"Guzel"
Xingqiu, chongyuna bakti. "Guzel" dedi. Chongyun dondurmasini yalarken kasini kaldirdi. Birbirlerine cok yakin olmalarina ragmen hâlâ bakisiyorlardi.
"Aptal! Kitaptan bahsediyorum."
Kitaptaki karakteri gosterdi chongyun'a.
"Bu cocuk cok guzel değil mi?"
Chongyun dondurmasini yalarken gulumsedi.
"Senden daha guzel olamaz gerci ama evet haklisin."
Xingqiu kaslarini kaldirdi bir anda. Ne diyecegini bilmedigi icin kizarmisti sadece. Chongyun ona siritmis ve gulumseme karisimi bir sekilde bakiyordu.
"Ben guzel degilim bir kere! Yakisikliyim."
Dudaklarini yaladi chongyun konusmak icin.
"Olabilir. Ama ben senin guzel oldugunu düşünüyorum hatta bir kizdan bile daha guzel."
Xingqiu her yerden gelen iltifatlarla daha cok kizarmis ve bacaklarini kendine çekmişti. Guluyordu. Gulumsuyordu. Hosuna gidiyordu bu sozleri chongyundan duymaktan. Ama bugun nedense biraz fazla mi ileri gidiyordu?
"Aptal"
Chongyun soguk ellerini xingqiu'nun bacaklarima deydirince xingqiu birden irkildi.
"Aaa- Sey bacaginda birsey vardi."
Kesinlikle birsey yoktu ama dokunmak istemisti bir an. Amaci kotu degildi sadece sevdigi cocuga daha yakin olmak istiyordu. Kim istemez sevdigine yakin olmak. Arada zaten dokunurdu bu sekilde. Xingqiu ise izin verirdi. Asla rahatsiz oldugunu dusunmuyordu bu durumdan.
"Sende guzelsin. Ama bir kizdan daha yakisikli olanlardan"
Xingqiu biraz gulumsedi bacaklarini kendine cekmis bir şekilde. Chongyun ona bir manzaraymiscasina bakiyordu.
Hava karariyordu eve gitmeleri gerekiyordu.
Xingqiu kitaptan kafasini kaldirdiginda chongyunun daldigini görmüştü. Biraz baktiktan sonra yuzune yaklasarak hafifce ufledi dudaklarina dogru. Chongyun birden xingqiunun kafasini tuttugunda birbirlerine baktilar ayrik gozlerle.
"Yun yun?"
Chongyun birden kendini cekti ve zoraki bir gulumseme ile karsilik verdi.
"Ehh gec olmuss bende dalmisim bir an urktum ehe hadi kalkalim."
Oturduklari cayirdan kalktilar ve uzun bir yuruyuse ciktilar. Yoldan bir otobüse binip eve dogru yol aldilar.
Xingqiu nedensizce cok seviniyordu. Chongyun da ayni sekilde idi. Bugun ona nasil yaklasitigini dusundukce utaniyordu hemde seviniyordu.
Xingqiu tek yasiyordu. Chongyun ise ablasi hu tao ile 2 cadde otede yasiyordu. Xingqiu evine gelince chongyuna el salladi ve otobusten indi. Disari çıktığında otobusun ilerledigini izledi bir sure ve daha sonra evine yol aldi.
-
"Ablaaaa!"
Hu tao hizlica yanfei ile odadan cikarken bagirma sesinin geldiği yere dogru kostular.
"chongyun.. NE YAPTIN SEN?!?!"
Elleri, yuzu, saclari her yeri simsiyah olmuştu.
"Ben sadece.. Xingqiu'ya kek yapmak istemistim TT"
Yanfei kucuk kucuk gulumserken bu haline hu tao kafasina vurmustu.
"Benden yardim isteyebilirdin"
"YANFEI ILE BIRLIKTEYKEN BANA ZAMAN MI AYIRIYORSUN BE"
"hheeeehh! TCH su kucuk kustaha bak ben ne zaman boyle bir sey yaptim? her zaman sana zaman ayirmisimdir bir kere"
Yanfei ikisinin atismalarini izlerken gulumsuyordu ve yavasca chongyuna yaklasti. Saclarini karistirdi.
"Taoo hadi chongyuna sevgilisine kek yapmasında yardim edelim!"
Chongyun yanfei'yi cok seviyordu. Ablasindan daha cok ablasiymis gibi hissettiriyordu. Bir an bir kelime aklina dank edince bagirarak uzaklasti yanfeiden.
"EEKK! SEVGILI MI??"
Utanmis bir sekilde ayri zamanda kendini bilmis bir sekilde konusmaya basladi.
"Ben ilk olarak xingqiu ile sevgili degilim sadece arkadasiz. Herkesi kendiniz sanmayin"
Yanfei etrafi duzenlerken hu taoya bakıp guldu.
"Sadece arkadas. Peki oyle olsun bakalim. Sadece arkadasina kek yapalim o zaman."
Hu tao chongyunu yolladi temizlenmesi icin ve yanfei ile etrafi düzenlemeye ve kek yapmaya basladilar.
"Xingqiu'yu cok seviyor olmali baksana ne hale geldi ehehe"
Hu tao gulumseyerek yanfeiye bakti.
"Hemde nasil seviyor."
-
Cok sıkıcı oldu bence TT
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STUPID ¦ CHONGYUN X XINGQIU
Fanfiction[ • YAN ÇİFT KAZUHA VE SCARAMOUCHE ! • ] "Aptal." Xingqiu okudugu kitaptan kafasini kaldirdi ve chongyun'a bakti. "Aptal, hâlâ anlamadin mi?" OKUMAYIN BEN OKUDUM ÇOK CRINGE AFLİCAM