8.

361 39 95
                                    

Kazuha sirada negatif enerji yayan cocuga bakti. Yanina gitmeye bile korkuyordu suan ama ne kadar kotu oldugunu anlayinca yanindaki bos siraya oturdu. Arindan basindaki kapusonluyu cikardi. Buz mavi sacli olan cocuk bir hisimla yanindakine bakti ardindan buyuk bir hayal kirikligi ile basini geri sıraya koydu.

"Beni sevgilin mi sandin?"

"Hayır..."

Kazuha anlamayarak ona baktı. Ne yani hersey berbat olmadi değil mi? dusuncesi ile bekledi. Cevap yok. Cevabini almisti bile. Ardindan sinifta goz gezdirdi xingqiu yoktu.

"Benden istedigin birsey var mi?

Cevap alamayinca siradan kalkip dışarı cikti. Telefonundan birini tusladi.

"Ne var bebegim?"

"Planı iptal edelim herseyi xingqiu'ya anlat." Kazuha endise ile soylendi. Arindan arkasinda 'hey' eiye bir ses duydu. Bu xingqiu idi.

"Kazuha konuşabilir miyiz?"

Kazuha sıcak bir gülümseme vererek kafasını salladı.

Biraz yolda yürüdüler. Sessiz ve sakinlerdi. Ama xingqiu kıpranıyordu ikidebir. Gözleri kırmızıydı. Yanakları kızarmıştı sıcaktan ve dudakları da. Kazuha ona göz kenarı ile baktı. İyi görünmüyordu. Onu böyle görmek üzücüydü. Sanırım bu işin içinde kendi suçuda olabilirdi. Yani.. Chongyun ve xingqiu'nun arasının bozulmasıyla.. Ama o böyle planlamamıştı çünkü bu iki aptal asla bir aray gelip kendi fikirlerini söylemiyor ve adam gibi konuşamıyorlardı.

Kazuha ikisininde birbirlerine besledikleri duyguların arkadaşlıktan öte olduğunu biliyordu. Bu iki aptal kazuha araya girmezse asla bir olamıycağını düşünüyordu bu yüzden haftlar önce bir plan kurmuştu. Ama bu plan asla doğru yürümemiş ve scaramouche'un dediği gibi ikisinin arasını bozmuştu.

________

[ • FLASHBACK • ]

"Demek istediğim böyle olursa ciddiyim ki chongyun onu kıskanıcak ve itiraf edicek."

Scaramouche elindek filtre kahveyi içerken ona mala bakarmış gibi baktı. Ne saçmalıyordu bu yine?

"Sadece kafanda kurguluyorsun asla böyle olmayacak. Hem sen nesin? Ask perisi ya da meleği falan mı?"

Kazuha ona kıkırdadı. Artık scaramouche'un bu halleri ona çok sevimli geliyordu.

"Evet."

"Bahse varırım ki o chongyun ikisine hayatlarında mutluluk falan dileyip çekilir. Aynı zamanda da kıskançlıktan ölür gider. Sana da mezar taşında 'Sevdiği çocuğa ayartmaya çalışırken kıskançlıktan öldürdüm' yazmak falan kalır."

Kazuha onu dinledi ve hiçbir şey anlamadı. Ama anlamış gibi yaptı. Ardından telefonu alıp aether'in telefonunu tuşladı.

"Aether beni hatırlıyorsun değil mi?

"Ben yakışıklıları asla unutmam kazuhacım."

Scaramouche bunu duymuştu. Çünkü hoparlör açıktı. Gözleri kısık kısık gülen kazuhaya baktı. Saçmalık. Onum bir sürü arkadaşı vardı ve yakışıklıydı. Ama gelip sorunlu biriyle takılıyordu. Gözlerimi ondan ayırıp odayı izledi. Kahretsin.

"..."

"..."

"...."

"Anladın değil mi? Sen onu ayartıcaksın ve gerisi tanrıya kaldı."

"Ah... En önemli yeri unuttun. Benim kazancım ne olucak bundan?"

"Hmm.." Kazuha scaramouche'a baktı ona elleri yüzündr ve yan şekilde bakıyordu. Çok güzel göründüğünü düşündü. Bir dakika konu şuan bu değil!!

STUPID ¦ CHONGYUN X XINGQIU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin