4.

385 47 52
                                    

"Merhaba xingqiu!"

Xingqiu sırasından kafasını kaldirip basinda duran cocuga bakti, sinif arkadasiydi.

"Ah merhaba xhen."

Cocuk elleriyle oynuyordu suan xingqiu ile olmaktan rahatsiz mi oluyordu yoksa baska birşey miydi anlayamiyordu xingqiu.

"Sey, sey dicektim."

Cocuk lafi agziyla gevelerken arkadan chongyun duz bir ifadeyle cocugu bilerek iterek xingqiuya sarildi ardindan cocuga duz ve sert bakislar atti.

"Ah!! Sen burda miydin gormedim uzgunum haha."

"Eee? Ne dicektin... *Xingiu'ya bakarak* Xingqiu'ma?"

Xingqiu gozlerini ayirarak cocuga ardindan chongyun'a dondu.

"N-ne diyorsun yun-yun?"

Chongyun sırıtarak onu daha da sıktı.

"Hadi ama xingqiu~ Hoşuna gidiyor böyle konuşmam öyle değil mi?"

Çocuk kaslarini çatarak onlara bakıyordu. Chongyun daha ne kadar bu rolü oynayabilir bilmiyordu ama utancından olebilirdi her an. Xingqiu'nun kizaran boynunu gordukce lanetler okuyordu icinden ama bu çocuk hâlâ buradaydı.

Çocuk gozlerini xingqiu'ya kaydiriyordu ve chongyun salak gibi susuyordu bu nasil bir durum. Şuan nasıl bir durum icerisindeydi? Aklindan bunlari gecirirken çocuk "Benim şuan gitmem gerek" diyip sinifin kapisindan çıkmıştı.

Xingqiu kizaran yuzunu saklamak amacıyla kitaba sokmustu yüzünü. Chongyun ona sarilmayi bırakıp yanındaki masaya oturdu.

"Xingqiu sana kitap aldım şu geçen istediğin. Hmm ismi mavi ay olan."

Xingqiu hizla chongyuna dönüp birşey söyleyecekmis gibi oldu ama kelimeler ağzından cikmadi?

"??"

"?"

"Xingqiu gozlerime bakarak ne yapmaya çalışıyorsun. Bir çeşit telepati kurmaya falan mi?"

Chongyun bunu soyledikten sonra gulumsedi ve elideki kitabi onun tarafina uzatti.

"Bunu istedigini soylemistin."

"Ah- Tesekkur ederim yun."

Chongyun egilerek yuzunu onunkine yakinlastirdi.

"Chongyun ne yapiyorsun siniftayiz?!!"

Xingqiu etrafa bakti ardindan chongyuna. Chongyun ona düz ifadeyle bakmaya başlamıştı. Bu durum her zaman aynı mı olmak zorundaydi. İcinden "Lanet olsun, salak sadece dur ve o guzel yuzune bakabileyim." diyordu. Bunu ona bagirarak soylemek isterdi böyle anlarda. Aptal bir asik liseli gibi.

"Tamam güzel olduğumu biliyorum ama zil caldi simdi bana bakmaya devam edersen arkadaslarimiz senin aptal bir asik sanabilirler haha~"

Chongyun somurtarak "Hadi ama~ sana aşık olduğumu nerden çıkardın" bunu derken içinden "Gulmesini daha fazla gormek icin milyarlar ya da ruhumu seytana satabilirim" gibi aptalca seyler soyluyordu.

"Bana cok guzel bakiyorsun da ondan."

"Ne?"

"Hehe yok birşey hadi sirana gecmelisin. Hoca sıralarımizi degistirmisti hatirlarsan."

Chongyun lanetler okuyarak kalkti siradan ve bir arka sıraya oturdu. Sanırım ders boyunca gözünü kapatacakti ve uyuyacakti.

(~)

"COK YORULDUM BE"

Xingqiu dondurmasini yalarken ona goz devirdi.

"Aptal, tüm ders uyudun nasıl yorulabilirsin ki?"

STUPID ¦ CHONGYUN X XINGQIU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin