Hello nasılsınız ben iyiyim ama yarın bölüm gelebilir mi ondan şüpheliyim çünkü evde olmayacağım bölümü yetiştirirken bile can çekişiyorum aslında :) O yüzden emeklerimin karşılığında yorum yaparsanız sevinirim.
***
Şirkette imzalarımın gerektiği birkaç dosyayı imzalayıp kenara bıraktığımda içtiğim türk kahvesinden bir yudum daha aldım ve ağzıma küçük bir parça bitter çikolata attım. Hayat tüm iyi duyguları tüm tatlı şeyleri benden alıp götürmüştü yaşanılanlardan sonra bir daha asla şekerli bir şeyler yiyememiştim genel olarak Aryanın hayat tonlarında hep acı hep siyah vardı. Hala yas tutuyordum ve intikamımı alana kadar da yas tutmaya devam edecektim. Zafirle karşılaşmamızın üzerinden tam iki gün geçmişti hala bana ulaşmanın bir yolunu bulamamıştı biraz zorlanmıştı anlaşılan olsun gayretli insanları severdim.
Savaş salona geldiğinde imzaladığım dosyaları alıp kısa bir bakış attı eksik imza olmadığını gördüğünde tebessüm etti. Benim sayemde onların da hayatları değişmişti sıradan bir mimar olan Savaş işinde ani bir sıçrayış yaşadı ve benim yerime patron koltuğuna oturdu şirkete gözü gibi bakıyordu bundan o kadar emindim çünkü el altından takip ediyordum daha önce de söylemiştim Arya kimseye güvenmiyor annesine bile güvenemiyor. "Layla aradı konuşması gereken bir şey varmış buraya geliyor."dediğinde kafamı salladım.
"Tamam."
"Off Hande teyze yemek yaptı mı ya ben çok açım."dediğinde güldüm.
"Evet maalesef kendisiyle birlikte her şeyi hala hatırlamadığı için yemek yapmayı da baştan öğrenmesi gerekti ama el lezzeti diye bir şey var ki yemeği yaksa da hala lezzetli olabiliyor."bana yemek yapmayı çok istediği için kendine geldiği zamanlarda ona bir öğretmen tutmuştum yemek yapmayı öğretmesi için evden çıkmak ona göre bir travma gibiydi ve çok zordu o yüzden evde sıkılmadan bir sürü şey yapıyordu. Bana yemek yapmak da en büyük hobisi olmuştu sürekli bir şeyler izleyip evi temizliyor ve mutfakta yeni şeyler deniyordu. Onu elimden geldiğince haberlerden uzak tutuyordum özellikle de magazinden. Onun yeni bir şok yaşamasını istemiyordum üstümde yeterince ağırlık vardı bir de annemin nefretini kaldıramazdım. Benim yüzümden kocasını ve oğlunu kaybetmişti üstüne de beni kaybettiğini düşündüğü için aklını kaçırmıştı. Annem bunların hiç birini yaşamayı hak etmemişti ailemdeki kimse hak etmemişti ve ben onlara bütün bu kabusu yaşatmıştım ben olmasaydım oğlu da kocası da yaşıyor olacaktı mutlu olacaklardı abim şimdiye evlenmiş olacaktı belki de çocuklarını seviyor olacaktık.
Nare ben evde yokken annemin yanında durup ona sahip çıkıyordu onun sürekli burada oluşu beni biraz tedirgin ediyordu annemin onu hatırlaması ya da bir şeylerin aydınlanmasından korkuyordum. Yine de ona git demezdim diyemezdim o benim ablamdı abimin hayattaki en sevdiği nişanlısıydı ailenin bir parçasıydı hep de benimle bizimle kalacaktı. Savaş ile aramızda oluşan sessizliğin ardından bir saat geçmiş ya da geçmemişti ki Layla geldi. Yanımıza geldiğinde yüzü gülüyordu hızlıca yan tarafımdaki koltuğa attı kendini.
"Size muhteşem bir haberim var."dediğinde bakışlarımı ona çevirdim. "Zafir Atabey aramadan yarım saat önce bana ulaştı bir anlaşma imzalamak istediğini söyledi. Hatta bize nasıl ulaştığını da anlattı ilk başta kart faturandan bankaya yalvarıp yakarmış ama telefonunu alamamış sonra cafenin güvenlik kamerasından arabanın pilakasına ulaşmış. Arabada şirketin üstüne olduğu için şirketin avukatı olarak direkt beni buldu ve seninde avukatın olup olmadığımı sordu sonra da anlaşma imzalamak için görüşmek istediğini söyledi tüm şartlarımızı kabul etmeye hazır daha doğrusu zorunda."derin bir nefes alırken gülümsemesi yüzüne yayıldı. "Seninle anlaşırlarsa eğer yatırımcımızın hazır olduğunu söylediğimde adam neredeyse mutluluktan telefondan çıkıp sarılacaktı Zade ne kadar kötü bir abi ki kardeşini bu kadar zor bir duruma sokmuş tabi bu da bizim işimize yarıyor."Zade pisliğinin kendinden başka kimseye bir yararı yok ki kardeşine olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FISILTI +18
Chick-Lit"Zade nerede?"onu itip odadan çıktığımda koridor boyunca Zadeyi aramaya başlamıştım tedirgin olmuştum. Onu ararken aralık kapıdaki Zadeyi gördüm arkası dönük birisiyle konuşuyordu titreyerek ona doğru yaklaşırken telefon konuşmalarına şahit olmak ak...