JIMIN පෙන්නද්දි Yoongi බැලුවේ Ari ගෙ පැත්ත එතන Sana , Nisha ඉන්නවා දැකලා Yoongi කට බාගෙට ඇරුනා. ඔව් ඔව් Jimin GF තමයි Nisha එතකොට Yoongi ඒ කියපු කෙල්ල Sana.
Yoongi = " ඒ දෙන්නා මොකද මෙහෙ අනික Ari එක්ක😶"
Jimin = " ඒක තමා මාත් බැලුවේ😒"
Yoongi = " උබව දැක්කෙ නැද්ද තාම🙄"
Jimin = " ම්ම් තාමනම් නෑ😕"
Yoongi = " අඩෝ අඩෝ.. අර කෙල්ලට මං Love බන් මට එකීව සෙට් කරලා දීපන්කො☺️"
Jimin = "කව්ද Sana Onni ට🙄"
Yoongi = " එයාගෙ නම ඒකද අශ්.. ලස්සනයි නම😌"
Jimin = " හරි කමක් නෑ දෙන්නාම ගැලපෙනවා😏"
Yoongi = " Thanks බන්☺️"
________________________________
Ari = " මේ මන් ටිකක් Washroom එකට ගිහින් එන්නම්😕"
Sana = " ම්ම් හරි☺️"
Nisha = " අනෙ දෙයියනෙ මගෙ කොල්ලා😍"
Sana = " කව්ද කෝ😶"
Nisha = " Park Jimin මගෙ😌"
Sana = " ආ... Jiminaa ද කෝ බන් අඩෝ.. නෝ ඌ මොකො මෙහෙ🙄"
Nisha = " අනෙ එයානෙ PJM Company එකෙ Ceo😌"
Sana = " ah... ඔව් නෙ😶"
Nisha = " මං ගිහින් කතා කරලා එන්නම් හොදෙ තනියම ඉන්න පුලුවන් නේද😕"
Sana = " ම්ම් ගිහින් එනවා😒"
________________________________
Ari Washroom එකට ගිහින් එලියට ඇවිල්ලා කොරිඩෝ එක යන ගමන් කෙල්ල කල්පනා කරෙ Jungkook ගැන. ඔව් කෙල්ල දැක්කා Jungkook ව එත් එයා නොදැක්කා වගෙ ඉන්න උනා. කෙල්ල කොච්චර අකමැති උනත් ඒ මුරන්ඩු හිතට පිලිගන්න උනා " Jungkook අද ලස්සනයි වගෙම Handsome , Sexy " කියලා. කෙල්ල ඒ එක්කම මතක් උනෙ එතන හිටිය හැම කෙල්ලෙක්ම වගෙ Jungkook දිහා කන්න වගෙ බලන් හිටිය එක. ඒ විතරක්ද එතන හිටිය අය කියපු කතා ඒ ඔක්කොම Ari ඉවසන් හිටියෙ පුදුම අමාරුවකින්. Ari තමන්ට කොච්චර කියාගත්තාත් Jungkook මගෙ කව්රුත් නෙවෙ කියලා කෙල්ලට එත් Jungkook ගැන කියන ඒවා මතක් කරාම ගොඩාක් කේන්ති ගියා. Ari ට මතක් උනෙ ඒ වෙලෙ Lisa කියපු කතාව.
Flashback...
Five minutes ago....Lisa = " Madam බලන්නකො Mr. Jeon ගෙ ලස්සන😌"
YOU ARE READING
𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊 𝐖𝐎𝐑𝐃 ( jκ ).
Romance🚫Proposal Marriage✨️... 🚫Warning [ 18+...] 🔞 🚫 Romantic💑... [ Not English Its Sinhala FF...] Boys x Girl 🌀 Complete Story😊. 🌀It may not be so beautiful, but I wrote it as best as I could..❤