Beklettiğim için üzgünüm, iyi okumalar !!
•
"VURDUĞUN KİŞİ YİNE BENİM APTAL!!" Kazuha scaramouche'un yine onu bilerek öldürdüğü için sinirden mikrofonu yutacaktı. Scaramocuhe ise bundan bayağı zevk alıyor ve karşı taraftaki kazuhaya sinir bozucu gülme ve gıcık etme sesleri gönderiyordu. (dün gece orospu ozanın bana yaptığı şey)
Scara, kazuhaya sayabildiği bütün küfürleri saydırırken kazuha'ya artık gına gelmiş olucak ki onu öldürme tehditleri saymaya başlamıştı.
"PAUAHAHAHAHAHAHA KAZUHA KÜFÜR EDİYOR!!!"
chongyun bir anda 3'lünün kulaklarını sağır edicek şekilde güldüğü için herkes bir an diğer dünyaya gidip gelmişti."Aptal mikrofonunu uzaklaştır biraz!" xingqiu sevgilisini uyarmak amaçlı onu azarlamıştı.
"Gelir o mikrofonu sana sokarım bak yarrak kafalı! kulağım ah!" Scaramouche birden inlediğini fark edince sesten çıkıp kafasını masaya vurmuştu.
"O sesi duymamış gibi yapıcağım."
"Kazuha kalkmadı dimi?" chongyun sırıtarak kazuhayla uğraşmaya başlamıştı. Scara ise sinirle sese girip chongyuna sövmüştü.
Şuan bu 4'lü hem sesli konuşup hemde oyun oynuyorlardı. Scara her zaman bilerek kazuha'yı öldürüyor, kazuha'da sadece sabır etmeye çalışıyordu. Xingqiu ve chongyun karşı karşıya karkaterlerini zıplatıyorlar ve asla öldürmeye falan çalışmıyorlardı. Taa ki scara'nın bu ikiliyi bulup öldürene kadar.
"NOOBLAR HAHAHAHAHAHA!!!" scara söyledi.
"Senin anandır noob BEKLE LAN BİTTİN SEN" chongyun sinirle bağırıp oturduğu yerde dikleşti.
"Siz sakin olabilir misiniz? Bu sadece bir oyun.." xingqiu bu kaotik ortamı ne kadar yumuşatmak istese de nafileydi. Chongyun ve scara arasında şimdiden bir rekabet başlamıştı bile.
"LAN KLABYEM LAN KLAVYEM CALİSMİYOR ANANİ-"
scaramouche kufur etmeye başlıyacakken arkada annesinin sesini duydu."Sen kuni! Bir daha küfür ettiğini duyarsam kötü olucak!"
"PAUAHAJAJAUHAAİAHİAHAUAHAHAHAUAUAHAUAHAUAHAİAHAPAPAYAHAUAHAHAHAHAHAHHAHA"
chongyun masaya vurarak annesinden azar işiten scara'ya gülmeye başlamıştı."...."
"Agucuk bugucuk bir daha küfüy edebilicek misin şen acaba" chongyun sinir ederek konuşmaya başlamıştı.
Scara sinirden önündeki peluşu ısırmaya başlamıştı bile.
"Adresini ver lan. Adres yolla" burdan edemiyorsa evine gidip orda kavga edicekti ve çok ciddiydi.
"Sakin olsana kuni!" kazuha konuşmuştu.
Kazuha'nın sesini duyduktan sonra sesini kapamış ve sakinleşmeye çalışmıştı.
O sırada chongyun ve xingqiu kendi aralarında sese girmişlerdi.
"Sende ki silahtan istiyorum." xingqiu söyledi.
"Bunu vip'ler alabiliyor qiu."
"O zaman vip al bana aptal."
Chongyun sırıtarak konuştu. "O zaman discord kedim ol. Eğer discord kedim olursan alıcağım." şakasına xingqiu'yu sinir etmeye çalışıyordu.
Xingqiu durdu. Biraz bekledi. Aklına eski bir anısı gelmişti.
"Siktir."
"?" chongyun cevap vermedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STUPID ¦ CHONGYUN X XINGQIU
Fanfiction[ • YAN ÇİFT KAZUHA VE SCARAMOUCHE ! • ] "Aptal." Xingqiu okudugu kitaptan kafasini kaldirdi ve chongyun'a bakti. "Aptal, hâlâ anlamadin mi?" OKUMAYIN BEN OKUDUM ÇOK CRINGE AFLİCAM