола и си направих пуканки. Седнах да гледам филм. Не беше нищо особено. Филма свърши и беше 8 и 30. Станах да си направя вечеря. Сготвих си спагети *да, аз мога да готвя*. Седнах, вечерях, оправих кухнята и се качих в моята стая. Седнах на компютъра и влязох във Facebook. Джак беше на линия и си писахме.
К-Ей, как си
Д-Перфе
К-Що...коя си чукал хD хахаха
Д-оная русата, дето се хванахме на бас, че ще ми пусне.
К-мхм
Д-кво ти е бе брат?
К-нищо...
Д-ааа...заради Съни, нали?
К-Притеснявам се за нея!
Д-Спокойно. Ще й мине и ше е твоя. Нидей са притеснява! И...защо толкова ти пука за нея?
К-ами...просто ми пука! Тя ме кара да се чувствам различно. Още от мига в който я видях не ми излиза от главата. Искам да е моя! Искам я в прегръдките си. Искам да я пазя. Когато някой я гледа ми се иска да му ударя шамар, за да спре да я зяпа. Побърква ме!
Д-леле...абе споко бе братле! Ще успееш! Тя ще си е твоя!
К-дано! Ай, че утре няма да мога да стана. Лека.
Д-Лека.
Изключих компютъра и си легнах. Лежах в леглото и мислих за нея. Мислих за прекрасната й усмивка, за уникалните й очи, за нейното секси дупе. Тя е перфектна! Докато съм мислел, неусетно съм заспал.
STAI LEGGENDO
When he fall in love
CasualeТой беше типичното момче. Най-готиният в училище. Имаше всяка, която пожелае. Тя беше новото момиче. Беше красива, но недостъпна. Той я искаше. Дали успя да я получи?