11.

362 43 63
                                    

"PROJE GÜNÜ GELMEDİN VE HERŞEYİ BENİM ÜZERİME YIKTIN! ŞİMDİDE YANIMA MI GELDİN?" Scara kapının önündeki çocuğa bağırıyordu. Aklına birden bu dalağın nasıl evimi buldu perileri gelince daha da sinirlendi. "SEN EVİMİ NASIL BULDUN LAN YOKSA BENİ Mİ STALK-"

"Kuni~ Neden arkadaşına bağırıyorsun bu çok ayıp~" Pembe saçlı kadın arkadan naif sesi ile konuştu. Ardından kazuha ona baktı sonra da scaramouche'un kaşları çatık olan yüzüne.

"O benim arkadaşım deği-" scaramouche hızla konuşurken onun sözünü kesen gerçek annesi ei'ydi.

"Ne o? Yoksa sevgilin mi?" Kollarını bağlayarak yae'nin yanına gelen ei scaramouche'a yargılayıcı bakışlar atıyordu. Kazuha bu garip ortamda aşırı gerilmiş olucak ki zorla gülümsemeye çalışan yüzü adeta korkunçtu.

"Ah- Hayır efendim yanlış anladınız! Ben onun arkadaş-" kazuha gerilerek konuşuyorken scaramouche sinirle ellerini sıkıyordu. Ardından konuşan çocuğa bakıp arkasına döndü. Onun sözünü kesti.

"Sanane arkadaşımsa ya da sevgilimse? Senin yanında ki kadının kim olduğunu soruyor muyum ben? Bu seni neden ilgilendirsin?!" scaramouche sinirle bağırdı. Kazuha ona gözlerini ayırarak bakıyordu. Annesine nasıl böyle bağırabilir ya da böyle sözler söyleyebilir diye düşündü. Gözleri karşısında scaramouche'un sinirle baktığı kadının bakışlarına kaydı. Korkunç derecede kaşlarını çatmış her an ikisininde mezarını kazabilirmiş gibi görünüyordu.

"SEN NE-!" mor saçı örgülü olan kadın hızla öne atıldı ve ellerini havaya kaldırdı. Kazuha anlamış olucak ki hızlıca scaramouche'u tutup geriye doğru göğsüne çekti zaten o havaya kalkan el bir çift el tarafından durdurulmuştu.

"Bebeğim, şiddet hiç bir zaman bir çözüm yolu değil. Lütfen onunla düzgün konuşarak bu işi hallet." Yae Miko narin sesi ile sevgilisini durdurmaya ve rahatlatmaya çalıştı . Scaramouche ise gözlerini hızlıca kapamış ve titremeye başlamıştı. Şuan kazuha onu tutmasa herşey daha kötü olucaktı.

"Bugün bu eve girmiyorsun, arkadaşını ve artık herneyse al ve defol. Ei'nin sesi oldukça kalın ve sinirli çıkıyordu.

"Ei-"

"Hayır yae o oldukça haddini aştı ve cezayı hak ediyor."

Yae üzgün bir şekilde scaramouche'a baktı. Ağlıyordu ve titriyordu. Kazuha ise şuan emindi ki geldiğine pişman olmuştu ve bu kavganın kendisinin yüzünden olduğunu düşünüyordu. Herşeyi konuşarak halletmek istedi ama iki tarafta buna müsait değildi. Dinlemiyeceklerdi.

"SEN VE BU SİKTİĞİMİN EVİNE MUHTAÇ DEĞİLİM BEN-" scaramouche ağlayarak bağırıyordu. Hem sinir hem de şuan olduğu durum yüzünden. Ayağa hızlıca kalktı ardından kazuhaya baktı kollarını itti ve hızlıca dışarı çıktı.

"Sen. Ona göz kulak olmazsan sonun iyi olmaz."

"Ah.. Ei bebeğim sen odana çık." Yae onu hızlı bir şekilde gönderdi ve kazuha'ya baktı.

"Adın kazuha değil mi? Kazuha ona göz kulak ol tamam mı? Rica ediyorum. Kötü şeyler yapabilir kendine." Yae düz bir ses ile konuştu ardından kazuha kafasını sallayarak hızlıca dışarı fırladı.

"Beni takip etmeyi kessene sen?!" Scaramouche sinirle söyledi. Kazuha ise bu cümleden oldukça bıkmış olucak ki bir of çekerek ona baktı.

"Kesmiyorum." Kazuha düz bir sesle söyledi. Ardından scara durdu.

"Acıyor musun bana?" Kafasını eğmişti. Kazuha ise o durduğu için yanında durmuş ve ona doğru bakmıştı.

STUPID ¦ CHONGYUN X XINGQIU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin