-17

2.4K 64 0
                                    

Saat sekiz buçuk olmuştu kına vakti gelmişti izgü ise odasında hazırlanıyordu.

Kuaförler makyajı bitirip konuşmaya başladı.

"İzgü hanım makyajınız bitti saçınız-"

"Saçımı yaptırmıyacağım geriye kalan tek şey elbiseyi giymek...yardım edermisin kızlar"

"Tabi izgü hanım"

İzgü elbiseye doğru yürüyip eline aldı selen seçmişti elbiseyi selenin zevklerine güveniyordu izgü
Elbiseyi yavaş yavaş giymeye başladı kuaför kızların yardımıyla elbiseyi giyip aynanın karşısına geçti.

______

Çok açıktı ama güzeldi biçimli vicuduna tam olmuştu izgü zayıf bir kız değildi olgundu her yeri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok açıktı ama güzeldi biçimli vicuduna tam olmuştu izgü zayıf bir kız değildi olgundu her yeri.hafif bir şekilde göbeği bile vardı kendi kilosundan şikayet etmiyordu kendini her zaman güzel bulurdu izgü.kuaför kızlar hayranca konuşmaya başladı

"Harika oldunuz izgü hanım"

"Taşekkürler kızlar"

Kapı çaldı selen ve bahar hanım içeri girip izgü'ye baktı bahar hanımın elinde mücevher kutusu vardı.

"Maşşallah benim kızıma nasılda yakışmış elbise cuk diye oturmuş üstüne"

İzgü sadece gülmekle yetindi.bahar hanım izgü'nün arkasına geçip mücevher kutusunu açtı mücevheri çıkarıp izgü'nün boynuna taktı.

"Bu mücevher mirastır bin dokuz yüz altmışlardan kalma safirler taşından yapılmış fikrinin dedesinin babası fikriye eyerki oğlun olursa oğlunun sevdiğine bunu tak demiş evlendikleri zaman bende sana taktım kızım...iyi bak çok değerlidir kaç senedir kasadaydı senin için çıkardım"

iyi bak çok değerlidir kaç senedir kasadaydı senin için çıkardım"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Gözüm gibi bakacağıma emin olun"

Elbisenin sırtı açıktı o yüzdende çok güzel ve hoş durmuştu mücevher.

"Hadi inelim aşağıya misafirler bizi bekler...izgü'm sevgi bir laf ederse takma tamam mı"

"Yok bahar han-"

"Bahar hanım yok artık anne var"

"Tamam anne"

"Off içim şişti hadi anne hadi izgü misafirler bizi bekliyor"

"Anlamadımki sen doğduğun zaman ebe seni yeremi düşürdü taktaların eksik senin"

"Şakacı anne seni"

En önde bahar hanım bahar hanımın arkasında izgü izgü'nün arkasında selen vardı
Yavaş yavaş merdivenlerden iniyorlardı izgü müzik sesini duyunca gerildi selen izgü'nün gerildiğini hisedince arkadan elini tuttu izgü'nün.
   
Avluya indikleri zaman izgü'nün gözü sevgiyi aradı ama yoktu odasındadır diye düşündü izgü.

bahar hanım izgü'yü millete tanıştırmaya başladı herkez izgü'ye maşşallah diyordu son olarak abasayın halaları kalmıştı.

"Meraba ben izgü"

"Bende şiran kızım en küçük hala"

"Filoz ortanca hala"

"Keyzez en büyük hala"

En büyük hala izgü'yü hiç beğenmemişti güzelliğiyle değil abasayı kızına alacaktı bu kız planına taş koymuştu...

Kına yakılmış şimdi erkeklerin gelmesi bekleniyordu davulun sesi gelmesiyle erkeklerin geldiği anlaşıldı.

Abasay gözlerini izgü'ye dikti yavaş bir şekilde izgü'nün elbisesine baktı ne kadarda yakışmıştı elbise badem gözlüsüne.

__________

SON

Yazar: (eylül evra yurğa)

♡♡♡

MağlubiyetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin