"Abi burada put gibi dikilecekmiyiz valla ayaklarıma kara sular indi yeminle hissetmiyorum ayaklarımı canım ayaklarım"
"Bana bak polat sana şurdan bir çakarım yemin ederimki bu sefer yüzünü hissetmessin"
Abasay en yakın arkadaşı polatla konuşup geri badem gözlüsüne dönüp yürümeye başladı.
İzgü absaya nefretle baktı ona bunları yaşattığı için ama abasaya bin mislisini yaşatacaktı.yemin etti o izgü karcaydı yaşadıklarını yaşatmadan ölmeyecekti
Şimdi eli kolu bağlıydı ama bir gün ipleri sökecekti.sadece mert ve zelal ölmesin diye katlanıyordu olanlara zelal ve merti kaçırıp saklarsa izgü'yü tehtit edecek bir şey bulamayacaktı abasay.Abasay izgü'nün karşısında durup anlını öptü.
"Benim güzel kızım,ne kadar güzel olmuş elbise"
"Sanada kefen güzel olucak abasay kanoğlu"
"Sen öldür ben kefenimi şimdiden hazırlarım güzel kızım"
"Kafayı yemişsin"
"Beynimde sen olduğun süreçte kafayı yerim zaten bebeğim"
"Şerefsiz"
"Bende seni seviyorum kızım"
Gelen silah sesiyle herkez çığlık attı abasay ve izgü silahlarını çıkarıp sese doğru çevirdi polat silahı kaldırmış havaya doğru şaşkın bir şekilde abasaya ve izgü'ye baktı.
"Yenge indirin o silahı mazallah şeytan doldurur daha mürvetimi görmeden ölmek istemiyorum"
"Lan!polat sikecem belanı senin şerefsiz"
"Abi ne yaptım ben ya"
"Ne yapmadınki şerefsiz"
"Valla bu dünya bana düşman olarak dünyaya gelmiş"
"sen bu dünyaya düşman olarak gelmişsin pezevenk"
"-polat elini kalbine götürüp-al kırdın kırdın"
"Ben seni bir kırıcam"
"ayy ne olmuş beni elime yaa gidip bir yıkıyım en iyisi"...
Her kez dağılmıştı sadece abasayın halaları kalmıştı onlar burada kalacaklardï izgü çok yorgun olduğu için ayağa kalktı bahar hanım izgü'ye dönüp konuşmaya başladı.
"Hayırdır kızım"
"Yatmaya gidiyorum yorgunum"
"Bu ne terbiyesizlik insan bir izin alır"
"Benim birisinden izin almama gerek yok kenzez hanım ama siz alın bence terbiyesizliğe gerek yok demi"
İzgü kenzez hanımın cevap vermesine izin vermeden arkasını döndüp merdivenlere doğru yürüdü.
Selende ayağa kalkıp herkeze iyi geceler diyip izgü'nün peşinden koştu.
"Kız izgü ilk defa birisi kenzez halaya cevap verdi ve bunu sen olman beni çok gururlandırdı valla.kenzez hala abimin bakışlarını görüp sana bir şeyde diyemedi mal gibi kaldı orda"
İzgü sadece gülmekle yetindi diyecek bir şeyi yoktu.
"İzgü"
"Efendim"
"Seninle yatabilirmiyim"
"Pijamanı giyip gel"
"Hangi odada yatcan"
"Konağa ilk geldiğimde yattığım oda"
"Tamam"
Salen izgü'den ayrılıp odasına gitti.izgü odaya girip kapıyı kapattı kafasını kapıya yaslayıp yere çöktü yere yatıp cenin pozisyonunu aldı gözlerinden yaşlar akmaya başladı yavaş yavaş.
Misafir olarak geldiği evin gelini oluyordu...
______________
SON
yazar: (eylül evra yurğa)
♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mağlubiyet
Teen FictionHikayenin çalınması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. ♧♧♧♧ mardine kardeşinin düğününe gelen asi ve zengin izgü karca düğünde mardin aşiretler ağası ve mafyaların başları abasay kanoğlu ile tanışır bu tanışma ya hayatlarını biterecek yada hayat...