"Afferinin sana bütün mafya babaları bunun peşindeydi senin bulman bana zevk verdi"
"Ne sandın yar-...yani şey ben bulurum"
Abasay köşedeki koltuğa oturup karşısındaki şerefsize baktı.izgü abasaya bakarak konuşmaya başladı.
"Eğlence başlasın o zaman"
İzgü sandalyedeki bağlanmış ahmete bakıp konuşmaya başladı.
"Naber şerefsiz"
"Kimsiniz lan siz!"
"Aaaa bak sen şuna bağırmana gerek yok eğlenmeyi sende istersin bence"
Ahmet izgü'nün vicudunu süzüp alaylı bir bakış attı sırıtıp konuşmaya başladı.
"Eğlenmekmi altımda olacaksan olur"
"Sen onların altında olursan olurmu"
"Ne diyorsun bilmece gibi konuşma"
"Birazdan anlarsın-adamlara dönüp- getirin"
Adamlar 4 tane gey getirip izgü'nün karşısına sıraladılar.
"Bak şimdi ahmet bu fehri,bu fikri,bu hüsnü,
Son olar gurubun başı hakkı sana güzel bir gece yaşatacaklar""Hayır hayır yapamassın böyle bir şey"
"Öyle bir yaparımki aklın şaşar...başlayalım."
İzgü abasayın yanına oturup karşısındaki manzarayı izlemeye başladılar.
Ahmeti 4 gey sikmeye çoktan başlamıştı.depoyu çığlıklar sarmıştı.
Ahmetin bayılacağını anlayan izgü konuşmaya başladı.
"Masum kızları,çoçukları tecavüz ederken zevk alıyordun.şimdi'de zevk alsana lan!!"
"Allah kuran çarpsın bir daha yapmıcam"
Abasay ayağa kalkıp ahmeti dövmeye başladı.
"Sikerim lan seni orosbu çocuğu zora geldikçe allaha sığınıyorsunuz amına koyduklarım sizi yarrak kafalılar"
Ahmetin bayılmasıyla abasay durup izgü'ye baktı.sonra kolundaki saate bakıp konuşmaya başladı.
"Kalk geç olmuş eve gidelimde uyu"
"Haklısın"
Depodan çıkıp arabalara bindiler.
__________
1.50 saat sonra
__________İzgü arabayı durdurup arabadan indi konağın kapısın önüne gelip kapıya iki kere tıklattı.
Abasay izgü'nün arkasına geçip beklemeye başladı.kapının sesli bir şekilde açılamasıyla ikiside konağa girdiler.
Bahar hanım koşarak izgü ve abasayın karşısına geçip soru sormaya başladı.
"İkiniz niye birden ortadan kayboldunuz,
Nereye gittiniz,niye gittiniz,ned-""Ana yeter da başımızı şişirdin gelir gelmez"
"Ama oğul ne yapayım merak ettim,ne suçum var benim allah allah"
"Tamam ana tamam.ben odama gidiyorum rahatsız etmeyin"
Abasayın yukarı çıkmasıyla bahar hanım izgü'nün koluna girerek çardağa sürükledi.
"Gel kahve içelim izgü"
İzgü,bahar hanım ve selen çardakta oturmuş
Kahve içiyorlardı izgü'nün selen'in instagram'a
Attığı fotoğraf gelince aklına kendini tutamayıp sordu."Selen söylemek zorunda değilsin ama instagram'a attığın fotoğ-"
"Ben birisine aşığım...ama ona aşık olduğum bildiği halde başka kadına evlendi karısı benin kocasını sevdiğimi biliyordu o yüzden bana balayındaki fotoğraflarını attı canım'dan can kopardılar sanki -elini kalbine götürüp-şurama bir öküz oturdu...ben çok sevmiştim sevmek günahmı izgü"
"Sevmek günah değildir sevilmemek günahtır sen ona değer veriyosan onun seni umursamaması günahtır herkez kendi günahını işler ama seni umursamayan biri için günaha girme yanılan sen olursun güzelim...peki kim bu haysiyetsiz"
".................................."
_______________
SON
yazar: (eylül evra yurğa)
♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mağlubiyet
Teen FictionHikayenin çalınması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. ♧♧♧♧ mardine kardeşinin düğününe gelen asi ve zengin izgü karca düğünde mardin aşiretler ağası ve mafyaların başları abasay kanoğlu ile tanışır bu tanışma ya hayatlarını biterecek yada hayat...