-10

3K 88 1
                                    

"Sen tanıyorsun"

"Kim selen senin sevdiğin kimki ben tanıyorum...yoksa o mu?"

"Evet senin kardeşin mert"

İzgü'nün elindeki kahve elinden kayıp gitti karnının üzerinde sıcaklık his ediyordu ama umursamadı şaşkınlığını atıp konuşmaya başladı.

"Ne zamandır seviyorsun"

"4 senedir... senin mardine geldiğin zaman merti görmek için gelmiştin kafede gördüm ikinizi benim kalbim o zaman attı izgü ama mert evlendiği zaman kalbim durdu atmayı bıraktı.dedimki çok yanlış kişiye aşık olmuşsun be selen dedim...bizim aşkımız imkansızdı sanki yıldızların geceyi terk etmesi gibiydi...sen bilirmisin sevdiğinin düğün davetiyesini görmeyi,sen bilirmisin sevdiğinin başka kadınla balayında olduğunu,sen bilirmisin sevdiğinin koynunda başka kadın uyuduğunu ama ben bilirim...ben sevdamı içimde yaşadım izgü kendimi,ruhumu, kalbimi öldürerek yaşadım.kimsenin duymadı benim çığlıklarımı bende dedimki ne gerek var evli bir adama sevdalamak kendimden utandım vaz geçtim bu sevdadan bir imkansız sevdanın sonuna geldim ne o bana kavuştu ne ben ona o başka birine kavuştu bende kendi öldürdüğüm ruhuma kavuştum..."

Herkez sustu selen kendini anlattı bitmiş sevdasını anlattı ruhunu anlattı,kalbini anlattı
Bitmiş sevdasını anlattı selen sevdiğinin kardeşine... içi yana yana anlattı selen oda sevladalanmıştı ama yanlış kişiye...

İzgü oturduğu yerden kalkıp selen'in yanına gelip oturdu elini selen'nin elinin üstüne koyup konuşmaya başladı.

"Herkez sever be selen'im ama kim dayanır 4 sene sevdiğinin düğün davetiyesini almayı...ben merte hak vermiyorum senin arkandayım selen'im...o zaman sevdan bittiyse
Gecelere hazırmısın!"

"Geceler?"

"Onu boşver benimle olmayı hazırmısın"

"Hazırım sonuna kadar seninle olmaya hazırım!"

"O zaman başlasın geceler!"

İzgü selen'in elini tutup odasına doğru koşturmaya başladı.

Odaya girip selen'i yatağın üstüne otutturdu.
İzgü kıyafet dolabının önüne gelip açtı kıyafet seçmeye başladı.

Eline siyah elbise alıp selen'e döndü elbiseyi sallayıp.

"Nasıl ama hadi giy bu elbiseyi"

"Ben bunu giysem kapıdan bile çıkamam"

"Kapıdan çıkacağımızı kim söyledi"

"Seni şeytan seni gidi seni"

Selen ayağa kalkıp izgü'nün elindeki elbiseyi alıp giymeye başladı.

Selen elbiseyi giyerken izgü'de kendine elbise seçmiş oda giymeye başlamıştı.

İkiside elbiseleri giymiş aynanın önüne gelmişlerdi.

_______________

(Selen'in elbisesi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Selen'in elbisesi)

(İzgü'nün elbisesi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(İzgü'nün elbisesi)

_________________

"Vay anasını"

"Çüş"

Selen ve izgü aynaya tekrar bakıp kahka atmaya başladılar.izgü kahkasını kesip selen'e
Döndü.

"Şşşş sus kız abin uyanacak şimdi haberleri olmadan çıkmamız lazım"

"Nerden çıkıcaz"

"Takip et beni"

İzgü odasının kapısını açıp dışarı çıktı etrafa bakıp biri varmı diye kontırol etti etrafta kimse görünmüyordu selen'e el işareti yapıp yanına gelmesi işaret etti.

İki kız abasayın spor odasına girip kapıyı kapattı.

"İzgü bizim abimin spor odasında ne işimiz
Var"

"Sus konuşma birazdan anlarsın"

İzgü selen'in elini tutup sağ duvarın önüne geldi elini duvara koyup ittirdi duvarın kapı gibi açıp merdivenle dışarı çıkıldığını gören selen konuşmaya başladı.

"Vay amına"

İzgü selen'e gülüp elini tekran selen'in eliyle birleştirdi.

İki kız merdivenlerden inip dışarı çıktılar.

İzgü sokağın çıkışındaki siyah arabayı görüp selen'i arabaya koşturmaya başladı.

İki kız arabaya binip şarkı açtılar izgü arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.selen izgü'ye dönüp konuşmaya başladı.

"Ateşle oynuyoruz"

"Ateşle değil dünyayla oynıcaz selen'im"

-------------------------

SON

yazar: (eylül evra yurğa)

♡♡♡

MağlubiyetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin