-1

6.8K 159 10
                                    

İzgü arabasında kardeşi mertin düğününe gidiyordu düğüne tam altı saat vardı on beş dakikada mardine varırdı düğün yerine gitmeden kuaföre gidip üstünü giyecekti.

arabasını daha hızlı bir şekilde sürdü uçaktan korktuğu için arabayla gitmek zorunda kalmıştı.

mardin sınırlarına girdiği zaman jandarmalar izgü'yü durdurdu jandarma izgü'nün siyah camına eliyle iki kere tıklayıp camı açması için bekledi izgü elindeki sigarayı arabanın içindeki küllüğe bastırıp söndürdü ön torpidoyu açıp silahı arabanın gizli bölmesine koyup özel bölgeyi kapattı kimliğini ve ruhsatını çıkarıp camı açtı.

"Buyrun"

"Camı niye geç açtınız hanımefendi"

"Ahh pardon üstümde bir şey yoktu üzerime penye giydim malum uzun yoldan geliyorum sıcakladım"

"Peki hanımefendi kimlik ve ruhsat alabilirmiyiz"

"Tabi"

İzgü elindeki kimliği ve ruhsatı jandarmaya verip yan koltuktan telefonunu aldı sosyal medyaya girip beklemeye başladı.

" buyrun hanımefendi"

İzgü kimliğini ve ruhsatını alıp jandaramaya iyi günler diyip camı kapattı ruhsatını ve kimliğini yan koltuğa atıp arabayı çalıştır.

İzgü mardin sokaklarından geçerken mardin halkı izgü'nün arabasına bakıyordu izgü umursamadı alışmıştı artık.

Arabasını mardinin bilinen kuaförünün önünde durdu sigara paketini,cüzdanını ve telefonunu alıp arabadan indi spor giymişti.

Arabanın bagajına gelip bagajı açtı elbisesini alıp bagajı kapattı mardin halkı izgü'nün her hareketini izliyordu.izgü güçlü adımlarla kuaföre girdi çalışanlar izgü'nün girdiğini gördüğü zaman izgü'nün elindeki elbiseyi alıp. izgü'yü hazırlamak için makyaj yapmaya başladılar.

-5 saat sonra

İzgü'nün makyajı bitmiş üstünü giymek için kabine girdi kıyafetlerini çıkarıp elbiseyi giydi.
Takısınıda takıp aynaya baktı.

---------------

(Elbise ve ayakkabı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Elbise ve ayakkabı)

(Elbise ve ayakkabı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Makyaj)

(Takı)-----------------Ödemeyi yapıp arabasına bindi özel bölgeden silahını ve bacak kemerini aldı kemeri bacağına takıp silahı kemere koydu arabayı çalıştırıp düğün yerine doğru sürmeye başladı Düğün yeri uzaktı kardeşi mert musa ağanın kızını al...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Takı)
-----------------
Ödemeyi yapıp arabasına bindi özel bölgeden silahını ve bacak kemerini aldı kemeri bacağına takıp silahı kemere koydu arabayı çalıştırıp düğün yerine doğru sürmeye başladı
Düğün yeri uzaktı kardeşi mert musa ağanın kızını almıştı bu yüzden büyük bir yer seçmişlerdi elini radyoya uzatıp müzik açtı sigarasınıda yakıp arabayı sürmeye devam etti.

-1.5 saat sonra

Mertin düğünü başlamıştı ama bir yandanda üzgündü ablası izgü düğüne gelmemişti bunu farkeden eşi rana merte sordu.

"Mert niye üzgünsün"

"Ablam gelmedi"

"Gelir mertim ablan seni çok seviyor birazdan gelecektir eminim"

İzgü yavaşça düğün yerine girdi arabayı farkedenler hem hayran hemde şaşkın bir şekilde kenara çekiliyorlardı.abasay asil bir şekilde gelen arabaya baktı içinde kim olduğunu merak ediyordu tek abasay değil bütün mardin halkı merak ediyordu.mertin yüzünde sırıtma oldu karısının dediği gibi ablası gelmişti.

İzgü arabayı durdurup kapısını açtı ilk önce sol bacağını Dışarıya atıp sonra sağ bacağını attı.izgü'yü gören mardin halkı izgü'ye hayran hayran baktı bazıları ise kıskanarak baktı.

abasay izgü'nün yüzünü görmemişti izgü tam olarak arabadan çıktı izgü'yü gören abasay izgü'ye baktı ama aklında bu kız kim için gelmişti sorusu vardı.mert ablasına doğru koştu mertin kayınpederi musa ayağa kalkıp silahını çıkardı kızını aldattı diye düşünmüştü.

mert hızla ablasına sarılıp ablasının anlını öptü.bütün mardin ağaları ayağa kalktı onlarda musa gibi düşünüyorlardı ama abasay hariç anlamıştı kardeş oldukları birbirlerine çok benziyorlardı çünkü.

Musa hızla merte koştu mertin kafasına silah dayayıp.

"Sen benim kızımı nasıl aldatırsın!"

Mertin kafasındaki silahı fark eden izgü merti kenara çekip bacağındaki silahı musanın kafasını nişan aldı.

İzgü'nün bu hareketiyle mardin halkı ve abasay  izgü'ye  baktı abasay sassizce kendinin duyabileceği seste konuştu.

"Cesaretli kız.ismin senin kadar güzeldir bence"

mert ablasının bu hareketiyle telaşla kayınpederi musaya.

"Ablam o benim izgü karca!"

==========

SON.

Yazar:(eylül evra yurga)

♡♡♡

MağlubiyetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin