"Tamam,kabul ediyorum"
Abasayın lafıyla bütün konak şok olmuştu bahar hanım bayılmış koltuğa yatırmışlardı.
İzgü kırgın şekilde konuştu."Ne yaptın sen abasay"
Sesi kısık çıkmıştı izgü'nün gözünden bir damla yaş düştü.kırkınca tebessüm etti
"Sen kimsinde bana karışıyosun izgü haddini bil!"
"Ben kimim değilmi ben kimim,doğru ben senin hiçbir şeyinim...haklısın"
İzgü koşarak arabaya doğru gitti arabaya binip çalıştırdı ve gözden kayboldu abasay izgü'nün arkasından fısıldadı.
"Affet beni delalim seni karanlık hayatıma sokamazdım,affet beni affet"
____________
60. gün sonra
-----------------İzgü istanbula gelmişti geleli iki ay geçmişti kendini birazcık daha toparlamıştı izgü.şu anda evinin alt katında içki içiyordu yanında dostu,kız kardeşim dediği zelal vardı.
Zelalin içi şişmişti elindeki bardağı sertçe masaya bırakıp izgü'ye döndü.
"Kızım sen niye bu kadar dertlendin içim şişti ya...senin hiç bir şeyin olmuyor bu çocuk abartmadınmı biraz?"
"Zoruma gitti evet benim hiç birşeyim olmuyor ama hoşlanmıştım en zoruma giden ne biliyormusun...o kadar insan içinde bana bağırıp azarlaması"
Abasay izgü'nün gitmesiyle daha sert ve acımasız olmuştu.berdelle evlendiği kız yani sevgi'nin yüzünü bile görmemişti 2 aydır evliydi ama dini nikahla o izgü'den başka kadına bakamazdı yapamazdı.sevgi çok sinsi bir kızdı heleki evlendiği kocasının kendi yüzünü bile görmemiş olması deli ediyordu kendini kocası kendinden nefret ediyor tek kocası değil konaktaki herkez ondan nefret ediyordu niyemi konaktakilerin canını okuyordu herşeyden bir bahane bulup kavga çıkarıyoru 2 aydır.hatta selen evi terk etmişti
Abasay şu an barda oturmuş içkisini içiyordu kendi kendine mırıldandı.
"Sensiz 8 hafta,1440 saat,42.200 dakka,5.184.000
Saniye geçti be gülüm kokunu almadan sesini duymadan bağımlı olduğum o gözlere bakmadan geçti sensiz""Kendin yaptın"
Arkadan gelen sesle abasay arkasını döndü selen abasayın arkasında dikilmiş sanki iğrenç bir şeymiş gibi abisine bakıyordu.
"Sen yaptın salak kafana uyup sen yaptın"
"Zorundaydım onu bu karanlık hayatımın içine sokamazdım"
"Biz niye senin karanlık hayatının içindeyiz bizide bırak biz nasıl dayanıyorsak o da dayanırdı o da alışırdı zaten o da mafya değilmi çoktan tehlikeye alışmış olması lazım"
"Beynimi sikiyim anlamadım dayanamaz sandım"
"Önceden sikmen lazımdı"
Abasay ayaga kalkıp hızla elinde içkisini içip selene dönüp.
"Ben izgü'nün yanına gidiyorum"
"Bende gelicem senin sikik ağzından yanlış bir kelime çıkar üzersin şimdi kızı"
"Gelmiyeceksin!"
"Gelicem!"
"Gelmiyeceksin!"
"Hodri meydan abasay kanoğlu!,unutma bende bir kanoğluyum ne istersem yaparım ve canım şu anda izgü'nün yanına gitmek istiyor ve gidicem"
"Ya sabır"
Abasay son kez selene sinirli bir şekilde bakıp
Yanına hasanı çağırdı."Uçağı hazırla istanbul gidiyoruz yenge'nin yanına"
"Abi hani sen yengeyi bırakacaktın"
"Yapamadım bırakamadım"
"Abi biliyorsun demi seni affetmiyecek"
"Bunu bilerek onun yanına gidiyorum"
__________________
SON
yazar: (eylül evra yurğa)
♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mağlubiyet
Teen FictionHikayenin çalınması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. ♧♧♧♧ mardine kardeşinin düğününe gelen asi ve zengin izgü karca düğünde mardin aşiretler ağası ve mafyaların başları abasay kanoğlu ile tanışır bu tanışma ya hayatlarını biterecek yada hayat...