10.

488 40 116
                                    

[ • Uyarmalı mıyım bilmiyorum ama şimdiden söyleyeyim karakterler +18 yaşındalar yani çocuk değiller!!! • ]

iyi okumalar!!  :3

"Ne?" Chongyun xingqiu'ya anlamaz ve çekingen bakışlar attı. Ne kadar dom davransada aslında onunda bir kediye dönüştüğü zamanlar oluyordu.

"Soyun dedim. Bende soyunacağım ve birlikte banyo ediceğiz." Xingqiu ayağa kalktı ve yatakta oturan chongyun'un karşısına geçti. Chongyun ona baktı.

"Ben kirli değilim bu yüzden seni yıkıyacağım sadece." Chongyun söylendi. Xingqiu biraz bekldi. Ardından etrafa bakındı. Tabağın içinde kalan azıcık çorbayı eline aldı. Ardından yine karşısına geçti. Chongyun ne yapıyorsun demeden elindeki tabağın içinde olan çorbayı chongyun'un üzerine döktü.

"Haa- Üzgünüm ama artık kirlisin ve benimle banyo yapıcaksın." Xingqiu tabağı bıraktı.

"Sen- Of. Ne yapmaya çalışıyorsun xingqiu?" Eliyle tshirtinu tuttu ve baktı. Evet kirliydi artık. Chongyun nefes verdi. Xingqiu birden üzerindeki atleti çıkardı ve kenara fırlatıp attı. Chongyun kaşlarını yavaşça çatıyordu. Arından eğildi ve altındaki şortu da çıkarttı. Chongyun giderek kızarıyordu. Aşık olduğu çocuk karşısında savunmasız bir şekilde soyunuyordu ve kendisi ile yıkanması için üzerine çorba bile dökmüştü. Xingqiu'nun yüzü ve vücudunun belirli bölgeleri kızarmıştı. Şuan hasta ve kendinde olmadığı için çok fazla cesaretli davranıyordu. İçinden geçen herşeyi yapmaya meyilliydi. Xingqiu sadece boxeri kalmıştı ve ona yaklaştı. Chongyun yutkundu.

"Ben soyundum sıra sende. Soyunsan iyi edersin çünkü bu hiç adil olmaz hehe~" Xingqiu kışkırtıcı şekilde konuşuyordu, chongyun şuan onun hasta olduğu için bu şekilde oluğunu biliyordu bu yüzden kendini tutmalıydı.

Xingqiu eğilerek onun tshirtunu tuttu ve hızla çekti üzerinden. Arından atletinide. Chongyun kaskati kesilmiş gibiydi. Kendini xingqiu'ya bırakmıştı.

"Kas mı yaptın sen waa" Xingqiu hafif ve duz olan karnına baktı chongyun'un. Evet kasları vardı. Ardından elerini karnına sürttü. Yavaş yavaş okşarken aşağı doğru gittiğini fark etti chongyun. Biraz daha devam ederse küçük yunyun şahlanıcaktı.

"Ah-" Xingqiu chongyun'un pantolonunun kemerini cikarmaya başlamıştı. Chongyun onun ellerini tutsada o devam etti. Ardından hızlıca kemeride odanın bir kenarına fırlattı. Düğmeler ve fermuarıda çekince sadece onu çekmek kalmıştı.

"Görmek istiyorum." Xingqiu mızmızlanarak pantolunu çekiştiriyordu. Chongyun dayanamayıp onu yatağa yatırdı. Çıplak ve sıcak olan bedeni yatağa temas edince hafifçe inledi koyu mavi saçlı çocuk. Ardından chongyun, xingqiu'nun dudaklarına bastırdı kendini. Xingqiu'nun gözlerinin kapandığını görünce kendiside gözlerini kapadı ve ana odaklanmak istedi. Chongyun, xingqiu'nun bileklerini yatağa sabitlenmiş ve sıkıca kavramıştı. Xingqiu inliyerek ağzını aralayınca chongyun dilini onun ağzına soktu. Dilleri ve dudakları birbirlerine sabitlenmişti ve ahenk içinde hareket ediyorlardı. Chongyun her onun dilini yaladığında xingqiu inliyor ve bu chongyun'u daha da zorluyordu. Xingqiu kendini chongyun'a doğru kaldırıyordu ve bu bedenlerinin birbirine değmesine sebep oluyordu. Chongyun hafifçe ayrıldı ve karşısındaki güzelliğin ne kadar mükemmel göründüğünü izledi. Ağzından salyalar akıyordu ve bu salyların yarısı chongyun'a aitti.

"Chongyun ben- ben yanıyorum. Mm daha fazla..." Xingqiu rahatsız şekilde söylendi. Chongyun alt tarafına baktı xingqiu sertleşmişti. Bu durum kendisi içinde aynıydı. Ama şuan o hastaydi ve onu bu şekilde kullanmak istemiyordu. En azından onu rahatlatmalı diye düşündü. Birden alt tarafında birşey hissedince düşüncelerinden sıyrıldı. Xingqiu elleriyle chongyunun aletini kavramış ve pantolonun üzerinden okşuyordu.

STUPID ¦ CHONGYUN X XINGQIU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin