Nakon poduge voznje,ispred nas se stvorilo meni poznato mjesto. Osjetila sam bol,pravu fizicku bol na lijevoj strani.
•Jesi u redu,Summer?• okrenula sam se prema Zaynu.
•Izgledam li ti jebeno uredu?!!•izderala sam se,a on je sagnuo glavu. Istog trena sam se pokajala sto sam tako burno reagirala,i sto sam izlila sav bijes na njemu.
•oprosti,Zayn.• tiho sam,srameci se,rekla,te izisla iz auta. Hladni povjetarac je podignuo moju kosu,koja je do sada padala preko mojih ramena. Opet sam stajala pred velikom kapijom oko kojih su se nalazile inace dva cuvara,no sad ih je cetiri sa obe strane. Dosta se promjena primjetilo. Prije bi ponekad vidjela pokoju sluzavku vani kako zalijeva cvijece,ili nekoliko cuvara koji su radili vjezbe na prostranom dvoristu ispred dvorca,i prije se moglo cuti pokoji osmijeh cuvara koji su razgovarali,i rasvjetne lampe koje su vodile prema ulazu u dvorac su bile ugasene,dok su prije bile uvijek upaljene. Vrijeme je grozno,maglovito i oblacno sto daje jeziv osjecaj.. sve je nekako.. napusteno. Dok sam ja razmatrala okolinu,Zayn me je strpljivo cekao na kapiji koja se otvorila vec prije nekoliko minuta.
•Summer?• pozvao me je a ja sam duboko uzdahnula spremajuci se na jos jednu navalu suza. Krenula sam do njega,dok su moje stope po krupnom pijesku odzvanjale. Eto,toliko je bilo tiho. Zajedno smo se priblizavali vratima dvorca,a meni je srce sve jace lupalo. Zayn je pokucao,i nakon sto smo slusali zvukove otkljucavanja mnogih brava/kvaka,ja sam prosla rukama kroz kosu te uzdahnula kao da cu tako sprijeciti suze da padnu. I kad su se vrata napokon otvorila,Jack je stajao ispred mene. Oci mu sada i nisu sijale kao nekada,njegov vjeciti osmijeh na licu sad je zamijenila ravna linija,dok je njegov glas sad bio tanak i tih.
•Gospodice Summer..• ocito me nije ocekivao,pa se uskomesio ne znajuci kako da se ponasa. Ja sam zagrizla donju usnu,dok su mi suze vec kapale niz lice. I puknula sam. Pala sam mu u zagrljaj placuci iz sveg glasa.
•Nema ga,Jack,nemaa!! Sta da radim sad!?!• plakala sam zajedno sa njim dok me je spustao na pod,bojeci se da se ne bih srusila,no ja sam jednostavno osjetila toliku potrebu da se isplacem,i sad je bio najgori trenutak,no vise nisam mogla trpiti. Svu bol sam prenijela kroz plac i vrisku. Ubrzo se mnogo poznatih lica stvorilo oko nas,no ja sam i dalje plakala iz sveg glasa. Cula sam i mnostvo poznatih glasova,osjetila mnoge zagrljaje,ali nisam prestajala plakati. Vid mi je bio mutan,a u ustima sam osjecala gorak ukus.. sekundu po sekundu,glasovi su se stisali,a mnogih zagrljaja vise nije bilo..nasla sam se sama lezeci na podu kod velikih ulaznih vrata dvorca. Podigla sam se tako da sam sjedila na pragu. Primjetila sam da oblaci 'bjeze' pred suncem koje je pocelo da miluje moju blijedu kozu kojoj je zaista trebalo malo tena. Bacivsi pogled na svoje noge primjetila sam da se nalazim u bijeloj prozracnoj haljini,koju je topli povjetarac blago podizao,dok su moje bose noge dodirivale hladni kamen stepenica pred ulaznim vratima. Cvrkut ptica se cuo sa svih strana. Jedna sluzavka je prosla kraj mene,kao da nisam tu,noseci kantu za zalijevanje cvijeca koje je bilo uz putic koji je vodio do dvorca. Pjevusila je ugodnu melodiju,koju je prekidalo glasno vikanje grubog muskog glasa koji je dopirao sa moje lijeve strane. Podignula sam se kako bih vidjela sta se desava. Jedan jako razvijen muskarac stajao je ispred gomile "cuvara"/"vojnika"(kako god),koji su radili vjezbe,dok je on setao medu njima brojeci svaki sklek. Blago se njima,ja jedan sklek ne mogu uraditi. Pomislila sam i nasmijesila se. Sisla sam niz stepenice,i dalje bosa dok me je sitno kamenje na putiću bockalo po stopalima. Sve je bilo puno zelenila te sam udahnula svjez zrak punim plucima. Neopisiva radost je prosla kroz mene kad sam ugledala veoma poznatu musku figuru meni okrenutu ledima kako posmatra te vojnike. Nasmijala sam se odmjeravajuci njegovu zgodnu pozadinu. Blago siva trenirka je istaknula njegove misicave noge,dok je cisto bijela majica izrazavala njegova razvijena leda. Krenula sam da mu se priblizavam. Polako i sigurno sam koracala,dok je cvrkut ptica i melodija glasa prekrasne sluzavke odzvanjala dvoristem dvorca. Stigavsi do njega,postavila sam ruku na njegovo rame kako bi privukla njegovu paznju.Harry..-prosaptala sam,a on se poolako okrenuo,no.. cvrkut ptica je nestao,sunce je sad bjezalo pred opakim oblacima koje je pratila uzasna grmljavina i sijevanje,prekrasan glas sluzavke je zanijemio,dok su vojnici mirno stali ne pomicuci se. Susrela sam se sa njegovim totalno crnim ocima. Stajala sam ukopana dok je kisa kvasila moju kosu. Crna tekucina mu je potekla iz ociju kao suza. Primakla sam ruku k njegovom obrazu i obrisala crni trag. Primakla sam se jos blize. Necu te napustiti. Nikada.-saptala sam tako tiho,no moj sapat je odzvanjao zajedno sa grmljavinom,te se ponovio par puta. Crna tekucina mu je sad potekla i iz usta. Sad su moje obadvije ruke bile na njegovim ustima,brisuci i te tragove krvi. Cijelo vrijeme srce mi je bilo ispunjeno 'milinom' te su mi usne bile razvucene u blagi osmijeh. Umazana crnom tekucinom,poljubila sam ga.Otvorila sam naglo oci,disuci tako brzo da sam pomislila da ce mi srce iskociti. okretajuci se na sve strane podigla sam se u sjedeci polozaj,ne znajuci ni sama sta se desilo. Bila sam u njegovoj sobi. Lezala u njegovom krevetu. Pokrivena njegovim pokrivacem. Odahnula sam i pala sam nazad na jastuk zazmirivsi.
•Sve je bio san.• sapnula sam i otvorila oci. Vrisnula sam ugledavsi sebe na ogledalu iznad kreveta. Skocila sam i vristeci otrcala do kupaonice.Usne su mi bile umazane crnom tekucinom,a ja sam i dalje vristala ne shvacajuci sta se desava. Pocela sam brisati usne sa rukama no napravila sam jos goru stvar. Spustila sam pogled na ruke. Crna tekucina mi se prelivala rukama,te umazala citav umivaonik. Pokusala sam otvoriti vodu,no ta bistra tekucina nije izlazila,pocela sam jos vise panicariti te sam istrcala iz kupaonice placuci. Vrata su se naglo otvorila,i Zayn je utrcao unutra. Ja sam vristala pokazivajuci mu na svoje ruke.
•Skloni to sa mene,moolim te!!• plakala sam i vristala dok je on gledao na moje ruke. Uhvatila sam se za njegovu majicu.
•Zayn,molim te,skloni to sa mene!• derala sam se dok me je on pridrzavao za nadlaktice i nista nije poduzimao. Nisam bila svjesna sta se desilo,no bilo je strasno i jezivo!!
•Summer,sta ti je?!• upitno me je gledao,a ja sam se odmaknula od njega brisuci ruke od zastore koji su visjeli oko kreveta,no krv se nije sklonila sa mojih ruku,a ja sam sve vise panicarila.ZAYN P.O.V.
Posmatrao sam je dok je vristala i plakala. Stvarno joj nije dobro,njoj je sve ovo najteze palo.
•Summer! Smiri se!• dosao sam do nje i zgrabio joj ruke,jer kako je krenula ozlijedit ce se. I dalje je plakala dok joj se kosa prilijepila za lice. Perrie je dotrcala,a zatim i ostale cure i decki.
•to je bio samo san.• rekao sam i prislonio je sebi na grudi. Toliko je brzo disala da sam pomislio da je odvedemo u bolnicu no,stajali smo tako par minuta a njeno srce je bivalo sve mirnije. Odjednom joj je nestalo snage te sam je uhvatio i podignuo u narucje.
•okeej,sad je dosta,vodim te k doktoru.• rekao sam odlucno te je odveo na sprat za medicinu. Doktor John je zamijenio drznicu Rosemary,pa ce biti u dobrim rukama. Spustio sam je na jedan od 3 bolnicka kreveta te mi je doktor John rekao da ih ostavim nasamo da obavi neke pretrage. Kimnuo sam glavom i izisao u hodnik u kojem su me cekali ostali.
•Jadna..• Perrie je kroz suze potrcala k meni u zagrljaj. Decki su se razisli,dok sam ja sa Perrie otisao u ured. Sjela je na jednu od stolica zamisljeno buljeci u jednu tacku.
*
Popunio sam nekakvu papirologiju,te pogledao u Perrie koja vec sat i pol nije pomaknula pogled.
•Perrie.• kratko sam je zovnuo,a ona se trgnula i pogledala me.
•Zavrsio si?• klimnuo sam glavom,a ona se kiselo nasmijala. Svi smo nikakvi odkako je Harry... dovraga,ne mogu ni izgovoriti to.
•Idem vidjeti sta je sa Summer. • rekla je,a ja sam kimnuo glavom. Napustila je prostoriju,a ja sam pozvao decke,da zavrsimo neke poslove.
SUMMER P.O.V.
Polako otvaram oci,i veoma jaka svjetlost me je natjerala da ih opet zatvorim. Jako sam zazmirila i potom ih otvorila. Vid mi je bio mutan,i ucinilo mi se kao da sam mahmurna. Podignula sam se u sjedeci polozaj,no iznenada me je tanak muski glas opomenuo da lezem. Okrenula sam se i ugledala nepoznato lice. Skocila sam sa kreveta odmaknuvsi se od njega.
•Ko ste vi?!• proderala sam se udaravsi u drugi krevet te nisam imala kud dalje.
•Ja sam John,doktor John,no mozes me zvati samo John. Ja radim tu,ne trebas me se bojati. No sad sjedi,jos si pod uticajem lijekova.• objasnio je,a ja sam sjela na krevet i opet tiho zaplakala. Vrata su se otvorila i ja sam podignula pogled i ugledala Perrie. Zaletjela mi se u zagrljaj. Stisnula sam je cvrsto kao da ce mi je neko odnijeti,a tako je i ona postupila.duze dana nisam postavljala dijelove,pa sam eto odlucila odmah danas staviti dva♡
misljenja u kom?♡
YOU ARE READING
Dangerous life.Harry Styles/Croatian/Serbian/Bosnian
FanfictionO.K.Ova price ce biti veoma uzbudljiva i puna ljubavi i ljubavnih spletki,ceznji,boli...Summer Brandley je djevojka rodena sa znakom na vratu.Mnogi dileri poput Paula je zele zbog toga.Mada ona ni ne zna sta taj znak znaci.Uskoro nakon toga ce sazna...