-19

3.2K 81 6
                                    

Düğün sabahı izgü kendini ölü gibi hissediyordu artık evli bir kadın olacaktı saatler sonra.

Selen erkenden kalkmış avluya inmişti izgü için endişe ediyordu ama izgü evlenmiyecekti aklında bir plan vardı selen'in.abisini kötü şeylere sokacağını bilse bili genç bir kızın ömrü boyunca bu konakta yaşamasına izin vermiyecekti inşallah abisi evlenmekten vaz geçerdi yoksa boku yerdi ama bu işten caymıcaktı.telefonunun çalmasıyla selen mutfaktan çıktı bodruma gelip telefonu açtı.

"Alo selen hanım her şey hazır"

"Afferin size şimdi saat yediyi elli geçe abimle izgü evlenecek o yüzden siz o fotoğrafları yediyi kırk geçe telefonuna yollayın bakın her hangi bir sorun istemiyorum bitiririm sizi"

"Sorun çıkmayacak efendim"

"Peki"

Selen telofonu kapatıp telefonu avcunun içine vurmaya başladı.selen her hangi bir yasal iş yapmıyordu soyadı üstün olduğu için dediklerini yapıyordu yoksa hiç bir üstünlüğü yoktu.

Bodrumdan çıkıp avluya çıkmaya başladı konakta gergin bir telaş vardı düğün konakta olmayacaktı abisi salon tutmuştu ama gelini burdan alacakları için hazırlık yapıyorlardı.

"Selen"

"Efendim anne"

"İzgü'yü uyandırsana"

"Anne saat daha altı erken değilmi"

"Aaaa bugün düğün günü hazırlansın,süslensin"

"İzgü için cenaze günü ama"

"Ne diyon kız sen kendi kendine konuşuyorsun"

"Bir şey demiyorum anne sen git bir şeyler yap malum bugün düğün günü biricik oğlun evleniyor"

"Kız sen kafayımı yedin"

"Kafayı yedittirdiniz bana"

"Kız seni ergen"

"Ya sabır"

Selen odaya girip izgü'nün baş ucuna geldi selen istemezdi böyle olmasını abisinin seleni sekiz senedir sevdiğini bilmiyordu nerden bilebilirdiki abisi kilitli bir kutu gibiydi abisi herşeyi içinde yaşar asla acısını veya mutluluğunu belli etmezdi sadece abisinin güldüğünü izgü'nün yanıda görmüştü.

"İzgü kalk hadi"

"Derin bir uykuya dalsam bir daha uyanmasam olurmu selen"

"Olmaz izgü hani o ağalara silah çeken kız nerde yerine ne biçim bir kız gelmiş ben eski izgü'yü istiyorum deli ve cesur,kendini kimseye ezdirmeyen kızı isiyorum ben.hadi be kızım nerden biliyorsun evleneceğini geleceğemi gittin"

"Düğün sabahı ve benim evleneceğim gündeyiz"

"Allah bilir belki evlenmiyeceksin"

"Sen"

"Ben"

"Senin aklında bir plan var"

"Evet bir plan var inşallah işe yarar ve abim evlenmez"

"Ne yapacaksın"

"Oda bende kalsın be.bebeğim"

"Bak ben meraktan çatlarım hadi söyle"

"Hayır...kalk şimdi sen mutlu bir gelin imajı ver gerisi bende çiçeğim...ama eğer olamassa-"

"Denemiş oluruz elimizden kaçan bir şey yokya"

"İnşallah"

__________________________________________________

SON

Yazar: ( eylüle evra yurğa)

♡♡♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MağlubiyetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin