Öncelikle bana ilham perisi olan Gaymioluyorum 'a teşekkür etmek istiyorum!! Onun sayesinde bunu yazabildim<3 ༎ຶ‿༎ຶ. İyi okumalar dilerim!!!
SMUT VAR !!
——
Tatilden dönen herkes evlerine dağılmış ve bunun arasından tam 5 gün geçmişti. Ne xingqiu chongyun'u , ne de chongyun xingqiu ile buluşabilmişti. Çnkü yapıcakları bir sürü iş birikmişti ve chongyun'un ablası bu işler bitene kadar buluşmalarına asla izin vermemişti. Ve neyse ki chongyun uzun çalışmalardan sonra işini halledebilmiş ve yatağa yorgun bedenini atabilmişti. O kadar yorgundu ki en son xingqiu'ya mesaj yazmayı bile unutmuş, mesaji bırak telefona bile bakamamıştı. Xingqiu da aynı şekilde bütün bitirdiği işler sonucunda uyuduğu derin uykudan uyanmış ve chongyun'a mesaj atmıştı. Birkaç planı vardı ve bunun için hazırlanmıştı bile. Ama chongyun'a attığı mesajı hâlâ chongyun görmemişti. Chongyun'un uyuduğunu bile bilmiyordu.
———
"Immh" birden nefes nefese kalkan chongyun ellerini ince battaniyeye atınca hızlıca kaldırmıştı. Aşağı tarafta küçük chongyun'un heyecanlandığını görünce ellerini yüzüne götürüp gördüğü rüyanın etkisi altına girmişti bile. Rüyasında xingqiu ile bdsm tarzında seks yapıyorlardı ve xingqiu ona itaatkar bir şekilde davrandığını düşününce kan beynine zonkluyordu. Ayağa yavaşça kalkıp yorgun ama bir o kadar da heyecanlı bedenini gardıroba yönlendirdi. Uzun ve ince ceketi alarak üstüne geçirdi ve yavasca telefonu bile almadan yatak odasından çıktı. İçeride bir hareketlilik yoktu bu yüzden hızlıca dışarı çıktı ve kapıyı sessizce örttü.
"Dayanamadı sanırım." yanfei hu tao'ya gülümseyerek söyledi.
"Uykuluydu bizi bile görmedi aptal çocuk."
"Hehehe"
————
Chongyun kısık ve heyecanlı bir şekilde hızlıca xingqiu'ya gidiyordu. Arada carpan tatlı esen rüzgar ile hafifçe titriyordu. Ama titremesinde neden olan tek şey bu değil kirli düşünceleriydi.
Tanıdık eve gelince hızlıca kapıyı bile çalmadan xingqiu'ya seslendi. Bir belirti gelmeyince yeniden bağırdı ve yeniden. Üst kattan tanıdık olan çocuğu görünce uykulu gözlerle ona baktı.
Xingqiu kısık seslerle ama onun da duyabileceği bir şekilde seslendi.
"Aptal ne bağırıyorsun gece gece. Bekle bir dakika a-" xingqiu hızla pencereyi kapatıp içeri girdi. Chongyun da onu daha azgın ve daha kirli beklemeye başladı.
Biraz sonra xingqiu kapıyı açtı ve chongyun kapı açıldığında kimseyi göremedi ve içeri girdi. Hızlıca kapının kapanmasıyla beyaz olan bedeni kollarından tutup duvarla kendi arasına aldı.
"Sen-" Chongyun gördüğü siyah bir gecelik elbise içinde süt beyazı beden karşısında kaskatı kesilmiş ve yutkunmuştu. Elbise o kadar küçük ve kısaydı ki onun bedeni ile ahenk içindeydi. Kısalığı xingqiu'nun baldırlarına kadardı. Bacakları o kadar güzel duruyordu ki sanki tanrı onu yaratırken bir inciden yaratmıştı. Köpürcük kemiğine bıraktığı izler artık yoktu sadece küçük pembelikler vardı ve bu onu acayip şekilde tahrik etmişti.
(Okurken hayal kurabilesiniz diye elbisenin nasıl birşey olduğunu buraya bırakıyorum. Onun içinde xingqiu'yu hayal edin. Ve lütfen memesiz bir şekilde doğal olarak PDKDÜPEKPÖFJSLJXLMFĞ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STUPID ¦ CHONGYUN X XINGQIU
Fanfiction[ • YAN ÇİFT KAZUHA VE SCARAMOUCHE ! • ] "Aptal." Xingqiu okudugu kitaptan kafasini kaldirdi ve chongyun'a bakti. "Aptal, hâlâ anlamadin mi?" OKUMAYIN BEN OKUDUM ÇOK CRINGE AFLİCAM