14.

344 31 43
                                    

Xingqiu, chongyun, kazuha ve scaramouche gelen tatil ile birlikte biraz kafa dağıtmak amacıyla denize gitmeye karar vermişlerdi ve bu yüzden de 2 çift de 2 bavul hazırlamakla meşguldü. Gerçi scaramouche ve kazuha çoktan hazırlamış ve chongyun'un evine gelmişlerdi. Xingqiu birkac kiyafet, mayo, bakım ürünlerini, maskesini, kremlerini ve daha birçok şey bavula sığdırmaya çalışırken chongyun sadece 1 çift pijama 1 çiftde günlük giyilebilecek şey katmıştı koca bavula. Hu tao ve yanfei ikiliside onlara yardım ediyor ve bu chongyun'u daha çok geriyordu.

"Xingqiu senin cildin çok narin hemencecik yanabilir güneşte sana kullandığım kremi vereyim ve bu aptala da sür tamam mı yoksa orda zenci olur." Hu tao anneleriymiş gibi konuşuyor Xingqiu gülümseyerek onu dikkatlice dinliyor ve sohbet ediyordu. Yanfeide aynı şekilde kıyafetleri düzenliyordu. Scaramouche zenci lafını duyunca birkikte haykırmaya başlamış alttan alttan gülen xingqiu ve kazuha da dayammayıp sesli bir şekilde gülmeye başlamışlardı.

"PAUAHAHAHAHAHHAHAHAHA ZENCİ PAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH" Scaramouche onu sinir etmek için anırıyordu ve bu chongyunu sinirlendirmişti bile.

"YA NE ZENCİSİ ABLA >:/ VE SEN GÜLMEYİ KES YOKSA TAHTALI KÖYE GÖNDERİRİM SENİ TATİLE CIKMADAN!" chongyun ayakta ona durduğu yerde bağırıyordu. Scaramouche ise daha çok gülüyordu. Kazuha ona baktı ve sırıttı.

"Sende güneş kremi kullanmalısın mochi. Tenin ne kadar beyaz görünse de görünmeyen bölgelerin daha beyaz bu yüzd-" scaramouche onu boğazını tutarak susturdu ve susması için uğraştı. Buna rağmen utandığı için kulakları kızarmıştı.

"PAHAJAAUAHAHAHAHAHAAHAH" chongyun da anırdığına göre intikam alınmış gibi görünüyordu. Onlar kavgalarına devam ederken bavul çoktan hazırlanmıştı. Chongyun arabasını garajdan çıkardı ve evin önüne getirdi ardından kapıyı açarak çıktı.

"HADİ BAVULLARI ARKAYA KATIN." chongyun emir vererek konuştuğunda bavulları arkaya kattılar ve arabaya bindiler.

"Çok mutluyumm sonunda tatile gidiyoruzz!!!"
Xingqiu sevinç içinde konuşunca chongyun gülümsedi ve "Evet bende mutluyum." dedi.

Kazuha ve scaramouche arka koltukta oturuyordu. Scaramouche elinde telefonla oyun oynuyor kazuha da elindeki xingqiu'nun önerdiği kitabi okuyordu. Okurken okuduğu kitabın arasında birşey olduğunu fark etti ve eline aldı. Bu bir resimdi. Resimin arkasına baktı ve iki tane küçük çocuk gördü. Birisi uyuyor digeri ise elinde kalem ile onun yüzünü çiziyordu resimde. İlk görüşte anlamıştı bunlar xingqiu ve chongyun'du. Xingqiu onun yüzüne en kötü şekilde çizimler yapmıştı. Chongyun ise ağzı açık şekilde uyuyordu. Bunu çok şirin bulmuştu. Keşke scaramouche ve bende eskiden beri tanışıyor olsak diye düşündü.

"HAY BEN SENİN CİKİYORUM BOYLE OYUNU BEN"
scaramouche sinirle oyundan çıktı ve telefonu kapattı. Ardından kazuha'ya baktı. Kazuha buruk bir gülümseme ile bakıyordu kitaba.

"Hey aptal. Bir kitap için mi üzülüyorsun? Bu eziklerin yapıcağı birşey." (stfu bitch)

"Evet. Mutlu et o zaman beni." kazuha ona doğru baktı. Scaramouche kaşını kaldırdı ve düşündü. "Neden böyle birşey yapmam gerekiyor??" dedi. Kazuha da omuzlarını silkip önüne döndü. Scaramouche kaşlarını çattı. "Ya aptal birşey desene!?" Kazuha birşey demedi. Ardından scaramouche ellerini onun eline kattı. Ve kazuha ona baktı.

"Çok duygulandım ellerimi asla yıkamayacağım." Kazuha ciddi değildi ama ilj defa onun adım attığını görünce mutlu olmuştu. Scaramouche bu lafına orta parmağını kaldırmış ardından ona doğru yöneltmişti. Kazuha da orta parmağı öpmüş hatta yalamıştı. Scaramouche'ta hemen çekilmiş ve söylenmeye başlamıştı.

STUPID ¦ CHONGYUN X XINGQIU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin