-15

2.6K 73 0
                                    

İzgü'nün elindeki telefon elinden kayıp düştü.telefonda mertin ve zelal'in kafasına nişan almış keskin nişancılar vardı.

"Yapma onlar benim yaşama nedenim"

"O zaman benimle evleneceksin"

"Sen evlisin zaten salak"

"Ben evli değilim dini nikahlada değilim resmi nikahlada"

"Abi dini nikah kıydınız ya sevgiyle. hoca geldi sordu sizde kabul ettiniz"

"Sahte hoca...ben izgüm'den başka bir gül koklamam,koklarsam ölürüm"

"Abi sevginin haberi varmı sahte hocadan"

"Hayır yok"

"Şerefsiz!! Kızı kandırmışsın"

"Kendi istedi lan kendi istedi!!.konakta bir sürü kız varken kendini öne attıp ben abasay ağa ile berdel olurum dedi...kendi ayaklarıyla cehenneme geldi"

"Allahın belası hiçbir kadın bunu hak etmez!"

"Hak eden hak eder be güzelim"

Abasay koltuktan kalkıp izgü'nün yanına adımladı.izgü'nün yanında durup kulağına fısıldadı.

"Ya şimdi benimle mardine gelir karım olursun yada sevdiklerinin canını teker teker alırım gözümü kırpmadan bilirsin sen abasay kanoğlunu o kimseye acımaz karısı hariç"

"Neden yapıyorsun bunu neden!!"

"Sevdiğim için yapıyorum yaşamak için yapıyorum çünkü sen benim yaşama sebebimsin badem gözlüm"

"Yaşama sebebini kendi ellerinle öldürüyorsun  haberin yok be abasay kanoğlu"

"Şşş ölmek yok badem gözlüm,daha seninle dünyanın amına koycaz"

"Kaltak"

"Duydum...şimdi git önemli eşyalarını al ve gel kıyafet almana gerek yok"

"Kendi ellerinle evine bir ölüm sokuyorsun"

"Evimize...ölümsen öldür be güzelim gözünü kırpmadan sana destek bile çıkarım kimi öldürmek istersen"

"Piskopat!!"

İzgü merdivenlerden çıkmaya başladı selende abisine bakıp oda izgü'nün arkasından çıkmaya başladı.

"İzgü'm kendini yıpratma derdi veren allah dermanınıda verir güzelim.ben senin her zaman arkandayım,sen şimdi kimseye kendini ezdirme kim olurusa olsun"

_
7.50 saat sonra
-

Abasay,izgü ve selen uçaktan inmiş arabaya doğru yürüyorlardı dokuz tane arabanın dizili olduğu yere yürüdüler beşinci arabaya  binip konağa doğru yola çıktılar.

Sevgi abasayın konağa geleceğini öğrenmiş heycandan eli ayağı titriyordu abasayın geleceğini bahar hanım telefonla konuşurken dinlemişti hazırlık yapın geliyoruz demişti heyecanlıydı hemde çok çünkü abasay yüzünü görecekti.kapının çalınmasıyla hızla ayağa kalktı çalışanların kapıyı açmasını bekledi kapının tam önünde bahar hanım ve fikri beyde kapının oraya gelmişlerdi.

Abasay kapının açılmasıyla izgü'nün elini tuttu izgü elini çekmeye çalışsada izin vermeyip daha sıkı bir şekilde tuttu konağa girip gür sesiyle bağırdı.

Abasay kapının açılmasıyla izgü'nün elini tuttu izgü elini çekmeye çalışsada izin vermeyip daha sıkı bir şekilde tuttu konağa girip gür sesiyle bağırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sevdiğim izgü karca ve benim resmi nikahla evleneceğim kadın"

Sevgi izgü'nün yüzüne nefret edercesine baktı o bu evde varken abasay evlenemezdi herkesi öldürürdü ama abasayın evlenmesine göz yummayacaktı...öyle sanıyordu abasayın yaptığı planı bilmeden kendi ayaklarıyla ölüme gittiğini bilmiyordu sevgi.

_________________

SON

Yazar: (eylül evra yurğa)

♡♡♡

MağlubiyetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin