Lars dördüncü katta Kaspar'la birlikte ortalarında duran gölgeler kitabına bakıyordu. İkisininde gözleri fal taşı gibi açıktı.
Kaspar, Lars'a döndü ve konuşmaya başladı:
- Yani babam geri mi dönecek?
- Eğer kitapta istediğimiz büyüyü bulabilirsek, evet.
- Ama kontes kadınları öldürüyordu Lars.Lars gözlerini kitaba sabitleyip yutkunduğunda Kaspar korkuyla bağırdı, "Lars? Biz de mi öldüreceğiz?!"
Bağıran kardeşinin ağızını hemen elleriyle kapatıp, "Sessiz ol" dedi ve devam etti. "Başka çaremiz var mı ufaklık? Her şey iyi olacak bana inan."
Bunlar konuşulurken birden kapı açıldı. Kaspar ani bir hareketle kitabı arkasına sakladığında açılan kapıdan içeri Faye girdi. Girer girmez Lars'ın yanına koşup boynunu sıkıca sardı. "Sabah neredeydin? Neden haber vermedin? Geldiğini de söylemedin. Ne zaman geldin? Ne yapıyorsunuz burada?" Lars küçük bir kahkaha atıp Faye'in burnunu iki parmağının arasında sıkıştırdı. "Sakin ol. Buradayım."
Kaspar arkasındaki kitabı tekrar önlerine koyduğunda Faye önce kitaba sonra abilerine baktı. Bu sefer iki dakika önce sorduğu soruyu farklı bir ses tonuyla, korkuyla sordu. " Ne yapıyorsunuz?"
Lars kucağındaki kardeşini karşısına oturtup açıklamaya başladı:
- Babamızı özledin mi Faye?
- Evet. Çok.
- Biz onu geri getireceğiz ama bunu kimseye söylememelisin. Yoksa bunu başaramayız.
- Peki bunu nasıl yapacaksınız?
- İşte bu sorunum cevabı bu kitabın içinde yazıyor olabilir. Ne yapacağımızı da görürsün şuan sana anlatmam doğru olmaz minik şey.
- Yani kitabı açacaksın değil mi?
- Evet... Sanırım.
- Burada durabilir miyim peki?
- Tabi ki ama uslu dur.Faye başını sallayarak kabul ettiğini gösterdiğinde, Lars derin bir nesef alıp kitabı eline aldı. Kitabı saran deri parçasını bir kenara koyduktan sonra parmaklarını kitabın üzerindeki sembollerde gezdirmeye başladı. "İşte başlıyoruz." Diye düşündü.
Kapağını yavaşça açtığı anda, Elizabeth'in el yazısıyla yazılmış olan bir yazı gözünü aldı.
"ELİZABETH BATHORY'NİN GÖLGELER KİTABI"
Lars birden arkasından esmeye başlayan rüzgarla kitabın sayfalarının çevrildiğini görünce Kaspar'a dönüp "Camı kapat ufaklık." Dedi. Kaspar başını sallayıp yerinden kalktı ve cama ilerledi. Olduğu yerde korkuyla Lars'a seslendi.
"Lars... Cam kapalı..."
Lars hızla önce cama sonra kitaba baktı. Rüzgar yavaşladı, yavaşladı ve en sonunda durdu. Açık bıraktığı sayfaki kanlı yazıyı gören Faye'in yüzünden bütün korkusu okunuyordu. Lars durumu idrak etmeye çalışarak kendini yazıyı okumaya zorladı.
"Bakire Kanının Gücü"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wicca
Fantasy''Bakireler hazır.'' yutkundu ve devam etti ''Tam 10 kız bulabildim.'' ''10 mu?'' Diye bağırdı Faye. ''Dalga mi geçiyorsun dönüştüreceğimiz 15 kişi var ve bundan çok daha fazla kana ihtiyacımız olacak.'' ''Daha fazlası çok tehlikeli Faye. Bu kadar...