Ev

2K 143 236
                                    

"Yapma ama Jane!" dedi Luna kıpkırmızı trenden inerek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yapma ama Jane!" dedi Luna kıpkırmızı trenden inerek.

"Luna sen onlarla çok yakın arkadaş olduğun için yaptıkları şeylerin yanlış olduğunu göremiyor olabilirsin ama-"

"Belki de sen onlara çok ön yargılısındır Jane?" dedi Luna ve görünmez yaratıkların çektiği arabaların olduğu araziye yürümeye başladı.

"Beş senedir aynı şeyi konuşuyoruz ve hiçbir yere varamıyoruz Luna." dedi kızıl saçlı cadı ve gece siyahlarını takip etti.

Luna durdu ve arkasını döndü. "Jane..." dedi ve ekledi güven verici bir gülümsemeyle "Potter kötü biri değil, onların hiçbiri kötü değil."

"Umarım bir gün bu kadar savunduğun Çapulcular seni yüz üstü bırakmaz." dedi ve ilerlemeye devam etti Jane.

"Emin ol bırakmayacaklar!" diye seslendi Luna ve koşup Jane'e yetişti.

Luna başıyla içinde onları bekleyen üç çocuğun olduğu arabayı işaret etti.

Jane derin bir nefes verdi ve "Sırf senin için geliyorum Luna." dedi.

Luna kızıl saçlı cadıya havadan bir öpücük attı ve koluna girip Çapulcular'ın olduğu arabaya doğru koştu.

Remus ve James yan yana oturmuştu. Sirius ise onların karşısında oturuyordu ve yine yaz tatilinden çıktıkları için morali bozuktu.

Hayır, yaz bittiği için mutsuz değildi. Yazın yaşadıkları için mutsuzdu.

Luna ona moral vermek için yanına oturdu, Jane ise Luna'nın diğer yanına oturdu.

"Nasılsınız?" dedi cıvıl cıvıl sesiyle gece siyahı saçlarını yüzünden çeken genç cadı.

"İyi, sen?" dedi Sirius enerjik çıkması için zorladığı sesiyle.

Luna bunun "Black malikanesinde bir koca yaz geçirdikten sonra ne kadar iyi olabilirsem o kadar iyiyim Luna, sen nasılsın?" anlamına geldiğini biliyordu beş yıl ardından.

Luna ona cevap vermedi sadece hüzünlü bakışlar atıp önüne döndü.

"Yapmayın ama yeni yıl, yeni biz. BİRAZ ENERJİ!" diye bağırdı James.

Sirius Luna'nın onun için üzüldüğünü görüp "Haklısın Çatalak, yeni bir yıla bomba gibi giriş yapıyoruz!" dedi ve sırıtmaya başladı.

"Bu bomba gibi umarım sadece mecazi anlamıyla kalacaktır!" dedi Luna işaret parmağını karşılıklı sırıtan iki çocuğa yönelterek.

İki çocuk da Luna'yı ciddiye almıyordu, gerçi Luna da kendini ciddiye almıyordu. Çünkü bunu söylerken bile gülüyordu.

"Bakarız." dedi ve muzipçe göz kırptı James, ardından ekledi "Jane-Bebeğim sen nasılsın, yazın nasıl geçti?"

"Şu ana kadar çok iyiydi Potter!" dedi Jane.

Yıldızlar Yağmurda Söner Mi?  ~Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin