Ölümüne Zafer

1.3K 108 107
                                    

Luna ortak salona girer girmez Çapulcular ve Jane ile karşılaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Luna ortak salona girer girmez Çapulcular ve Jane ile karşılaştı.

"MAÇ SABAHI EN İYİ ARAYICIM KAYBOLUYOR!" James hızla Luna'nın yanında bitti.

"Abartma Potter, kütüphaneye kitap bırakmaya gittim sadece." dedi güzel cadı gözlerini kısıp James'e doğru bir adım atarak.

Luna sinirlendiğinde genellikle soy isimlerini kullanmaya başlardı.

Sirius dışında...

Onun soy isminden nefret ettiğini bilirdi.

"Potter sadece Jane-Bebeğim'e özel bi kere!" dedi kollarını birbirine bağlayarak.

Jane kendini tutamayıp beş saniye kadar güldükten sonra hala gülerek James'e karşılık verdi. "Yanlış bilmiyorsam o senin soy adın değil miy-"

"Aa Jane-Bebeğim senin de gelecekteki soy ismin. Aslında şimdiden kullanmaya başlasan hiç alınma-"

"POTTER!" diye bağırdı Jane ve James'e bir yastık fırlattı. Ardından kıkırdayarak koltuğun kol koyma yerine oturdu.

Sirius, Remus ve Ariana birbirlerine baktılar. Jane son zamanlarda James'e karşı çok daha yumuşaktı.

Luna maçtan sonra Jane ile bu konuyu konuşacaktı.

☁️

"Hey, çocuklar birinizin Quidditch tişörtünü alabilir miyim?" dedi Jane.

Sirius ve Luna sessiz kaldı. Fakat asıl şaşırtıcı olarak James de sessiz kaldı.

"Açıkçası Dumbledore yada Black olmak istemem." dedi yanakları hafifçe kızararak.

"Yani sen-demek-beni-"

"Evet Potter, lütfen tişörtünü alabilir miyim?" dedi Jane biraz daha kızararak.

Fakat James kadar kızarmasına imkan yoktu. James Potter her zaman hayran hayran baktığı kızıl saçlar ile aynı renge bürünmüştü.

"HEMEN!" diyerek ileri fırladı. Fakat koltuktan sarkan örtüye takılıp yere çakıldı.

"POTTER!"

"JAMİE!"

"ÇATALAK!"

"ÇATALAK!"

İki büyücü ve iki cadı koşarak genç büyücünün başına toplandı.

"Ben iyiyiiim!" dedi ve hızla ayağa kalkıp erkekler yatakhanesine koştu. Koşarken 3-5 kez yine düşme tehlikesi geçirdi fakat bir daha düşmeden erkekler yatakhanesine vardı.

"JANE DOĞRUYU SÖYLE JAMES'İME AŞIK MISIN?" dedi Sirius ve Jane'e parmağını sallamaya başladı.

"NE ZIRVALIYORSUN SİRİUS!" dedi Jane gülerek.

Sirius Jane'e doğru salladığı parmağını indirdi.

"Jane bize kızmıyor ve bize gülüyor. Başımıza kesin bir iş gelecek!"

☁️

Maçın başlamasının üstünden 40 dakika geçmişti.

Gryffindor 60-20 öndeydi.

James Potter cidden çok iyi bir kovalıyıcıydı.

Sirius tüm maç boyunca James ile Jane arasında git gel yapmıştı.

"James Potter Quaffle'yi aldı. Hufflepuff savunmaya çekilmeli. TÜM GÖZLER JAMES POTTER'DA. JAMES ŞU AN SANA JANE BİLE BAKIYOR O TOPU O DİREKTEN GEÇİRMEZSEN BEN-"

"MR. LUPİN!" diyen McGonagall'ın sesi duyuldu.

"Özür dilerim Profesör. JAMES POTTER TOPU ATARSA GRYFFİNDOR 70-20 ÖNE GEÇECEK!"

Tüm gözler James'de iken Luna bunu fırsat bilerek Snitch'i daha aşağılarda aramaya karar verdi. Fakat Hufflepuff'ın bazı oyuncuları savunma yerine saldırıya geçmişlerdi.

Bunlardan biri Amos Diggory ve Ashley Boones'di.

Amos ve Ashley Hufflepuff'ın vurucularıydı.

Amos James'i hedef alırken Ashley oyundan kopmuş ve Luna'nın peşine düşmüştü.

Luna ise tam bu sırada Altın Snitch'i gördü ve hızla peşinden ilerledi.

"Bir oyununcunun peşine takılıp sürekli ona Bludger atmak ne kadar etik bir davranış Boones?" diye seslendi arkasından uçan ve ona deli gibi Bludger'lar fırlatan Ashley'e.

Snitch doksan derecelik bir açıyla yukarıya fırladı.

Tabi Snitch'in peşinde ise Luna vardı. Luna'nın peşinde ise Ashley.

"Birinin sevgilisini çalmak ne kadar etik bir davranış Dumbledore!" diye çemkirdi Ashley.

Luna "Ne diyorsun!" diye sorduğu an kulağının hemen yanından bir Bludger geçti.

"SEN NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLADIN!" diye bağırdı.

Luna o an aşağıda son sürat devam eden maça da, Remus'un sesine de, tribünlerde tezahürat yapan cadı ve büyücülere de sağır olmuştu.

Karşısındaki Altın Snitch'e mutlulukla elini uzattı. Yumruğunu kapattı ve Snitch'in elinin içinde debelenmesiyle gülümsedi. Fakat gülümsemesi maalesef çok uzun süremedi.

Ashley gücünü ayarlayamamış ve fazlasıyla sertçe Bludger'a vurmuştu.

Bludger güzel cadının kafasına gelmişti. O an Ariana beş saniyeliğine bazı sesler duydu. Çığlık...

Bu beş saniyede ise uyuşmuş bir şekilde boşluğa düşüyordu elindeki Snitch ile birlikte.

Bilinci kapanmadan önce son duyduğu ses ise Sirius'un kendi ismini haykırmasıydı.

Bilinci kapanmadan önce son duyduğu ses ise Sirius'un kendi ismini haykırmasıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


☁️

Normalde bir güne bir bölüm atmaya karar vermiştim ama düzenlemek çok kısa sürüyor ve sizi de bekletmek istemiyorum.

Ayrıca kısa sürede de yeni kurgularıma dönmek istiyorum.

Sizi seviyoruum!

💗

12 Şubat 2023

Yıldızlar Yağmurda Söner Mi?  ~Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin