2-Dul

771 30 4
                                    

Elizabeth Bathory'nin ardından 4 göbek geçmiş ve bu yaşananlar bir efsane olarak anılmaya başlanmıştı. Yaklaşık 150 yılın ardından Bathory soyadını taşıyan fakat lanetten haberi olmayan, 8 kişilik bir aile, zenginliklerini kaybetmelerine rağmen aynı şatoda yaşamaya devam ediyordu.

Kocası Alastair öldükten sonra 34 yaşında dul kalan Daralis Bathory, 4 kızı: Amadore(16), Kendra(13), Nenet(13), Faye(11); 2 oğlu: Lars(17) ve Kaspar(14)'la beraber köyün içinde dul bir kadına yapılabilecek en çirkin baskılarla yaşamaya çalışıyolardı.

1785 Yılında Macaristan.....
Kapının sert bir şekilde vurulmasıyla irkilen Daralis, küçük oğluna kapıya bakmasını söyledi. Kaspar isteksizce kalkıp kapıya giderken dışarıdaki adam bağırmaya başalınca olduğu yerde durdu. Dışarıdan gelen ses, sert bir üslupla annesini çağırıyordu. ''Hadi ama Daralis! Orada olduğunu biliyorum!''

Nenet eteklerini kaldırarak hızla merdivenden indi ve abisini durdurdu.''Kapıyı açma. Yine o geldi.''
Bunlar konuşulurken küçük Faye annesine sarılıp ağlama başladı. Annesi kızını kucağına aldı ve yavaşça ''Sessiz ol Faye. Burda olduğumuzun bilinmemesi gerekiyor.'' Diye fısıldadı.

Faye içini çekmeye başladığında dışarıdaki adam ''Gel buraya dul fahişe!'' diye tekrar bağırdığında Lars sinirle kalktı ve kapıyı açtığı gibi adamın suratına bir yumruk geçirdi.

Adam sersemlemiş bir şekilde sallanırken şarhoş olduğu her halinden belliydi. Lars bu sefer adamı yere düşürüp tekme atmaya başladı. Ağzından kan gelirken adam ''Annenin bir fahişe olması benim suçum değil!'' diye bağırıdı.

Son tekmeyi adamın nefesini kesicek kadar sert atarken bütün nefreti gözlerinden okunuyordu. En sonunda adamı orada öylece bırakıp eve girdi.

Lars eve girerken evdekiler perdenin arkasından adamın can çekişmesini izliyorlardı. Lars'ın ayak sesleri odada yayılırken Daralis arkasını dönüp bağırdı:

-Ne yapıyorsun sen! Herşey daha kötü olacak!
-Daha ne olabilir annem bir fahişe ve kardeşlerimde onun yolunda ilerliyorlar! Bu kaçıncı adam söylesene!
-Ben böyle mi olsun istiyorum Lars!
-Böyle olmasına izin veren sensin! Ne zaman dışarı çıksam bunlarla uğraşıyorum! Benden küçük çocuklar gelip senin kalçalarını anlatıyorlar. En azından eskiden kendi yaşıtlarınla ilgilenirdin!

Daralis kaşlarını çatıp sesini yükseltti:
-LARS!
-KES SESİNİ! Merak etme zaten artık sizin o zavallı itibarınızla uğraşmak istemiyorum! Hatta artık sana iş getirmekte yardımcı olacağım. Sokakta sarhoş gezen fahişelere para harcayan onlarca tanıdığım var. Onlara seni hatta seni ve Amadore'u önereceğim!

Sinirle nefesini dışarı verdi ardından Kaspar'la ve Faye'e gelmelerini işaret edip hızla yukarı çıktı.

Kaspar önce annesine sonra önündeki merdivenlere bakıp hızla yukarı koşarken Faye onu takip etmek için öne atıldı. Tam o sırada Kendra, Faye'in kolundan tuttu ve ''Dur.'' Diye fısıldadı.

Amadore sesizliğe gömülmüş odanın içinde ''Bu ne demek oluyor şimdi! Dışarıdakilerden farkı yok! Onun yanımızda olması gerekirdi!'' diye bağırdığında Daralis de sesini yukseltti. ''Sus artık Amadore!'' Yutkundu. ''Yukardakiler artık benim çocuklarım değiller.''

WiccaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin