- Yeni Bölüm Kesiti -

515 20 12
                                    

Bölüm yazamayacak kadar yorgunum o yüzden hem unutmamak için hem de size kesit olması için bir sonraki bölümden bir sahne yazacağım.

Umarım beğenirsiniz :) yorum yaparsanız sevinirim...

***

Gözlerimi araladığımda anlımdaki sızıyla inledim. Elim anlıma giderken parmaklarıma bulaşan sıvı ile yerden kalktım. Kapıyı yumrukladıklarını duyabiliyordum. Yabancı bir şeyler söylüyorlardı ama oraya kulak veremeyecek kadar şaşkındım.

En son Zade ile konuşuyorduk ve o neredeydi? Benim kafama vuran kimdi? Neler oluyordu? Elim karnımın üzerine giderken derin bir nefes aldım ve yutkundum hızlıca odanın içerisine ilerledim karşıya açılan kapıda yerde kanlar içinde yatan Zadeyi gördüğümde dehşete kapılmıştım.

Usulca yanına yaklaştığımda eğildim ve elimi boynuna götürdüm nabzını yoklamaya başladığımda korkuyla kendimi yere attım ve çığlık attım. Ölmüştü gerçekten ölmüştü! Ama bunu kim yapmıştı? Odada bizden başka kim vardı? Korku dolu gözlerimi etrafta gezdirirken otel odasının kapısı kırılmıştı içeriye polis görevlileri girerken elindeki silahı bana doğrulttu.

"Raise your hands! (Kaldır ellerini.)"dediğinde panikle titreyen ellerimi kaldırdım. "You are under arrest as a murder suspect. (Cinayet şüphelisi olarak tutuklusun.)"

Daha çok şaşırmıştım çünkü biz odaya girdiğimizde odada bizden başka gizlenen birisi daha vardı ama şimdi yoktu. Tek bildiğim Zadeyi benim öldürmediğimdi ben baygındım ben yapmadıysam kim yapmıştı?

"I didn't do it, there is a third person. (Ben yapmadım üçüncü bir kişi daha var.)"kendimi açıklaya bilmem imkansız görünüyordu polis memuru başını olumsuzca sakladığında yanına gelen arkadaşı konuştu.

"Not possible. (Mümkün değil.)"dedi ve bana döndü. "The lock of the room is not broken. (Odanın kilidi kırılmamış.) Window not forced. (Pencere zorlanmamış.) No one sees a third person. (Üçüncü bir kişiyi gören kimse yok!"hiç iz yoktu ve ben fena tuzağa düşmüştüm...

FISILTI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin