Havanın ciddi anlamda çok sıcak olduğu bir gündü. Xingqiu elindeki kitap ile her zaman sıklıkla ugradigi kütüphaneye gidiyordu. Hava sıcak oldugu için kısa şort ve ustune biraz uzun bir oversize t-shirt giymişti. Buna ragmen bembeyaz teni kıpkırmızı olmuştu bile.
Kutuphanenin bahcesine girdiginde artik bir oh cekmisti. İceriye girecek iken icerinin tıka basa dolu oldugunu gorunce kaslarini catti. Normalde burasi bu kadar dolmazdi. Şimdi bu garibine gitmisti normal olarak. Elindeki kitaplar ve cantasi ile bos masa ararken tek basinq oturan birini gordu ve onun yanına ilerledi.
Sari saclari uzun ve arkadan daginik topuz yapmis olan cocuk (arkadaslar bu aether. aether'in sacini boyle yaptigini sadece hayal edin. saheser.) xingqiu'nun gozune bir şaheser gibi gelmisti. Sarışın gozlugunu hafif indirip xingqiu'ya bakti.
"Oturmak istiyorsan gecip oturabilirsin. Burda baska oturacak yer yok gibi gözüküyor."
Xingqiu bir an ona bakakaldigini anlayip transtan çıkıp tesekkur edip karsisina oturdu.
Xingqiu onun gercekten mukemmel biri olarak nitelendirmisti gozunde daha tanismamis olsa bile. Sari sacli ona bakti.
"Buraya sıklıkla geldigini biliyorum hehe. Buranin calisaniyim da ondan biliyorum yani. Sen X universitesinde okuyorsun oyle degil mi!?"
Xingqiu ona gulumseyerek cevap verdi.
"Ah! Evet evet haklisin buraya gelirim sıklıkla. Ve sen nerden biliyorsun?"
Aether elindeki kalemi agzini durterek bakti.
"Biliyorum çünkü.. ah.. Seni oralarda goruyordum. Yani.. yani.. Okulda yani herneyse."
Sarışın lafı agzinda geveliye geveliye konusuyordu. Xingqiu onun sadece iyi bir konusmaci olmadigini varsaydi. Ardindan önündeki defterlere bakti. Kendisinden buyuk oldugunu kaynak kitaplarından anlamisti. O da onun gibi kitaplarına dondu.
"Benim adim aether! Sende xingqiu'sun oyle degil mi? Buraya kayitli oldugundan biliyorum yani."
"Ah! Evet. Memnun oldum.."
Xingqiu cümlenin devamını nasil bitirse diye dusunurken aether kollarini yuzune katip yana cevirdi. Onun sevimli oldugunu dusundu. Bu yüzden sıcak sıcak gulumsedi yuzune.
"Afedersin yuzumde birsey yok degil mi?"
Aether sesli sekilde guldu.
"Hayir tabii ki. Sadece fazla guzelsin. Güzel seylere zaafim oldugundan bakiyordum. Uzgunum rahatsız ettiysem."
Aether gozlerini kisip onun heyecanlanmasini izledi. Bundan keyif aldigi cok barizdi.
"Tesekkur ederim. A ben yani-"
Xingqiu cidden ne diyecegini bilemediği icin kafasini egip kitaplarina odaklandi. Aether nefes verip ellerini saçlarına uzatti.
"Sevgilin var mi?"
Suan fazla ileri gittiginin farkindaydi aether. Ama bunu istiyordu ve o istediği her seye sahip olma egiliminde biriydi.
"A hayir yok.." xingqiu endiseli bir gulumseme ile yanagini kasidi ve aklina chongyun geldi. Hayir bu normal degildi. Ama biri ona sevgili kelimesi ettiginde aklina durduk yere chongyun gelirdi. Ama bunu umursamaz ve cevap olarak hayır derdi.
Aether ona bakmasını sagladi duz bir ifade ile yuzune bakti.
"Sevgilim ol." Aether duz bir cevapla ve duz bir ifade ile ona bakti. Şaşırmış gozukuyordu. Guzel.
"A Ne?!" Biraz fazla tepki verdigini düşünüp sesini alcatti ve devam etti konusmasina.
"Yani.. Biz daha yeni tanisiyor ne de olsa ve ben seni ya da sen beni tanimiyorsun." Xingqiu parmagini kendi yuzunde hafifce kasiyarak endiseli şekilde bakti ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STUPID ¦ CHONGYUN X XINGQIU
Fanfiction[ • YAN ÇİFT KAZUHA VE SCARAMOUCHE ! • ] "Aptal." Xingqiu okudugu kitaptan kafasini kaldirdi ve chongyun'a bakti. "Aptal, hâlâ anlamadin mi?" OKUMAYIN BEN OKUDUM ÇOK CRINGE AFLİCAM