ඒ වෙලෙ උනෙ Bogum හිනෙකින්වත් නොහිතපු දෙයක්.. දොර කඩලා ඒ දොරටම හේත්තු වීගෙන හිටියෙ Yoonje. Yoonje ව දකිද්දි Ari ට සැනසීම ආවත් කෙල්ලට ඒ වෙලෙ මතකෙට ආවෙ තමන් ඉන්නෙ Bogum ගෙ ඇගට ගොඩාක් හේත්තු වෙලා ඒ වගෙම Bogum තමන්ගෙ බෙල්ලෙන් අල්ලලා Kiss කරන්න හදනකොටමයි Yoonje ත් ආවේ. කෙල්ල හිතුවෙ Yoonje Ari ව වැරදියට තේරුම් ගනී කියලායි.
Yoonje ව දකිද්දි Bogum Ari ව ඇතැරියෙ නිකන්මයි ඒ ඒ වෙලෙ Yoonje ගෙ කේන්තියෙන් රතු වෙලා තියන ඇස් , ඒ කේන්තියටම වෙව්ලන තොල් , අත් මිටමොල වෙලා ඒ අත් පවා වෙව්ලන විදිහ Bogum දැක්කා මොහොතකට Bogum Yoonje ට බය උනත් ඒ කිසිම දෙයක් කාටවත් පෙන්නන්නෙ නැති වෙන්නයි ආයෙම ඒ කටකොනෙ හිනාව දාගත්තෙ.
Bogum = " Oh මේ බලන්නකො Baby ඔයාගෙ කොල්ලා ඇවිල්ලා😏"
Yoonje = " ඒයි !!! එයාව මන් ගාවට එවපන්!!😡"
Bogum = " ඇයි එව්වෙ නැති උනොත් මොනා කරන්නද😏"
Yoonje = " පොන්## මගෙ කට අව්ස්සගන්න එපා !!!!😡🤬"
Bogum = " ඇයි ඇයි කරන දෙයක් කරලාම පෙන්නපන්😏"
Yoonje ටත් ඒ වෙලෙ මතක් උනෙ නෑ Ari ගැන එයාටත් ඒ වෙලෙ මතක් උනෙ Ari අඩ අඩ Bogum ගෙන් ගැලවෙන්න උත්සහා කරපු එක ඒ නිසාමයි Yoonje ගිහින් Bogum ගෙ මූණට පාරක් ගැහුවෙ ඒ පාර කොච්චර දරුණුද කියනවානම් Bogum ගෙ කටින් ලේ එන්න ගත්තෙ Bogum කටෙ තිබ්බ ලේ අතට අරගෙන බලලා කේන්තියෙන් Yoonje දිහා බලනකොට ආයෙම පාරක් Yoonje Bogum ට ගැහුවෙ Bogum බිමට වැටෙන්නමයි. Yoonje Bogum ගෙ ඇග උඩට ඇවිල්ලා මූණට ගහගෙන ගහගෙන ගියෙ Bogum ගෙ මූනෙන් නොනවත්වාම ලේ එද්දි. Yoonje ට නවත්තන්න ඕන උනත් ඒ හැම වෙලෙම කොල්ලාට මතක් උනෙ කෙල්ල අඩ අඩ හිටපු හැටි ඒ වේලෙට කොල්ලාගෙ කේන්තිය දෙගුණ තෙගුණ වෙනවා. ඒ වෙලෙ දුවගෙන ඇවිල්ලා Yoonje ව අල්ලගත්තෙ Soobin.
Soobin = " අඩෝ Yoonje ඕක නවත්තපන් බන් ඕකා මැරෙයි... Yoonje කෙල්ලව බලපන් යකො😣"
ඔව් Soobin ආවෙ නැත්නම් මෙලහාට Bogum Yoonje ගෙ අතින් මැරෙනවා.. soobin Ari ගැන කිව්වාට පස්සෙයි Yoonje ට මතක් උනෙ Ari ගැන ඒ නිසාමයි Yoonje ගහන එක නවත්තලා වට පිට බැලුවෙ ඒ වෙලේ බිත්තියෙ මුල්ලකට වෙලා අඩ අඩ ඉන්න Ari ව දැක්කාම Yoonje ට කරකියාගන්න බැරි උනා.. කොල්ලා Bogum ගෙ ඇගෙන් නැගිටලා කෙල්ල ලගට ගිහින් ඔලුව අතගෑවාම කෙල්ල ගැස්සිලා ගිහින් බලලාත් එතන් Yoonje ඉන්නව කියලා දැකලා කෙල්ල Yoonje තදින් බදාගත්තෙ කවදාවත් කොල්ලාව අතාරින්නෙ නෑ වගෙ කියන්න.
YOU ARE READING
𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊 𝐖𝐎𝐑𝐃 ( jκ ).
Romance🚫Proposal Marriage✨️... 🚫Warning [ 18+...] 🔞 🚫 Romantic💑... [ Not English Its Sinhala FF...] Boys x Girl 🌀 Complete Story😊. 🌀It may not be so beautiful, but I wrote it as best as I could..❤