I Want Her🥺.

1.6K 201 29
                                    

Jungkook හිටියෙ තමන්ගෙ Mansion එකෙ යට තිබ්බ ගුහාවක් වගෙ තැනක. ඒ තැන දැනගෙන හිටියෙත් Jungkook , එයාගෙ Hyung ලා විතරයි.

Jungkook = " කෝ Jaky🤨"

Jaky Jungkook ගෙ මේ වැඩ වලදි දකුණු අත . Jungkook Jaky ව විශ්වාස කරන්නෙ තමන් තමන්වම විශ්වාස කරනවා වගෙ.

Jaky = " Boss අපෙ කට්ටිය දැන් ගෙනවා ඇති පොඩ්ඩාක් ඉවසලා ඉන්න😶"

Jungkook = " ඉවසන්න මගෙ කෙල්ල මාව දාලා ගියෙ ඒ බැල්ලි නිසා මං කොහොමද යකො ඉවසන්නෙ😡🤬"

Jungkook කෑගැහුවෙ ඉදගෙන හිටිය පුටුවත් පෙරලගෙනමයි.

" Boss එකීව ගෙනවා😣"

Jungkook කේන්තියෙන් ඉන්නකොට Jungkook ගෙම කෙනෙක් ඇවිල්ලා කියද්දි Jungkook ට නිකන්ම කටකොනින් හිනාවක් ගියෙ ඉබෙටමයි.

Jungkook = " ඔතනින් ගැටගහපන්😡"

Jungkook ඒ ගෙනාපු කෙනාව පුටුවට තියලා බදින්න කියලා කිව්වාම අනී අණ කරාම  Jungkook ගෙ කට්ටිය ඒ සැනින්ම ඒ දේ කරෙ Jungkook ට කාලය කියන්නෙ ගොඩාක්ම වටින කෙනෙක් නිසා.

Jungkook = " වතුර එකක් ගහලා නැගිට්ටවපන්😡"

Jungkook ආයෙම අණ කරද්දි එතන හිටිය කට්ටියක් ඒ කෙනාගෙ ඇගට වතුර එකක් ගැහුවෙ ඒ කෙනා මේ වෙනකොටත් සිහි නැති වෙලා ඉන්න නිසා. ඒ වතුර පාරට ඒ කෙනා ගැස්සිලා නැගිට්ටෙ කෙඳිරි ගාන ගමන් ඔව් ඒ කෙනාගෙ නලලින් ලේ එනවා.

" යාහ්.. කව්ද.. මාව..-- Jungkook😣"

Jungkook = " Hey... කොහොමද මගෙ නෑනා ම්ම්😏"

" මේ.. මො..කඳ.. අහ්.. මට.. රි..දෙ..නවා.. අ..තාරිනව.. මා..ව😣"

Jungkook = " ඒ කොහොමද Jisoo😏"

ඔව් එතන හිටියෙ Jisoo Kim Jisoo. කොල්ලාට එදා ඒ වගෙ Photo ටිකක් Jisoo පෙන්නුවෙ නැත්නම් අද Jungkook Ari ට ආදරය කරනවා ඇති නැත්නම් අද කෙල්ල කොල්ලාව මෙහෙම දාලා යන්නෙත් නෑනෙ..

Jisoo = " මා..ව.. අ..තාරි.න්න😣"

👋 Slapped...

💥 Ah...

Jungkook = " නවත්තපන් බැල්ලි තෝ තමයි ඔක්කොම කරෙ ප# බැල්ලි🤬"

Jisoo = " අහ්... මෙ... ක.වද.. ඔයා..😣"

Jungkook = " ඔව් නෙ මං කව්ද කියලා උබ දන්නෙ නෑනෙ මං Mafia කෙනෙක් උබ වැරදි කෙනා එක්ක හැප්පුනෙ Bi##
උබට වද දෙන විදිහ උබවත් දන්නෙ නෑ හු##🤬"

𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊 𝐖𝐎𝐑𝐃 ( jκ ).Where stories live. Discover now