Yeni bir KazuScara Fic'i yayınladım isterseniz okuyabilirsiniz yani kesinlikle silah falan dayamıyorum estağfurullah ama yani okuyun :3 Reklam bitti şimdi iki kızgınlık dönemine girmiş kedinin hikayesine dönelim. (Komik değildi neyse İYİ OKUMALAR !!)
Smut uyarısını yapayım👀 (Bıktım valla yıldım🤡)
♪♪♪
Hava hafif serindi. Chongyun déjà vu yaşıyormuş gibi hissetti. Bunun aynısını yaşamıştı. Vücudu ve zihni aynı şekilde hissediyordu. Sanırım genç liseli olduğu dönemlerde kendini bastırdığı günlerin acısını şimdi çıkarıyordu.
Saçları ıslak olduğundan dolayı saçını geriye atmıştı. Şuan gerçekten saatli bir bomba gibiydi ve bunun acısını xingqiu'dan çıkaracaktı. Yolda gördüğü gece açık olan markete doğru ilerledi ve içeri girdi. Ardından direkt 'kondom'ların satıldığı reyonu bulup 3 paket aldı. (Arkadaşlar sakin bim gece açık değil.)
Kasaya doğru ilerledi ve ücretini ödeyip çıktı. Dışarı çıktığında kendisine bakan iki kız far etti ama gram umursamadı. Normal adımlarla xingqiu'nun evine gitmeye başlayınca kulaklarını iğneleyen kıkırdama sesini duydu.
"Ş-şey bakar mısınız!?" uzun sarı saçlı kız yavaşça chongyun'un yanına yürümeye başladı. Chongyun nefes verip arkasına bile bakmadan yürümeye devam edince kız sinirlenmiş olucak ki bir tane topuklu ayakkabısını chongyun'a fırlatarak bağırdı.
"Seni moron herif benim narin gibi bir kıza bile bakmadan nasıl yürüyebilirsin!" kız susunca chongyun yere düşen ayakkabıyı tuttu.
"38 numara mı? Pfft xingqiu'm bu topuklu ayakkabıların içinde daha güzel dururdu. Hem onun ayağı senin ayaklarından daha küçük ve narin." chongyun sırıtıp ayakkabıyı adeta bir pislikmiş gibi parmağının ucuyla tuttu ve kenara fırlatıp yürümeye devam etti. Kız ise arkada yerin dibine battığı için yürüyemez ve konuşmaz olmuştu.
Xingqiu'nun kapısının önüne gelince gülümseyip kapıyı çaldı ardından bekledi. Ses gelmeyince bir iki kere daha hızlıca çaldı. Xingqiu hâlâ kapıya çıkmamıştı bu yüzden telefonu eline geçirdi ve xingqiu'yu aradı. Telefon çalma sesini duyunca kafasını yukarı çevirdi. Sevgilisinin yüzünü görünce gülümsedi hemen ardından kapıyı işaret etti.
"Xingqiu çabuk kapıyı aç."
"Açmayacağım."
"Ne demek açmayacaksın!"
"Miyavla açayım."
"Hadi ya. Miyavlaması gereken kişi sensin kedicik, rolleri değiştirmeye çalışma."
"O zaman hadi görüşürüz yun-yun."
"BEKLE! HAA.. demek oyun istiyorsun. O zaman burayı tırmanıp o pencereden içeri gireceğim bekle sen." Chongyun pencerelere tırmanıp yukarı çıkmaya başlamıştı bile. Xingqiu ise gözlerini ayırmış ona bakıyor ve durmasını söylüyordu.
Yoldan geçen güvenlik görevlisi elindeki fener ile yavaşca chongyun'a yaklaştı ve ardından hızlıca ayağından tuttu.
"Ne yapıyorsun lan sen!" Güvenlik görevlisi chongyun'a bağırınca chongyun korkup birden adamın üzerine düşmüştü. Ellerini poposuna atıp acısını hafifletmeye çalışan chongyun altında sinirle bakan adamı görmesiyle birlikte son bulmuş ve hızlıca ayağa kalkmıştı. Xingqiu büyük bir yanlış anlaşılmanın olucağını fark ettiğinde hızlıca aşağı inmişti. Üzerinde pek hoş karşılanmayacak şeyler giydiği için sadece yüzünü göstererek kapıyı açmıştı. O sırada chongyun kendini affettirmeye çalışıyor güvenlik görevlisi ise çoktan ona kelepçe takmaya başlamıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STUPID ¦ CHONGYUN X XINGQIU
Fanfiction[ • YAN ÇİFT KAZUHA VE SCARAMOUCHE ! • ] "Aptal." Xingqiu okudugu kitaptan kafasini kaldirdi ve chongyun'a bakti. "Aptal, hâlâ anlamadin mi?" OKUMAYIN BEN OKUDUM ÇOK CRINGE AFLİCAM