5.

372 46 80
                                    

"Yani ben ona dokunmak istemistim bir anligina ve sonra optum ama cidden sanki birden vucudum kendi kendine hareket etti ben yapmadim!!"

Chongyun ve xingqiu kazuha'nin kizil yanaklarina bakiyorlardi. Chongyun aptal aptal bakiyordu, xingqiu ise onu heyecanli bir sekilde dinliyordu. Acik mavi sacli bir anligina onun insanlarin iliskilerine cok taktigini falan varsaydi. Cunku ne zaman etrafinda bir cift olsa onlar hakkinda konusur ve heyecanli bir sekilde yuceltirdi bunu. Ya da sadece chongyun'un hicbir sey hakkinda konusmadigi icin bir konu açmaya falan calisiyordu.

"Peki scaramouche ne yapti!!?"

Kazuha gulumseyip ellerini salladi.

"Yuzu cok saskindi ve kizarmisti ama bana bagirmaya ve beni oldurme tehditleri saymaya basladi cok komikti aslinda."

"Ne yani birisi seni oldurmek ile ilgili seyler soylese bunu komik mi bulursun?" Chongyun soyledi.

Kazuha yine hafif bir gulumseme ile konustu.

"Haha. Pek sayilmaz ama onun bir seri katil oldugunu sanmiyorum bu yuzden komik."

"Bak ciddiyim o cocuk cok esrarengiz ve karanlik. Her an ne cikacagini bilemezsin." Chongyun kaslari catik bir sekilde konusmustu. Kazuha bunu komik buldu.

Xingqiu ona kol atarak konustu. "Hahahaha chongyun o sadece bir emo zarar gelmez dedigi gibi sadece olum tehditleri ve bir kac yumruk sallayabilir. Sonucta okulda bunu yaparsa annesi onu kotu cezalandirabilir."

Kazuha annesi kelimesini duyunca birden diklesti.

"Annesi mi?"

Chongyun sırıtarak ona bakti.

"Tabii okulun mudure hanimi kim saniyorsun. Bahse varim sizi o kameralarda opusurken gorurse bir simsek gibi ustune cullanicaktir. O kadin cok korkunc. Ama acayip derecede guzel biri de."

Chongyun ne dediginin farkina varınca sahte bir oksuruk takininca xingqiu buna güldü. Ancak kazuha'nin parlak aurasi birden kararinca ikiside agizlari acik kaldi. Bu bariz bir sekilde gorunuyordu.

"Hey hey hey! Sakin olsana!! Hem sanirim annesi o kadar homofobik birisi falan degil. Yani pembe sacli bir sevgilisi var yani umuyorum ki sevgilisidir. Bütün okul biliyor bunu!!"

Kazuha gozlerini ayirarak baktiginda ne diyeceğini bilemiyordu. Arindan urkek bir ses ile konustu. "Tamam ama... Oglu'nu optum yani ya o oglunun gay oldugunu bilmiyorsa?"

Chongyun ve xingqiu'nun kafalari karismisti. Bunlar ne zaman bu kadar yakinlasti?

"Scaramouche gay mi??"

Kazuha gulumsedi.

"Ben ona sordugumda soylememek icin ant icti ama yanlislikla soylemisti bunun farkina bile varamadi."

Xingqiu ellerini cenesine katarak kazuhayi inceledi. Chongyun ona bakiyordu aklindan neler geciyor diye ama sanirim bunu ondan duymasi gerekiyordu.

"Benim bir fikrim var. Olaya direkt en onemli yerden giriceksin kazuha."

Xingqiu biraz daha dusundu aslinda bu pek iyi bir fikir degildi ama o çatlağın yanina yaklasmasinin tek caresi bu gibiydi. Ya da sadece hayal kuruyordu ve bu hicbir ise yaramiyacakti.

"Scaramouche ve annesinin arasi bozuk gibi. Yani annesi onu nasil goruyor bilmiyorum ama oglu ondan kesinlikle nefret ediyor. Bayan Ei ve bayan Yae uzerinde iyi bir etken yaratabilirsen(..)"

Xingqiu butun konusmasini yapinca chongyun asla bunun iyi bir fikir olucagini dusunmedi. Ama kazuha'nin aklina yatmis olucak ki onu dort goz ile dinliyordu.

"Xingqiu ona boyle tavsiyeler vermemelisin."

"Kolaysa sen versene odun kafalim."

Chongyun ona kaslari catik bir sekilde bakarken aklindakileri soyledi.

"Sadece onun yaninda durmasi yetiyor sanki?"

Kazuha merakli gozlerle ona bakti.

"Nasıl yani? Ben her ne zaman onun yaninda olsam bana bakmiyor baksa da igrenmis ve asagilayici bakışlar atiyor. Her konusmami tersliyor."

"O sadece bir tsundere. Ve bu onun dogasi. Ama bahse varirim ki bu onun cok hosuna falan gidiyordur."

Xingqiu ve chongyun goz goze gelmişlerdi.

"Oha sende eskiden boyleydin."

Chongyun bagirarak onu susturdu.

"Hayir bu oyle degil!"

Xingqiu siritarak ona sivisti.

"Simdi de oyle davraniyorsun seninde icinde birazcik scaramouche varmis degil mi hahah!!"

"Beni o emo ile karsilastirma!"

Kazuha onlara gulumseyerek bakiyordu. Demeli miydi bilmiyordu ama suan sevgililerden farklari yoktu. Ve bunu hep boyle düşündu. Bir ara cidden onlarin aralarini yapmak istedi icinden.

"Hahah sende bana asiksin degil mi icinden aslinda ama soyleyemiyorsun hahahaha!!!"

Xingqiu gulme krizine girmisti. Her ne zaman boyle olsa gulme krizine girer bu sekilde alay ederdi onunla. Bu hoş değildi. Dogrulari soylemesi yani?

"Kes ceneni aptal. Asik falan degilim sana. Arkadasiz sonucta biz ha."

Xingqiu gulmesi solarken onun dedikleri aklinda yankılanmaya baslamisti.

"Haha biliyorum sadece seninle dalga geciyorum sonucta arkadaşız"

Bu sefer sahte bir gulumseme takinmisti. Yüzü bi hayli üzgün oldugunu gosteriyordu.

Chongyun cuvalladigini anlamisti bu yuzden yuzunu diger tarafa cevirdi. Kahretsin dedi icinden. Kazuha bunu anlayacak ki ortami yumusatmak amacina konusmaya karar verdi.

"haha siz gercekten komiksiniz! birlikte bir kafeye gidelim mi??"

İkili kafa sallayinca gulumseyip kalktılar.

Yol boyunca ikisinin kafasinda birbirlerinin ses yankilarini duyup durdular.

————

"Ara Ara. Bizim kucuk bebegimiz buyumuste okul koridorunda bir cocukla opusuyor. Bahse varirim o cocuk ilk adimi atmasa asla ilk opucugunu alamazdi."

Yae tatli tatli gulumsuyordu sevgilisine. Ei ona bakiyordu. Hem kaslari catik hemde degil gibi birseydi.

"O cocuk okula yeni geldi. Ne ara yakinlasmislar kuni ile?

Yae ona yakinlasip yuzunu oksadi.

"Hadi ama ei~~ onlar gencler anliyorsun degil mi? Bu iyi olur hem. Bizim kucuk depresif bebegimizi yumusacik bir yumaga cevirse cok sirin olmaz mi?"

Siritip dudagina nazik bir opucuk kondurdu "Benim seni yaptigim gibi."

Ei, oglunu bu sekilde yaklasan birini gorunce sasirmisti. İlk defa onunla ilgili birsey ogrenmisti. Ve sevgililer mi degiller mi bunu kunikuzushi'den ogrenemzdi. Ama sevgilisi(?)nden ogrenebilirdi.

————

Bilmiyenler icin kunikuzushi scaramouche'un ismi.

Bu bolum biraz scara ve kazuha'ya degindim cunku why not 🤙🏻

Bu bolum biraz scara ve kazuha'ya degindim cunku why not 🤙🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
STUPID ¦ CHONGYUN X XINGQIU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin